Ұзақ мерзімді жоспар
бөлімі: Бөлім 3 А Дизайн және
технология
|
Мектеп:
№55 ЖОББМ
|
Күні: 26.02.22ж
|
Мұғалімнің аты-жөні:
Шынтаева А.Е.
|
Сынып: 5
қыздар
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспаған саны:
|
Сабақ
тақырыбы
|
Дизайн, киім макетін
жасау (қағаз, мата және т. б. материалдар). Костюм дайындау (шағын
сәнмүсінге немесе қуыршаққа)
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)
|
5.1.5.1 Өзінің
және өзгенің
(суретшілер,
қолөнершілер,
дизайнерлер)
тәжірибесіне сүйене
отырып және
композицияның негізгі
заңдылықтарын ескеріп,
қарапайым нысандардың дизайнын
дайындау бойынша
тапсырмаларды орындау.
5.2.3.1
Тоқыма бұйымдарын пішу
және сыру
тігісін қолдану
арқылы қол
еңбегі құралдарымен,
тігін машинасында өңдеу.
5.2.3.2
Түрлі материалдардан (тоқыма,
табиғи және
жасанды)
қарапайым бұйым
дайындау
5.2.6.1
Материалдар мен
құралдарды қауіпсіздік техникасын сақтап,
қолданудың маңыздылығын сезіне
отырып демонстрациялау.
|
Сабақ
мақсаттары
|
-
Дизайн терминдерді зерттеу;
-
Қазақстандық танымал
дизайнерлер мен қол өнершілердің жұмыстарын қарастырып
танысу;
-
Берілген шаблон арқылы
қазақ киімнің дизайынын құрастыру;
-
Киім бөлшектердің
өлшемдерін анықтап, шаблон мен ликалдарды
орындау;
|
Сабақтың
барысы
|
Сабақ
кезеңдері
|
Педагог
іс-әрекет
|
Оқушы
іс-әрекеті
|
бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақ
басы
|
Денсаулық сақтайтын
технологиялар «Цветотерапия»
- оқушылардың зейінін
шоғырландыру
«Миға шабуыл»
оқушылардың назарын аудару, суреттер арқылы сабақ тақырыбын
ашу.
- оқушылармен бірге
сабақ мақсаттарын анықтау
- оқушылардың «жақын
даму аймағын», сабақ соңында күтілетін нәтижелерді анықтауға көңіл
бөлу Жетістік критерий мен дискрипторлады
ашу.
|
Сұрақ
-жауап
|
Өзін- өзі
бағалау
|
Дизайн
түрлері
10 танымал қазақстандық
дизайнерлер
Қазақ дәстүрлі
киім
|
Сабақ
ортасы
|
1
Тапсырма:
- Дизайн
сөздің мағынасын қалай түсінесіндер?
- Бейне ролик
қарау «Дизайн дегеніміз
не?» (2мин)Ұандай дизайнерлерді жақсы
танисыңдар?
2
Тапсырма:
Активити,
оқушылар берілген суреттерді сөздермен сәйкестендіреді.
Сыныптасымен жауап парағын ауыстырып, дұрыс жауабын тексеріп,
бір-бірін бағалайды.
Жауаптар:
1-Е 2-Д 3-Ж
4-К 5-А
6-Б 7-В 8-Г 9-И
10-З
3- тапсырма: Өз
шығармашылығын жетілдіру барысында өз жұмысын
салу.
|
А ктивити
(киім бөлшектерін модельге) жинау
Өз шығармашылығын
танытып, дизайнер ретінде сурет салу
|
мадақтау
|
http://stranamasterov.ru/node/728743
Оқулықтар
|
|
Дизайн (ағылшын
тілінен design) — ниет, жоспар, мақсат, ,, шығармашылық тұлға,
сызба ж/е жоба, есептеулер, құрылыс; нобай, сурет, ою, композиция,
өнер шығармашылығы.
|
«дизайн» сөздің
анықтамасын қарастыру тапсырмалар беріліп, бар білімдерін жобаны
құрастыру процесте қолдану. Берілген тапсырмалар орындағаннан соң
олар өздері қорытынды жасап, дизайын туралы мысалдар келтіріп 3-ші
бағанды толтырады
|
|
|
Сабақ
соңы
|
Рефлексия.
Жетістік
баспалдағы
|
|
|
стикер
|