Сабақтың
басы
|
Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын
сабаққа аудару
Жағымды психологиялық ахуал орнату.
Оқу
мақсаттарымен таныстыру.
Үй тапсырмасын
тексеру.
|
Жинақтала
ды, сабаққа
ынталанады.
|
|
Оқулық.
|
Сабақтың
ортасы
|
Өткен сабақты
пысықтау.
Тапсырмалар
орындау:
№1.
X дискреттік кездейсоқ
шамасының үлестірім заңы келесі кестемен
берілген. 5 санына еселі мәндерінің ықтималдықтарының
қосындысын есепте.
X
|
10
|
3
|
15
|
20
|
27
|
p
|
0,15
|
0,14
|
0,2
|
0,25
|
0,26
|
№2. Екі баскетболшы допты кезек-кезек шығыршыққа
лақтырады. Бірінші баскетболшының шығыршыққа тию
ықтималдығы 0,8-ге, ал
екішінікі 0,6-ға тең. Әр баскетболшы допты бір рет қана
лақтырады. S кездейсоқ шамасы допты шығыршыққа
тигізу санын сипаттайды. S кездейсоқ шамасының үлестірім заңының
кестесін толтыр.
№3.
Жәшікте 3 ақаулы
және 6 сапалы бөлшек бар. Жәшіктен бөлшектер
сапалы бөлшек шыққанша бір-бірден алынады, ал алынған бөлшек
жәшікке қайта салынбайды. X кездейсоқ шамасы ақаулы бөлшектерді
шығарып алудың санын
сипаттайды. X кездейсоқ шамасының үлестірім заңынының
кестесін таңда.
№4.
Шеберханада барлық
өнімнің 10%-ын ақаулы өнімдер құрайды.
Кездейсоқ 3 өнім
алынды. Y кездейсоқ шамасы таңдалған өнімдердің
ішінен ақаулы өнімдердің санын
сипаттайды. Y кездейсоқ шамасының үлестірім заңының
кестесін толтыр.
№5. Бір рет атқанда нысанаға тию
ықтималдығы 0,8-ге тең және әр атыстан кейін
ол 0,1-ге
азаяды. S кездейсоқ шамасы үш рет атыс жасалғанда
оқтың нысанаға тиген санын
сипаттайды. S кездейсоқ шамасының үлестірім заңының
кестесін толтыр.
№6. Мерген нысанаға үш рет атты. Нысанаға тиген
әр оқ үшін 3 ұпай беріледі. Бір атқанда нысанаға тию
ықтималдығы 0,6-ға
тең. X кездейсоқ шамасы жиналған ұпайлардың
санын сипаттайды. Жиналған ұпайлардың
саны 6-дан артық емес болуының ықтималдығын
тап.
№7. Жұмысшы 4 білдекке қызмет көрсетеді. Бір сағаттың
ішінде бірінші білдекке техникалық қызмет көрсетуді қажет етпеу
ықтималдығы 0,9-ға, екінші білдек
үшін 0,8-ге, үшінші білдек
үшін 0,7-ге, төртінші білдек
үшін 0,6-ға
тең. X кездейсоқ шамасы бір сағаттың ішінде
техникалық қызмет көрсетуді қажет етпейтін білдектердің санын
сипаттайды. X кездейсоқ
шамасының үлестірім заңының кестесін
толтыр.
|
Алдыңғы сабақта алған
білімдерін еске түсіреді
Тапсырманы жұптасып
орындайды
Дескрипторды
қолданады
|
Оқушылар жұмыстарын
дайын дескриптормен тексереді және кері байланыс
алады.
|
bilimland.kz
|