Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Домбыра - асыл мұра" 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Музыка пәнінің қысқа мерзімді жоспары
Мектеп: Әл-Фараби атындағы №21 мамандандырылған гимназия |
|||||
Бөлім 3 |
Мәдени мұра |
||||
Педагогтың аты-жөні |
Дуйсенгалиева С.З. |
||||
Күні |
15.11.22ж |
||||
Сынып |
4"Ә" |
||||
Қатысушылар саны |
|
||||
Қатыспағандар саны |
|
||||
Сабақтың тақырыбы |
Домбыра - асыл мұра |
||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
4.1.1.1 музыкалық көркемдеуіш құралдардың көмегімен,әуеннің жанрын,көркемдік образдарын анықтау және салыстыру, 4.1.1.2 музыкалық шығарманың дыбыстауын түрлі орындауда тыңда- тып анықтау және салыстыру |
||||
Сабақтың мақсаты |
-мәдениет,музыкалық мұра туралы түсінік алады, -ән-күй жанрындағы шығармалардың көркемдеуіш құралдарын анықтайды. |
||||
Құндылықтарға баулу |
Халық музыкасын тыңдау арқылы мәдени тұлғаларды тәрбиелеу. |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі\уақыт |
Педагогтіңәрекеті |
Оқушыны әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Оқушылармен амандасу. Психологиялық дайындық. 1-тапсырма. Ойтолғау. "Миға шабуыл" әдісі. "Адамзаттың ақыл-ойымен және қолы- мен жасалған құндылықтардың барлығы мәдениет деп аталады. *Суретке қарап, мәдени мұраға не жататынын айтқызу. *Музыка өнеріне жататын өзіңе таныс қандай мәдени мұраларды атар едің? |
Оқушылар өз ойларын жеткізеді |
Формативті бағалау |
Музыка оқулығы. Фоно хрестоматиясы |
|
Сабақтың ортасы |
2-тапсырма.Тыңдау және талқылау. Қазақтың халық күйі"Ақсақ құлан" "Ақсақ құлан" аңыз күйі -халық арасына кең таралған асыл мұрамыз- дың бірі. Күйдің қысқаша мазмұнын түсіндіру. Оқушылар күйді екі нұсқадағы орын дауда тыңдайды. *Бейнетаспадан белгілі күйші МағауияХамзиннің жеке орын--- дауында және "Тұран"этнофольклорлық ансамбльдің орындауында. ҚБ. тапсырма. Топпен жұмыс. *Екі нұсқадағы күйдің орындалу ерекшеліктерін сипатта. "Ақсақ құлан"күйінің негізгі түйіні неде? Құландардың шабысы,садақтың атылуы, домбыраға қорғасын құйылуы,қазалы хабарды домбыра тілімен жеткізуі./ Дескриптор. -Күйлердің орындалу ерекшеліктерін сипаттай алады. -Күй мазмұнының негізгі түйінін айтып бере алады. 3-тапсырма. Әнді үйрену. И.Елубаев"Домбыра болып сөйледім Ән екпіндете термелеп орындалады. -Әнді үйрен және көркем орында. 4-тапсырма.Шығармашылық жұмыс. Тапсырма түрі оқушылардың таным- дық мүмкіндіктерін және сөйлеу мәдениетін арттыруға ықпал етеді. Берілген "Шешендік өнер" тапсырмасы ойын-сайыс түрінде берілген. Талаптары. *Бейнебаянда музыкалық аспаптар шеберінің домбыра жасаудағы өнері көрсетілген. Сайысқа қатысатын. 1-топ - әділқазылар, 2-топ пен 3 топ - қатысушылар. Сайыс шарттарын түсіндіру. 1.Сайысқа қатысушылар бейнебаянды бір рет көреді де, домбыра аспабының құралымын өз тобымен жазып ұсынады. 2.Әр топ өзінің ішінен сөз шеберін таңдайды.Сөз шебері/шешен/бейне- баянды көре отырып,аспаптың жасалу тәсілін баяндауда тоқталмай мәнерлеп,мағыналы жеткізуі керек. |
Күйді тыңдайды, сұрақтарға жауап береді. ҚБ тапсырмасын орындайды Екі күйдің ерекшеліктерін ажыратады Әнді талап бойынша орындайды Бейнебаянды көреді Оқушылар сайысқа қатысып өз белсенділік-терін көрсетеді. |
Мақтау сөздермен мадақтау. |
Халық күйі "Ақсақ құлан" Тұран- этнофольклор- лық ансамбль И.Елубаева "Домбыра болып сөйледім" Бейнебаян Домбыра аспабы. |
|
Сабақтың соңы |
Бағалау. Әділқазылар шарт талаптарына сәйкес әр аталған домбыра аспабының құрылымына балл береді. Шешенді Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |