Материалдар / «Домбыра-асыл мұра»
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Домбыра-асыл мұра»

Материал туралы қысқаша түсінік
Музыка пән мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қараша 2020
710
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

ШҚО Білім басқармасы

«М.О.Әуезов атындағы педагогикалық колледжі» ҚМҚК


«Бекітемін» ______________

Әдіскер: Аманбаева Х. А

«Келісемін» ______________

Сынып жетекші: Искакова Л.Р.



САБАҚ ЖОСПАРЫ





Тақырыбы: «Домбыра - асыл мұра»

Өтетін орны: «С.Бегалин атындағы ЖОББМ» КММ

Сыныбы: 4 «а»

Мерзімі: 18.11.20.

Тобы: 48

Машықкер: Имамова Сағыныш


Баға: «___» __________

Баға: «___» __________



Сабақтың тақырыбы:

Домбыра – асыл мұра

Сынып: 4"а"


Қатысқан оқушылар саны:


Сабақ негізделген оқу мақсаттары

4.1.1.1-музыкалық көркемдеуші құралдардың көмегімен, әуеннің жанрын, көркемдік образдарын анықтау және салыстыру;

4.1.1.2-музыкалық шығарманың дыбыстауын түрлі орындауда тыңдатып анықтау және салыстыру.


Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Жеке, жұптық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Ресурстар

Оқулық, суреттер, кері байланыс, видеороликтер, презентация.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік, рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы

Ресурстар

Басталуы

5 минут

Сәлемдесу: (үш тілде амандасу)

Сәлеметсіздерме? Здравствуйте! Good morning!

Балалар бүгінгі біздің тақырып «Домбыра – асыл мұра» деп аталады.



Видеоматериалды көрген соң пікірталасқа арналған сұрақтар:

-Видеороликтен не байқадыңыздар?

-Домбыраның құрылысын кім айтып береді?

Оқушылардың жауабы...








https://youtu.be/6SMvAireyHY


Жаңа білім

10 минут















Дауыс жаттықтыру

2минут


Тыңдау және талқылау.

«Ақсақ құлан» халық күйі (слайд пен музыка жүріп отырады)



-Балалар, сонымен «Ақсақ құлан» күйінің негізгі түйіні неде?

(құландардың шабысы, садақтың атылуы, домбыраға қорғасын құйылуы, қазалы хабарды домбыра тілімен жеткізуі)





Видео ролик көрсету арқылы дауыс жаттығуын жасау











https://kztune.kz/kazahskie-pesni/4078-kuj-aksak-kulan.html











https://youtu.be/S0efBnYhwVE




Ән үйрету 10минут

«Қасиетті домбыра»

Әні мен сөзі: Бота Бейсенованікі



Бабамыздың көзіндей қара домбыра,

Данамыздың сөзіндей дара домбыра.

Асқақтатып рухымды ағыл, домбыра!

Әр қазақтың төрінен табыл, домбыра!



Қайырмасы:

Шанағыңда ойнаған,

Үніңе еш тоймаған,

Қасиетті домбыра.

Күмбірлеген күйіңе,

Әрдайым мен сүйінем,

Қасиетті домбыра.



Шанағыңнан төгілген күйің, домбыра,

Арта берсін әрдайым сыйың, домбыра.

Қастерлейді өзіңді халқым, домбыра,

Тоғыз перне, қос ішек, алтын домбыра!



Қайырмасы:

Шанағыңда ойнаған,

Үніңе еш тоймаған,

Қасиетті домбыра.

Күмбірлеген күйіңе,

Әрдайым мен сүйінем,

Қасиетті домбыра!

Қасиетті домбыра!


https://youtu.be/syjJTzQnQU0


Сергіту сәті

3 минут




Сергіту сәті. «Әсем ән»


https://youtu.be/bn5AzXrITyg














Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут









Кері байланыс 5минут



  • Осы сабақ арқылы өздеріңе не ала алдыңдар?

  • Нені жетілдіруіміз керек?

  • Қандай қиыншылықтар болды.?

  • Қызықты тұстары?





«Аяқталмаған сөйлемдер»























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!