Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Діндердің түрлері
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
География пәні
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Халықтар географиясы |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы: 7 |
Қатысушылар саны: |
қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Дүние жүзі халқының діни құрамы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Сабақ мақсаттары |
Дін ұғымын білу. Діндердің негізгі түрлері. Дүние жүзі халқының діни құрамы мен таралу аймақтарын анықтау, таралу аймақтарын картадан көрсету. Қазіргі замандағы діннің рөлі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
Білу және түсіну: Халықтың нәсілдік, этникалық, діни құрамы ұғымдарын біледі. Қолдану: Діндерді бөле алады, оларды кестеде топтастыра алады, картадан таралу аймақтарын көрсете алады, жоспар бойынша сипаттай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән бойынша сөздер мен терминдер: Ауызша және жазбаша сөзге арналған қажетті сөйлемдер: Дүние жүзі халықтары мынадай діндерге .............................................................................. бөлінеді. Әлемдік діндерді өздеріне тән ерекшеліктеріне қарай былайша................................................ сипаттай аламын. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Д.ж. халықтарының діни көрсеткіштерін анықтауда, әр діндердің өзіне ғана тән құндылықтарын түсіну дағдысын қалыптастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Тарих |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтор желісінде тақырыпқа қатысты мәліметтерді іздеуде АҚТ мүмкіндігін пайдалана алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білімдер |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал тудыру: Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру. Жаңа сабаққа көшу. Талдау. Сыныппен жұмыс. Сурет арқылы сабақ тақырыбын болжау.
|
Маркерлік тақтаны пайдаланыңыз немесе баламасы ретінде PowerPoint презентациясын көрсетіңіз
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Жаңа сабақ. Тақырыпты түсіндіру, кейбір ұғымдарды ашып көрсету. Географиялық қоржын.
Дін – адамзат қоғамындағы аса күрделі де маңызды әлеуметтік-мәдени сана. Діннің басты мақсаты – адамның рухани жетілуі және оның Жаратушы Құдайға сенімі.
Сенім — адамның ақыл-ойын, күшін, еркін, қабілетін жоғарылататын жағымды сезім. Сенім — адамның жігерін арттырып, болашаққа құлшындыратын құбылыс (болашаққа сену, еңбекке сену, жақын адамдарға сену, дінге сену, т.б.). Сенім үміттен басталады. Сенім адамның алдына қойған мақсатының айқын болуы, дүниетанымының өмірмен байланыстылығы берік сенімнен туады. Бұл адамның нақты іс-әрекеті мен тәжірибесіне байланысты.
Тапсырма №1: Жұптық жұмыс. 7 сынып оқулығындағы §234-235 беттердегі мәтінді пайдалана отырып дүние жүзі діндері тірек сызбасын жалғастырыңыздар /15 минут/
Әр жұп өз жұмыстарын сыныпта жариялайды /3 минут/. Бағалау критерийлері
Сергіту сәті. Сыныппен жұмы /2 минут/. Тапсырма: берілген ғимараттарды дін трлеріне сәйкестендіріңіздер
1 сурет 2 сурет 3 сурет
Тапсырма №2: топтық жұмыс. мәтінді пайдалана отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін сипаттаңыздар. /15 минут/. 1-топ. Христиан 2-топ. Ислам 3-топ. Буддизм 4-топ. Қазіргі замандағы діннің рөлі Жоспар.
Бағалау критерийлері
әр топ өз жұмыстарын 3 минут ішінде қорғаулары тиіс.
Бекіту: Әлемдік діндердің таралуын талдау.
|
Маркерлік тақтаны пайдаланыңыз немесе баламасы ретінде PowerPoint презентациясын көрсетіңіз Ресурс
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Қорытынды. Ауызша. Дүние жүзі негізгі мынадай діндерге .............................................................................. бөлінеді. Әлемдік діндерді өздеріне тән ерекшеліктеріне қарай былайша................................................ сипаттай аламын.
Бағалау: Жеке және жұптық, топтық бағалау жүреді. Үйге тапсырма:
Кері байланыс. Смайликтер арқылы жүреді. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? -Көбірек қолдау көрсету үшін пікірімен келісу. Қабілеті жоғары оқушылардың тапсырмаларын күрделендіру. |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Оқушыларды критериалды бағалау жүйесі арқылы бағалаймын. Сабақ барысында өзара бағалайды, өз-өзін бағалайды. Топтағы жұмысты бағалайды. |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Денсаулық сақтау және қауіпсіздік ережелерінің сақталуын тексеру Денсаулықты және қауіпсіздікті тексеру – Оқушыларға практикалық сабақтар кезінде сыныпта тәртіп сақтау қажеттілігі жөнінде ескерту керек |
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаты/мақсаттары шынайы болды ма? Оқушылар бүгін нені оқыды? Оқыту ахуалы қандай болды? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды және неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз |
|||||||||||||||||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |