Материалдар / Дүниежүзі халқының діни құрамы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дүниежүзі халқының діни құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
күнделікті сабаққа қолдануға болатын әдіс тәсілдер
Авторы:
08 Ақпан 2024
149
10 рет жүктелген
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітілді:

Оқу ісі жөніндегі орынбасар:

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып:7 А

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Дүниежүзі халықтарының діни құрамы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.4. 1.2-дүние жүзі халқының діни құрамы мен  діндердің таралу аймақтарын  анықтайды

Сабақтың мақсаты


  • Дін ұғымын білу

  • Діндердің негізгі түрлерін ажырату

  • Дүниежүзі халқының діни құрамы мен таралу аймақтарын анықтау, таралу аймақтарын картадан көрсету

Бағалау критерииі

  • Дүниежүзі халықтының діни құрамын және діндердің таралуын анықтайды ·

  • Дүниежүзі халықтының діни құрамы мен таралу аймақтарын картадан анықтап, сипаттайды; ·

  • Әлемдік діндердің таралу себептерін анықтайды;


Тақырыпқа байланысты: оқулықтағы мәтінді пайдалана отырып діндердін таралу аймақтарын анықтайды, сипаттайды.

Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Дін, діни қызмет, діни бірлестік,ислам, христиан, буддизм, самауй, иудаизм, синтоизм, индуизм, ру-тайпалық, шаманизм;

Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер: Барлық мұсылмандардың құлшылық орны______; Пайда болу уақыты жағынан _______ діні екінші орында

Құндылықтарға баулу

Қазақстан мемлекеттілігін нығайтуға атсалысу, білуге жаңаны тануға құштар болу, Өзін отбасының, сыныптың, мектептің, қоғамның, Отанының бір мүшесі екенін сезіну

Пәнаралық байланыс

Тарих, дінтану

Алдыңғы білім

Дүниежүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Басы

  1. Ұйымдастыру бөлімі:

Оқушылармен амандасып, жақсы атмосфера қалыптастыру.

Оқушылар түгелденеді. Оқушылар бір-біріне сәттілік тілейді.

  1. Сурет қиындылары арқылы топқа бөлінеді:

  1. Үй тапсырмасын тексеру. «Спиннер» әдісі арқылы өткен тақырыпты еске түсіру.

  1. «Гидросфера» дегеніміз не?

  2. Қазақстандағы ірі мұздық?

  3. Ең жоғары орташа тұздылық қай мұхитта?

  4. Эрозияның болу себептері?

  5. Қазақстан халықтарының тілдер күні?

  6. Қазақ тілі қай тіл әулетіне жатады?

  7. Дүниежүзілік мұхиттағы ең терең шұңғыма?

  8. «Торнадо» дегеніміз не?

  9. «Биосфера» ғылымын ғылымға кім енгізді?

  10. «Топырақтану» ғылымының негізін салған кім?

Бағалау: Мұғалім мадақтамасы арқылы мадақтау

Суретпен жұмыс әдісі: «Мылқау сызба»

Берілген суреттер мен сұрақтар арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашып, сабақ мақсаттарын таныстыру.

  1. Интерактивті тақтадағы суреттерден нені анықтауға болады?

  2. Суреттердің байланысы бар ма?

  3. Берілген суреттерге байланысты бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай болмақ?

Бүгінгі сабақты түсіндіру.


Оқушы өз жұбын табады

«Спиннер» әдіс арқылы қайталау

сұрақтарға жауап береді







Бағалау:

Мұғалім мадақтамасы арқылы бағалау














Интерактивті тақта.

Кітап


Ортасы

Жаңа сабақ.

Shape1

Діндер



Shape4 Shape3 Shape2


Әлемдік Ұлттық Дәстүрлі




Дін- адамдардың жоғары күштер мен тіршілік иелерінің болуы туралы ойлау. Дін- жоғарғы күштердің бар екендігі туралы шындықты дәлелсіз қабылдауға мүмкіндік беретін сенімге негізделген.


Топтық жұмыс. «Бірік, ойлан, тап» әдісі.

Мәтіндер мен кескін картаға сүйене отырып ислам, христиан және будда діндері бойынша сұрақтарға жауап беру арқылы инфографика әзірлеңіз.

Shape5

Шығу тарихы

Shape6

Дін атауы




Shape7

Діни мерекелері

Shape8

Shape9

Shape12 Shape10 Shape11

Таралған аумағы

Дін





Shape13

Shape14

Shape17 Shape16 Shape15

Сипаттама



Shape18

Тармақтары мен бағыттары



Shape19

Ұстанатын халық саны






Топтар бірін- бірі бағалайды


Критерийлер

Дескрипторлар

Балы

Д.ж діндерін жоспар бойынша сипаттай алады

1.Дін атауы

2.Шығу тарихы

3.Тармақтары мен бағыттары

4.Таралған аумағы

5.Сипаттама

6.Ұстанатын халық саны

7.Діни мерекелері











Тапсырма 1. Жұптық жұмыс. «Ой жүйрік» әдісі.

I топ. «Ислам діні» Кескін картаға қазіргі уақытта діни қақтығыстар болып жатқан елдерді белгіле.

Дескриптор: Діни қақтығыстар болып жатқан елдерді біледі.


II топ. «Христиан діні» Венн диаграмасы. Ислам және Христиан діндерінің ұқсастықтары мен айырмашылығы.

Дескриптор: Ислам және Христиан діндерінің ұқсастықтары мен айырмашылығын анықтайды.


III топ. «Будда діні» Сәйкестендіру. Берілген ғимараттарды дін түрлеріне қарай сәйкестендір.

Дескриптор: Берілген ғимараттарды дін түрлеріне қарай сәйкестендіреді.

Жұптар бірін- бірі «Басмармақ» арқылы бағалайды.


Тапсырма 2. Жеке жұмыс.

Әлемдік діндер картасын пайдалана отырып, әлемдік діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіріңіздер.



Дискриптор: Діндердің таралу аймағын картаға түсіреді.



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі













Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы




«Басмармақ» арқылы бағалайды.





































ҚБ:

Смаликтер арқылы

«Басмармақ» арқылы бағалайды



Слайдар



















Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтыңсоңы


Қорытындылау:

Рефлексия. «Бес саусақ» әдісі.

Бағалау парақшасы арқылы бағалау

Р/с

Оқушының аты-жөні

Үй тапсыр-

масы

0-3 балл

Топтық жұмыс

0-11 балл

Жұптық жұмыс

0-9 балл

Жеке

жұмыс

0-7 балл

Жалпы балл

30 балл

Оқу-

шы бағасы




































Материалды жүктеу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!