Материалдар / Достық көмек

Достық көмек

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Желтоқсан 2018
2060
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Өзін-өзі тануМектеп: №193
Күні:Мұғалімнің есімі: Шайдарова
Сынып:МАДТҚатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:«Достық көмек»

Сабаққа негізделген оқу мақсатыдиалог арқылы өзара сұхбаттасу..
Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Жақсы дос пен жаман досты ажырата алады.


Оқушылардың басым бөлігі; Сурет бойиынша әңгімелейді






Кейбір оқушылар: Ойын ашық айтады.




Оқушылар : Адамгершілік жайлы әңгімені оқып, өз ойларын жеткізе алады.


Негізгі сөздер мен тіркестері: Жаман, жақсы, мейірімді ,қайырымды.


Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер .Көмекке әрдайым дайын адам.


Талқылауға арналған тармақтар: Дос деген кім?

Жоспар «Достық көмек»
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)  Адамгершіліктің мәнін ұға алады. Жақсы жаман қасиет жайлы біледі. Достықтың қадір қасиетін біледі.

Ресурстар
Басталуы



















Ортасы
Амандасу. Психологиялық тренинг. Мотивация кезеңі.оқушыларға бір біріне тілек айтқызу, Алақанды ашайық. Жылулықты шашайық. Сәттілік тілеп достарға біз сабақты бастайық.1,2 санап 2топқа бөлу.Үй тапсырмасын сұрау кезеңі. Ақылды доп әдісі Досыңның саған жасаған жақсы қасиеті жайындағы ең үздік әңгіме.«Миға шабуыл» стратегиясы Оқушыларға сұрақ қоямын. Оқушылар адамгершілік дегеніміз не?2топ сұраққа жауап бере отырып жақсы жаман қасиет жайлы постер қорғайды. Артына стикер жапыстырылған оқушы шығып постерді қорғайды. Сөздер қалай айтылып тұр?1-тапсырма Сызба бойынша , бірнеше сөйлем құрап жаз. Не жайлы болды? Кім досы жайлы айта алады?Сенің досың бар ма? Сенің ойыңша дос қандай болу керек?

Қол шапалақ







Доп













Плакат, маркер
Аяқталуы

Өзін бағалау парағын ұсынамын.



Бағалау парағы
Саралау – Сіз қосымшаКөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-менбайланысҚұндылықтардағыбайланыс
Қабілеті төмен оқушы: берілген сөздерге екпінді қоядыБағдаршамФормативті бағалауОрыс тілі, АКТ
Рефлексия

-Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма?-Бүгін оқушылар не білді?-Сыныптағы ахуал қандай болды?-Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?-Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?-Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетінсұрақтарға жауап беріңіз.


-Сабақ оқу мақсаттары шынайы.- Екпінді сөзде дұрыс қоя алады. Адамгершіліктің мәнін ұға алады. Жақсы жаман қасиет жайлы біледі. Достықтың қадір қасиетін біледі.- Сыныптағы ахуал ауызбіршілікте болды.- жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды деп ойлаймын.

-берілген уақытты оқушылар тиімді пайдаланып, тапсырмалардың бәрін орындап үлгерді.- Мен өз жоспарыма қосымша тапсырмалар қолдану керек екендігін білдім,өйткені оқушылар қосымша тапсырмалар арқылы өз ойларын жақсы жеткізе біледі.

Қорытынды бағамдау.Қандай екі нәрсе табысты болды ( оқытуды да , оқуды да ескеріңіз )?1: Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлана жауап берулері2: Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық ахуалы жақсара түсті Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды? ( оқытуды да , оқуды да ескеріңіз)?1: Жаңа әдіс тәсілдер2: Оқушылар сабаққа белсене қатысып, өз ойын еркін айтты

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

















Бекітемін: ЖалымбетоваСабақтың тақырыбы: Денсаулық өмір негізіСабақтың мақсаты: Оқушылардың, денсаулықтың мықты, жанның таза болуы, адамның айналасындағыларға қуаныш сыйлап, салауатты өмір салтын ұстану.Көрнекілігі: Оқушы дәптері, интерактивті тақта.Сабақтың барысы:Шаттық шеңбері: Оқушылар шаттық шеңберіне жиналып бір – бірінің бойынан қандай жақсы қасиет бар екенін айтады.Ойланайық пікірлесейік достар. Біздің сабағымызға басқа қаладан немесе шетелден келген адамдар бізге сұрақтарын қоямыз дейді, олай болса сұрақтарын шешеміз бе?1) Бірінші байлық денсаулық деп неліктен айтқан?2) Денсаулық сақтаудың қандай жолдары бар?3) Тәні саудың жаны сау дегенді қалай түсіндіресің?4) Ал жан саулығының тән саулығының әсері бар ма?5) Сендер бос уақыттарыңды спортпен айналысуға бөлесіңдер ме?Денсаулықтың он құпиясыБірінші құпия денсаулық пен сырқаттың негізі біздің ақыл ойымызда жатыр.1) Біздің тыныс алуымызда болып табылады.2) Шынығу әрекеттері күш әкеледі.3) Дұрыс тамақтану күші.4) Күлкі, күлкі бұл мәңгілік емші.5) Демалу күші.6) Тұлғаны түзеу ұстай білу күші7) Сенім күші.8) Сүйіспеншілік күші.Қандай жеміс – жидектер қандай дәрумендер бар?Нақыл сөздер.Дені сау адам – табиғаттың ең қымбат жемісі.Ердің саулығы – елдің байлығыДенсаулықтың қадірін жастан білу азаматтық борыш.Сырын мен білетін бірден бір сұлулық – денсаулықДені сау адам дегеніміз табиғатың аса құнды туындысы.Денсаулық пирамидасы.Қорытынды: Балалар біз бүгін сабақты «Денің сау болсын десең», тақырыбымен танысып денсаулық баланың ең құнды игілігінің бірі.Денсаулықты сақтау үшін ең бірінші кезекте ойың, ниетің таза болуы керек. Сабыр мен сенім, мейірімділік пен сүйіспеншілік адам денсаулығын жақсартуға ықпал етеді.Жүректен жүреккеБалалар сіздерді шаттық шеңберіне шақырамын. Балалар біз бүгінгі сабағымызда денсаулық зор байлық тақырыбымен таныстық. Шеңбер бойына балаларды тұрғызып, «Сүйіспеншілік жүрегі» ойыны ұйымдастырылады. Әр бала жанындағы балаға мейрімді сөздер айтып жүректі ұсынады.





























































Бекітемін: ЖалымбетоваТақырыбы:Әсемдік әлеміндеҚұндылық: Сүйіспеншілік.  Қасиет (сапа): айналаға мейірімділікпен қарап, жақсы көру.

Мақсаты: Оқушыларға әсемдік, жан сұлулығы туралы түсініктерін кеңейтуМіндеттері:-оқушыларға қоршаған ортаның әсемдігі, адамның жан сұлулығы туралы түсінік беру-оқушылардың эстетикалық талғамдарын дамытуға ықпал ету-оқушыларды сұлулықты, әсемдікті сезініп, бағалай білуге тәрбиелеуКүтілетін нәтиже:Оқушылар айналадағы дүниенің сұлулығын бағалай білуге үйренеді;Әсемдікке ұмтылады;Өз ойларын ашық айта білу дағдысы қалыптасады; Көрнекілігі:гүл парақшалар,пре-зентация, Стикер-лер, маркерлер, шарлар,түсті қағаздар,әуен т.б.
Сабақтың барысы:          Ұйымдастыру кезеңі1. Қызығушылықты оятуА) Тыныштық сәті (Нұрға бөлену. Жағымды жағдай туғызу.)Топтың аты - Әдемі, сұлу, көркем. Үй тапсырмасын тексеру.“Ізденген жетер мұратқа”Б) Тренинг “Жүректен-жүрекке”Оқушылар шеңбер құрып, «….сен сұлусың, маған сенің…… ұнайды»- деп бір-біріне деген  қарым-қатынасты ізгілендіру мақсатында дайындалған. Түрі:Ашық сабақ Әдісі:Тыныштық сәті, топтастыру, тренинг,дәйексөз, мәтінмен жұмыс, жағдаятты талдау, әңгімелесу, постер қорғау, топпен ән айту. 
2. Мағынаны тануА)Дәйексөз.Сырты сұлуға көз қызығады,Іші сұлуға жүрек қызығады.Ғ. Мұстафин       Ә)Мәтінмен жұмыс.Оқушылар «Қыз Жібек» жырынан үзінді оқып, мазмұнымен танысады.-Қыз Жібектің тұлға ретіндегі әсемдігін неден байқадыңдар?-Сұлулықтан қандай әсер алдыңдар? Мұғалім сыйы (Жағдаятты талдау). Ішкі сұлулық пен сыртқы сұлулық. 
4.Әңгімелеу (әңімелесу).Адамды сұлу ететін не нәрсе?Әсем, сұлу нәрсе көргенде қандай сезімде боласыңдар?Жан сұлулығын қалай түсінесіңдер?Егер сендерге жер бетіндегі ең әсем, ең сұлу нәрсені табу тапсырылса, не істер едіңдер?  Алдарыңызда бір қағаз берілген. Сол қағаздан әдемі затты 1 минутта жасап болуларыңыз керек. Содан соң әр топ бір-бірін бағалайды. 
5.Шығармашылық жұмыс.Постер қорғау. (Қиял әлеміне саяхат)Баланың өзін және өзінің жүрегін тыңдай білуіне сертігін тигізе отырып, сезімі мен эмоциясына жайлы әсер етеді. Көру, есту сезімдері арқылы сұлулық сезімдерін оятатын сәулет, сұлу сурет, мүсіндеу, ән, музыка, поэзия, күй сықылды өнер әлеміне, өнердің сұлулыққа толы тылсым құдіретінен жан тербейтін ләззат күйін сезіну үшін бір сәт өз қалауларыңмен өзімен өзі болып қиялмен сапар шегуді ұсынамын. Топ бойынша әр оқушы  кезекпен өздері ойлаған көріністі табу үшін қағазға бір рет сызу арқылы сұлулыққа бағытталған сурет салулары  керек.  
6. Топпен ән салу.   
7.Үй тапсырмасы.  “Сұлулық” туралы ойдан өлең шығару.  
8.Қорытынды тыныштық сәті.Бұл әдістемелік тәсілді Динейк методикасы арқылы төмендегідей мазмұнмен ұйымдастыру.  Көздеріңді жұмып, манаураған қалыпқа келіңдер.«Мен өз ағзамның қорғаныс күшіне сенемін».«Мен жайдары, ақкөңіл бола бастадым».«Мендебәрі де жақсы, бәрі өзімойлағандай – мен бақыттымын».Әрбірфразаныкөздеріңжұмулыкүйінде 10 ретқайталаукерек. Санаудысаусақпеннемесежіптегітүйіндербойыншажүргізуқажет. Оқушыларғатыныстыжеңілжәнеұнамдыболатындайетіпжайлап, еркіналукеректігінескертіледі. 

















































Бекітемін: ЖалымбетоваӨзін өзі тану МАДТТақырыбы: Отанға сүйіспеншілікОтанды сүю отбасынан басталады.Халық мақалы.Мақсаты: «Отан» құндылығының маңыздылығын түсіндіру.Міндеттері:
  • «Отан», «атамекен» туралы түсініктерін кеңейту; Отанға деген сүйіспеншілік сезімдерін дамыту;
  • Отанын сүюге тәрбиелеу; Шаттық шеңбері
  • Қайырлы таң, балалар! Сендерді көргеніме қуаныштымын! Қане, бәріміз қол ұстасып шеңбер құрып, Е.Өтетілеуұлының «Отан» өлеңін бірге қайталайық.
Отанды әркім анасындай Қастерлейді, бағалап.Өйткені,Отан баласындайБізді өсірер аялап.Отан деген – атамекен.Отан деген – туған жер.Отан – ана, Отан – үлкен Қазақстан – туған ел.
  • Балалар, «Отан» деген сөзді қалай түсінесіңдер?Отан туралы қандай мақалдар білесіңдер?
Балалардың жауаптары.Әңгімелесу.
  • Анамазды біз неліктен құрметтейміз, қадірлейміз? Отанды неліктен «анамыздай» қастерлейміз?
  • Отанды неліктен «Атамекен » деп аялап атаймыз? Балалардың жауаптары
Атамекен деген сөзді біздің үйдегі үлкендеріміз қалай түсінеді екен?Мұғалім балаларға магнитафонға немесе қағазға алдын ала жазып алған ата – аналардың пікірін тыңдатып, ойларымен бөліседі.Ата-аналардың пікірі:
  • Атамекен – ол біздің туып-өскен ауылымыз, қаламыз,ол біздің туған жеріміз.Атамекен – ата-бабадан ұрпаққа мұра болып қалған ежелгі құтты қоныс, мекен.Атамекен аталарымыз, әжелеріміз аянбай күресіп, жауларға бермей қорғап қалған жері. Ол-кең байтақ қазақ жері.
Атамекен – ата-бабамыз мекендеген, қоныстанған туған жер. Сондықтан туған жерімізді «ата-мекеніміз» деп аялап атаймыз. Апамыз, атамыз, ата-анамыз, туыстарымыз, достарымыз туып-өскен туған жерін Отанымыз деп сүйеді. Отан бізді баласындай қорғайды, бізді асырайды, қастерлейді. Сондықтан да біз оны анамыздай қастерлейміз.Біз өскенде ақылды, батыл, ада азамат болып, өз Отанымызды қорғаймыз,аялаймыз,көркейтуге өз үлесімізді қосамыз. Біздің Отанымыз – Қазақстан.Дәйексөз«Отанды сүю отбасынан басталады» деген халық мақалын бүгінгі сабақтың дәйексөзі ретінде түсіндіреді.«Отан сүю отбасынан басталады» деп халық бекер айтпаған. Отанға деген ыстық сезім жақындарына, туған-туысқандарына деген сүйіспеншіліктен басталады. Отбасының әрбір мүшесі бір-бірін сыйлауға, қорғауға, адал болуға міндетті. Отбасында бір-бірін құрметтеген адам, ол Отанды да құрметтеп сүйеді.«Отанды сүю отбасынан басталады» деген сөздің мәнісі де осында.ӘңгімелесуМұғалім «Кішкентай ханзада» деген әңгімені оқып беріп, Отанды жақсы көру үшін не істеу керектігі жөнінде түсінік береді. Кішкентай ханзадаӘңгімеХанның үш ұлы болыпты.Үлкені кез келген қаруды шеберлікпен қолдана білетін, батыл жауынгер болды. Ол әскери басшы болуды армандады, хан оны өз әскерінің басшысы етіп тағайындады.Ортаншы ұлы хан әулетін сәулетті, әсем сарайларды салумен әлемге танытқысы келді. Әкесі онымен келісіп, құрылысқа ақша берді.Тек кіші ұлы ғана ханды ренжітті. Ол соғыспады, құрылыспен шұғылданбады, тек қана күні бойы кітаптар оқыды. Ол әр ұлттың тарихын, тілдері мен дәстүрлерін оқып үйренді.
  • Ұлым, сен неге басқа ұлттың салттары мен тілдерін үйреніп жүрсің? Сен өз Отаныңды сүюің керек, - деп хан ханзаданы кінәлады.
Ұлы әкесін үндемей тыңдап, өз сабағын жалғастыра берді.Кенеттен күтпеген, ойламаған жерден қайғы келді. Ханның көршілестері бірігіп, соғыс жариялады. Хан әскерлері жеңіле берді. Соғыстың аяқталуына бір күн қалғанда ханның кіші ұлы әскер басшыларының шатырына келді.Сен не үшін мында келдің, кітапқұмар? Тез кет! Ертең шайқас болады – деп жас әскер басшысы айқайлайды.Иә, ұлым, бұл сенің орның емес, - деп жеңіске жетуге немесе ең соңғы соғысқа дейін айқасып, өлімге дайындығын білдірген хан үлкен ұлын қолдады.Ханның кенже ұлы қағазды алып жайлап былай деді:Мен үш күн жаудың лагерінде болдым. Мұнда жаулардың барлық қаруларының орналасқан жері мен олардың жоспарлары бейнеленген. Ертең таңға жуық жаулардың негізгі күштері біздің әскерлерді жіңішке жолмен айналып өтіп, шабуыл жасайды.Кіші баласы айтқан соң хан айқасқа дайындалуды бұйырды. Айқас өте қатаң болды, бірақ жаулар жаппай тұзаққа түсіп, жеңілді.Ұлым, сен батыр болдың. Сен қалай жаулардың ортасында үш күн бойы тығылып жүрдің?- деп хан кіші ұлын жеңістен кейін құшақтады.Мен тығылған жоқпын, барлық жерде еркін жүрдім. Мен бұл адамдардың тілдері мен дәстүрлерін білдім ғой. Сондықтан мені олар өздеріндей қабылдады – деп жауап берді ханзада.Саған қорқынышты болған жоқ па? – деп ағасы таңғалды.
  • Отанға сүйіспеншілік барлығынан да күшті, - деп кіші ұлы сабырмен жауап берді.Ханның ұлдары Отанына қандай қызмет көрсетті?Қиыншылық туғанда жауды жеңу үшін халыққа кім қалай көмектесті?Балалардың жауаптары тыңдалып, мұғалім қорытындылайды.Ханның үш ұлының әрқайсысының өз үлесі болды.Үлкені – әскер басшысы болса, екіншісі – құрылысшы болды. Үшіншісі, кенже ұлы көп оқып, ақылды болып, әкесіне, ағаларына, халқына көмектесіп, жауды жеңуге оқып-үйренген білімін пайдаланды. Біз де өскенде, өз атамекенімізді, Отанымызды қорғау, көркейту үшін тәрбиелі-өнегелі бала болып, білім аламыз, болашақта халық үшін қызмет етеміз.
Ойын: «Қазақстанда тұратын халықтар»Шарты: Балалар шеңберге тұрып, бір-біріне допты беру арқылы Қазақстанда тұратын халықтарды айтады.Өзіммен өзімБалалар ыңғайланып отырып, үнтаспадан баяу музыканы тыңдайды және көз алдыларына елестетеді.
  • Туған өлкеміздің, Отанымыздың табиғаты қандай тамаша! Айналамыз жап-жасыл, сан алуан тамаша гүлдер хош иісін аңқытып,биік- биік ағаштар мейірімді анадай көлеңкесін тосып тұр.
Туған жердің әрбір шөбі, әр гүлі, әр ағашы, салқын самалы, қасиетті топырағы көзіңе оттай ыстық. Оның қызыл-жасыл көбелегі, құстардың құйқылжыта салған үні, жан-жануардың дыбысы құлағыңа жағымды естіледі. Туған жердің таза ауасымен дем алып, көңілдерін көтеріліп, жандарың жайланып қалды.Енді, туған жерімізге, Отанымызға қандай жақсылық жасай алатынымызды ойлап, көз алдымызға елестетіп көрейік. Ал енді көзімізді ашып, өз ойларымызбен бөлісейік.Шығармашылық жұмыс«Менің Отаным Қазақстаным»Мұғалім балаларға өздерінің туған жерлерін бейнелеп салуды тапсырады.Ғажайып сөз:Балалар сабақта айтып, үйренген өнегелі сөздерді қайталап айтады.
  • Отан – ана, отбасы, туған жер, атамекен.Отан – Қазақстан.Мен Отанымды сүйемін!
Қорытындылау
  • Бүгін біз әр адам өзінің Отанына, туған өлкесіне ыстық сезімін, сүйіспеншілігін түрлі жолдармен жеткізетінін білдік.
Білім алып, болашақта Отан үшін қызмет етеміз.Жүректен жүреккеМұғалім балалармен бірге төмендегі өлең жолдарын қайталайды.Ата-бабам жанын қиып қорғаған,Ақ тілегін ұрпағына арнаған.Қазақстан – алтын ұя Отаным,Жайнай берші, мәңгі гүлдеп әрқашан.











































Бекітемін: ЖалымбетоваСабақтың тақырыбы: Жалын атқан жүрекпен 8-сыныпМақсаты:«Қайырымдылық», «мейірімділік» адамгершілік құндылықтары туралы түсініктерін кеңейту оқушылардың «жақсылық», «қамқорлық», жақсылық жасаудың адами қарым- қатынастағы мәнділігін түсіндіру;Сабақтың түрі: Ашық сабақ.Сабақтың көрнекілігі: Бейнетаспа, түрлі – түсті плакаттар.Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі :1. Шаттық шеңбері:Жан-жағына нұр шашып 770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ