Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дүниежүзі халқының діни құрамы
Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі халқының діни құрамы атты жаңартылған сабақ жоспарында әлем халықтарының діні жан-жақты айтылған. Барша әріптестерге көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
23 Қараша 2018
819
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың барысы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Халық географиясыКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 7- сынып | |
Сабақтың тақырыбы | Дүниежүзі халқының діни құрамы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес) | 7.4.1.2 Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды |
Сабақтың мақсаты | Барлығы: әлемдегі негізгі діндерді және діндердің бөлінуін түсінеді.Көпшілігі: дүниежүзі бойынша таралу аймақтарын анықтай алады.Кейбір оқушылар: Карта арқылы діндердің таралу аймақтарын сипаттайды. |
Бағалау критерийі | Түсіну:Әлемдегі негізгі діндерді және діндердің бөлінуін түсінедіҚолдану: діндердің таралу аймақтарын ажыратадыЖинақтау:Әлемдік діндердің таралу аймақтарынның себептерін түсіндіріп кескін картада белгілейді |
Тілдік мақсаттар | Оқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды,тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір- бірімен пікір алмасады, диалогке қатысады. Тыңдалым-жазылым: Зерттеу жұмыс барысында туындаған қиындықтардан шығу жолдарын қарастырады,негізгі ұғымдарды меңгереді: дін , діни қызмет , будда,діни бірлестік. |
Құндылықтарға баулу | Ынтымақтастық – оқушылар ұлттар және діндер арасындағы келісімнің маңыздылығын түсініп ынтымақтастық құндылығын өз бойына сіңіреді.Азаматтық жауапкершілік –өз мемлекетінің қауіпсіздігі мен болашағы үшін азаматтық жауапкершіліктері артады. Құрмет – өзге ұлт және діндерді сыйлау, құрметтеу дағдылары қалыптасады. |
Пəнаралық байланыс | Тарих – дүниежүзілік ұйымдар, құқық негіздері – заң негізіндегі бекітілген конвенциялар, олардың құқықтары, зайырлылық негіздері. |
Күтілетін нәтиже | Халықтың діни құрамын біледі. Негізгі діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіре алады. |
Алдыңғы білім | Дүниежүзілік этностар , тілдік топтар тақырыбын талқылады, таралу аймақтарын көрсете біледі. |
Сабақтың жоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы5мин | ||
Сабақтың ортасы10мин 10 мин | Дескрипторлар (Т)Тапсырма: «Жигсо» стратегиясын пайдаланып мәтінді оқып талқылайды. Әр топтан спикерлер шығып постер қорғайды.Сұрақ тапсырмалары әр топқа бірдей беріледі. 1.Дінің шығу орны мен уақытын атаныз.2.Негізін қалаушыларын атаныз.3.Негізгі діндердің пайда болуына қысқаша түсінік беріндер. 4.Олардың бөліну себептерін анықтандар.Дескрипторлар | Бейнеролик(bilimland.kz) Оқулық мәтіні, оқулық суреттері, 7-сыныпқа арналған оқулық.стикерлер |
10 мин | (Ж)Тапсырма 1. Сізге негізгі діндердің атаулары берілген:Мұсылман:Шейиттер,СунниттерХристиан:Православие,Католик,ПротестанттықБуддаa. Сол негізгі діндердің пайда болуына қысқаша түсінік беріңіз. b. Олардың ерекшеліктерін жазыңыз.2. Кескін картада таралу аймақтарын сызыңызДескриптор Білім алушы- негізгі діндер және олардың пайда болуына қысқаша түсінік береді;- ол діндердің жеке топтарға бөліну себептерін түсіндіреді;- осы негізгі діндердің таралу аймақтарын атласты қолдана отырып, кескін картада көрсетеді.Бағалау:Смайликтер арқылы бағалау | Оқулық, дәптер Дүниежүзі карта,атлас, кескін карталар,түрлі түсті карандаштар(жасыл,көк,қызыл) |
Сабақтың соңыКері байланыс(5 мин) | Рефлексия пирамидасы Тақырып бойынша маңызды бір нәрсе Көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе Бұрыннан білетін үш нәрсе Сабақтан үйренген төрт нәрсе | |
Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау |
Тапсырмаларды деңгейіне қарай1.Дарынды окушыларға (тақырыпқа байланысты дін және саясаттың байланыс тұстары туралы проблемалық мәселелерге талдау жасайды). 2.Оқу үлгерімі орташа оқушыларға (мәтін бойынша діндердің таралуына өз пікірін түсіндіру жұмысын жасайды). 3.Үлгерімі төмен оқушыларға (топтастыру жұмысы) | Бағалау-Оқушылардың білімін қалай тексересіз? Дескрипторлар арқылы: | Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдануСабақтағы шаралар барысы оқушылардың денсаулығымен қауіпсіздігіне қатер төндірмейді. |
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен? | ||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:2: Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)