Жаңа сабақты
бастамас бұрын оқушылардың қызығушылығын арттыру
мақсатында «Кинометафора»
әдісі арқылы кішігірім видеоролик
тамашалайық.
«Ойлас, жұптас,
талқыла» әдісі арқылы оқушылар жаңа
тақырыпты түсіндіреді.
Яғни, мұнда оқушылар
партадағы берілген өсімдіктердің, дәнді дақылдардың техникалық
цитрустық, сергітпе дақылдарды кеңірек түсіндіріп,таралу аймақтарын
картадан бейнелейді, шығу тарихын
айтады.
І топ Жазық
тобы
Дәнді дақылдар
Сергітпе дақылдар
І топ Көлдер
тобы
Техникалық дақылдар
Тропикалық, цитрустық
дақылдар
«Табан»
әдісі арқылы қорытынды
жасаймыз.
Жерге табан суреті
қойылады, әр табанды басқанда қарсы топтың айтқандарынан қабылдаған
мәліметтерді жеткізеді.
«Модельдеу»
әдісі
Бұл жерде «Ұлы
даланың жеті қыры» елбасы мақаласындағы «Қазақстан алма мен
қызғалдақтың отаны» тақырыбында оқушылардың мәліметтері
тыңдалады.
«Кім
жүйрік» ойыны
1. Қазақстанның
дәрілік өсімдіктері
2. Бұғыдан қандай
дәрі алынады?
3. Қызыл кітапқа
енген өсімдіктер
4. Қызыл кітап қай
жылы жарық көрді?
5. Қазақстанның
импорты мен экспорты
6. Ақылтеке жылқысы
қай елде өсіріледі?
7. ЮНЕСКО ұйымына
кірген қорық жануары
8. Демография,
депопуляция
9. Радиозонд,
эхолот, барометр қандай
құрал?
10. Дәм-татымдық
дақылдарды ата
Енді сабағымызды
қорытындылайтын болсақ әрқайсыңа сотканың суреті тарқатылады. Сол
арқылы Мұғалімге
смс жолдайсыңдар. Бүгінгі сабақтан
алған әсерлерің жайында
жазасыңдар.
&33
Өсімдіктер шаруашылығы жайында ізденіп
келу.
Кескін картаға дүние
жүзіндегі өсімдіктерді түсіріп
келу.
|