Материалдар / Дүниежүзі халқының діни құрамы

Дүниежүзі халқының діни құрамы

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі халқының діни құрамы атты жаңартылған сабақ жоспарында әлем халықтарының діні жан-жақты айтылған. Барша әріптестерге көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
819
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: Халық географиясыКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 7- сынып

Сабақтың тақырыбыДүниежүзі халқының діни құрамы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сəйкес)7.4.1.2 Дүние жүзі халқының діни құрамы мен діндердің таралу аймақтарын анықтайды
Сабақтың мақсатыБарлығы: әлемдегі негізгі діндерді және діндердің бөлінуін түсінеді.Көпшілігі: дүниежүзі бойынша таралу аймақтарын анықтай алады.Кейбір оқушылар: Карта арқылы діндердің таралу аймақтарын сипаттайды.
Бағалау критерийіТүсіну:Әлемдегі негізгі діндерді және діндердің бөлінуін түсінедіҚолдану: діндердің таралу аймақтарын ажыратадыЖинақтау:Әлемдік діндердің таралу аймақтарынның себептерін түсіндіріп кескін картада белгілейді
Тілдік мақсаттарОқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды,тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір- бірімен пікір алмасады, диалогке қатысады. Тыңдалым-жазылым: Зерттеу жұмыс барысында туындаған қиындықтардан шығу жолдарын қарастырады,негізгі ұғымдарды меңгереді: дін , діни қызмет , будда,діни бірлестік.
Құндылықтарға баулуЫнтымақтастық – оқушылар ұлттар және діндер арасындағы келісімнің маңыздылығын түсініп ынтымақтастық құндылығын өз бойына сіңіреді.Азаматтық жауапкершілік –өз мемлекетінің қауіпсіздігі мен болашағы үшін азаматтық жауапкершіліктері артады. Құрмет – өзге ұлт және діндерді сыйлау, құрметтеу дағдылары қалыптасады.
Пəнаралық байланысТарих – дүниежүзілік ұйымдар, құқық негіздері – заң негізіндегі бекітілген конвенциялар, олардың құқықтары, зайырлылық негіздері.
Күтілетін нәтижеХалықтың діни құрамын біледі. Негізгі діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіре алады.
Алдыңғы білімДүниежүзілік этностар , тілдік топтар тақырыбын талқылады, таралу аймақтарын көрсете біледі.
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланғанкезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы5мин

  • Оқушылармен амандасып, түгендеу; психологиялық жағымды ахуал тудыру; «Шаңырақ» әдісі арқылы жақсы тілектер айту.
  • Бүгін сабаққа қандай мақсатпен келдіңдер?Сабақ мақсаты туралы пікірлерін айтады.
  • Топқа бөлу: «Діндер» (оқушылар діндер жазылған қима қағаздарды алады )
  • 1 топ: «Буддизм»2 топ: «Ислам»3 топ: «Христиан





  • Күтілетін нәтиже: Дүниежүзі халқының
  • діни құрамын біледі; тән ерекшеліктерін сипаттай алады; негізгі діндердің таралу аймақтарын анықтайды, біледі.







    Сабақтың ортасы10мин







































































    10 мин
  • «Ойлан,жұптас,талқыла» әдісі.
  • (М)Визуальді көру арқылы есте ұзақ сақтау мақсатындабейнеролик көрсету: «Діндердің түрлері және таралу аймақтары». Дескриптор:
  • Бейнероликтен діндер туралы және діни құрамға тән белгілер туралы көреді;
  • Таралу аймақтары туралы мағұлмат алады.
  • Мәтінмен жұмыс: оқушылар «Халықтар географиясы»
  • тақырыбы бойынша мәтінмен танысады. Дескриптор:
  • Мәтіннен діндердің шығу тегі туралы мәлімет алады;
  • (Т) Тапсырма №1 Діндердің түрлерін кластер құрастыру. «Жүзім шоқтары».



    Дескрипторлар
  • Діндердің түрлерін кластер арқылы көрсете біледі
  • Дүниежүзінің ұлттық діндерін ажырата алады
  • Халықтың діни құрамына сипаттама бере алады.
  • Ф. Бағалау «Жұппен айырбас арқылы бір бірін бағалау» .

    (Т)Тапсырма: «Жигсо» стратегиясын пайдаланып мәтінді оқып талқылайды. Әр топтан спикерлер шығып постер қорғайды.Сұрақ тапсырмалары әр топқа бірдей беріледі. 1.Дінің шығу орны мен уақытын атаныз.2.Негізін қалаушыларын атаныз.3.Негізгі діндердің пайда болуына қысқаша түсінік беріндер. 4.Олардың бөліну себептерін анықтандар.Дескрипторлар
  • Дінің шығу орны мен уақытын атайды.
  • Негізін қалаушыларын біледі.
  • Негізгі діндердің пайда болуына қысқаша түсінік бере алады.
  • Олардың бөліну себептерін анықтайды
  • Ф. Бағалау. Бас бармақ әдісі арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды



    Бейнеролик(bilimland.kz) Оқулық мәтіні, оқулық суреттері,















































    7-сыныпқа арналған оқулық.стикерлер

















    10 мин(Ж)Тапсырма 1. Сізге негізгі діндердің атаулары берілген:Мұсылман:Шейиттер,СунниттерХристиан:Православие,Католик,ПротестанттықБуддаa. Сол негізгі діндердің пайда болуына қысқаша түсінік беріңіз. b. Олардың ерекшеліктерін жазыңыз.2. Кескін картада таралу аймақтарын сызыңызДескриптор Білім алушы- негізгі діндер және олардың пайда болуына қысқаша түсінік береді;- ол діндердің жеке топтарға бөліну себептерін түсіндіреді;- осы негізгі діндердің таралу аймақтарын атласты қолдана отырып, кескін картада көрсетеді.Бағалау:Смайликтер арқылы бағалау

    Оқулық, дәптер



    Дүниежүзі карта,атлас, кескін карталар,түрлі түсті карандаштар(жасыл,көк,қызыл)





    Сабақтың соңыКері байланыс(5 мин)Рефлексия пирамидасы Тақырып бойынша маңызды бір нәрсе

    Көбірек білгіңіз келетін екі нәрсе

    Бұрыннан білетін үш нәрсе

    Сабақтан үйренген төрт нәрсе





    Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық жəне қауіпсіздік техникасын сақтау
    Тапсырмаларды деңгейіне қарай1.Дарынды окушыларға (тақырыпқа байланысты дін және саясаттың байланыс тұстары туралы проблемалық мәселелерге талдау жасайды). 2.Оқу үлгерімі орташа оқушыларға (мәтін бойынша діндердің таралуына өз пікірін түсіндіру жұмысын жасайды). 3.Үлгерімі төмен оқушыларға (топтастыру жұмысы)

    Бағалау-Оқушылардың білімін қалай тексересіз? Дескрипторлар арқылы:
  • Дінің шығу орны мен уақытын атайды.
  • Негізін қалаушыларын біледі.
  • Негізгі діндердің пайда болуына қысқаша түсінік бере алады.
  • Олардың бөліну себептерін анықтайды.
  • Діндердің түрлерін кластерге түсіре алады.
  • Дүниежүзінің ұлттық діндерін ажырата біледі.
  • Халықтың діни құрамына сипаттама бере алады.
  • Картадан негізгі діндердің таралу аймағын анықтай алады.
  • Орналасу себебін түсіндіре алады.
  • Қалыптастырушы бағалау:«Бас бармақ» «Мадақтау», «Жұптық бағалау», Самайликтер
    Сабақта сергіту жаттығулары мен белсенді жұмыс түрлерін қолдануСабақтағы шаралар барысы оқушылардың денсаулығымен қауіпсіздігіне қатер төндірмейді.
    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болдыма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілдіме?Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма жəне неліктен?

    Жалпы бағалау



    Сабақта ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:2:

    Сабақтың бұданда жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:2:

    Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нəрсеге назар аудару қажет?




    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ