Жаңа оқу-іс
әрекеті
Қызығыушылықты
ояту
Педагог ертегіні
әңгімелейді
Атызға кішкентай дән
түсті,өсіп жарыққа созыла бастады.
Сен кімсің?-дегенді естіді
Өскінше.
-Білмеймін,-деп жымиды
ол.
Атыздағы өсімдіктер дауласа
бастады:
бірі Өскіншенің арамшөп
екендігін айтып,оны лақтырып тастауды ұсынды,келесілер оны
қорғаштады.Өскіншенің көңіл- күйі жабырқады,ол өзін қолайсыз
сезінді,оның үстіне күннің астында тым ыстық еді.Осы кезде Өскінше
өзінің үстінде көлеңке пайда болғанын сезді.Бұл оған өз жапырағын
созған үлкен Түйежапырақ болатын.
-Назар аударма!-деді ол
Өскіншеге,
-Өсіп тіршілік ете
бер.
Уақыт өтті,өскінше
өсіп,ғажайып алма ағашына айналды.Ол өзін ренжіткендерді
ұмытты.Бірақ ол әрқашанда қарт Түйежапырақ өсіп тұрған шарбақ
қақарай бір бұтағымен иіліп тұрды.Оны желден қорғап,ешкімге
ренжітуге жол бермейтін.
Тыңдалған мәтінге өз көз
қарасын жай сөйлеммен білдіреді.
Сұрақ-жауап
-Бұл ертегі бізді неге
үйретеді?
-Достарсыз өмір сүрген жақсы
ма,әлде жаман ба?
-Неліктен?
Балалардан « Достық
ағашын»
сипаттауды
сұрайды.
Балалар бізге ең алдымен
Достық ағашы болу үшін не
керек?(Ағаш
)
-Ағашты не
істейміз?(Отырғызамыз)
-Отырғызған ағашқа не
қажет?(Күтім)
-Өсіп жетілу үшін не
керек?(Жер,су,ауа,күн)
Қауіпсіз жұмыс жасау
техникасымен таныстыру.
Педагог жеке гигиена
ережелерін, өткір құралдармен жұмыс істеу тәртібін еске салады.
Бала алақанмен таңба жасағаннан кейін қолын жуып, жұмысын
жалғастыра алатындығын ескертеді. Жұмыстың орындалу технологиясы
(Жұмысты сатылай орындау ретін
түсіндіру.) Әліппе-альбоммен жұмыс. Қандай түстерді қолдануға
болатындығы туралы ойланыңдар. Достық ағаштарыңның түсі қандай
болғаны дұрыс? Педагог қылқаламның көмегімен гуашьты алақанға қалай
жағуды, артынан тік қойылған қағаздың жоғарғы жағына жақын таңбаны
қалай жасауды көрсетеді. Осылайша жапырақтардың негізгі бөлігі
бейнеленеді. Соңынан балалар қолдарын жуады да жұмысқа қайта
кіріседі, қылқаламды пайдаланып, ағаш діңгегін салады. Педагог
балаларға ұжымдық жұмыс нұсқасын ұсына алады (балалар алақандарының
таңбасын үлкен бір ортақ ағашта қалдырады). Бұл ағаштың сиқырлы
екендігін және оны өз бөлшектерімен толықтыруға болатындығын еске
салады.
Оқушылардың
жұмысынан
«Достық бағын»
ұйымдастыру
Қорытынды шығару және есте
сақтау.
Балалар біз үйде тәжірибе
жасап көрейік,бір№1
ыдысқа өскін (тал)
отырғызып,оны күнге шығарып,суарып ,күтіп
баптайық.
-Ал
екінші №2
ыдысқа дәл осылай етіп өскін
(тал) отырғызып,еш күтім жасамай қараңғы жерге
қояйық.
-Қай өскін (тал) өсіп
жетіледі?
-№1- ыдыстағы
ма,әлде №2
-ыдыстағы
ма?
|