2-тапсырма.Тыңдау және
талқылау.
Қазақтың халық
күйі"Ақсақ
құлан"
"Ақсақ құлан" аңыз күйі
-халық
арасына кең таралған асыл
мұрамыз-
дың бірі. Күйдің қысқаша
мазмұнын
түсіндіру.
Оқушылар күйді екі нұсқадағы
орын
дауда
тыңдайды.
*Бейнетаспадан белгілі
күйші
МағауияХамзиннің жеке
орын---
дауында
және
"Тұран"этнофольклорлық
ансамбльдің
орындауында.
ҚБ.
тапсырма. Топпен
жұмыс.
*Екі нұсқадағы күйдің
орындалу
ерекшеліктерін
сипатта.
"Ақсақ құлан"күйінің негізгі
түйіні неде?
Құландардың шабысы,садақтың
атылуы, домбыраға қорғасын құйылуы,қазалы хабарды
домбыра
тілімен
жеткізуі./
Дескриптор.
-Күйлердің
орындалу
ерекшеліктерін сипаттай
алады.
-Күй мазмұнының негізгі
түйінін
айтып бере
алады.
3-тапсырма.
Әнді
үйрену.
И.Елубаев"Домбыра болып
сөйледім
Ән екпіндете термелеп
орындалады.
-Әнді үйрен және көркем
орында.
4-тапсырма.Шығармашылық
жұмыс.
Тапсырма түрі оқушылардың
таным-
дық мүмкіндіктерін және
сөйлеу
мәдениетін арттыруға ықпал
етеді.
Берілген "Шешендік өнер"
тапсырмасы ойын-сайыс
түрінде
берілген.
Талаптары.
*Бейнебаянда музыкалық
аспаптар
шеберінің домбыра жасаудағы
өнері
көрсетілген.
Сайысқа
қатысатын.
1-топ -
әділқазылар,
2-топ пен 3
топ -
қатысушылар.
Сайыс шарттарын
түсіндіру.
1.Сайысқа қатысушылар
бейнебаянды бір рет көреді
де,
домбыра аспабының құралымын
өз
тобымен жазып
ұсынады.
2.Әр топ өзінің ішінен сөз
шеберін
таңдайды.Сөз
шебері/шешен/бейне-
баянды көре отырып,аспаптың
жасалу тәсілін баяндауда
тоқталмай
мәнерлеп,мағыналы
жеткізуі керек.
|