Басы
|
Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу.
Сыныпта психологиялыө ахуал
туғызу. Сынып оқушыларын 3-топқа бөлу.
1-топ «Достық»; 2-топ
«Ынтымақ»; 3-топ «Бірлік»
«Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
Оқушыларға жалпылама төмендегі
сұрақтар және жаттығу түрлері беріледі. Әр оқушы өз оймен
бөліседі.
1. Қазақстан Республикасында
Қазақстан халқы Ассамблясы қашан құрылды?
2. Алтай тіл әулеті қандай
топтарға бөлінеді?
3. Бірде-бір тіл тобына
жатпайтын тілдерді атаңдар?
|
Әр топ мүшелері өз пікрелірн
айтады қорғайды
Сұрақ жауап
орындайды
|
Жалпы 2
балл
|
Оқулық
Дүниежүзі
картасы
Атлас
|
Ортасы
|
Білімді өзектеу. Жаңа
тақырыпты түсіндіру.
Дүние жүзі
тілдері — Жер шары халықтары
тілдерінің жиынтық атауы
« Дүние жүзі халқының
тілдік әулеттері мен топтары».
Жаңа тақырып
бойынша этнос, халық,
ұлт терминдерін мағынасын танып, әдптерге
жазып алуға тапсырма беріледі.
1-тапсырма.
«Ойлан Жұптас
Пікірлес» әдісі
1-топқа Халықтарының
этнолингвистикалық классификациясы.
2-топқа Тіл
әулеттері
3-топқа Қазақстан аумағында
тұратын этностар. Жұмысты орындауға әр топ постер
қорғайды.
2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Атлас картаны
қолданып дүниежүзіндегі тіл топтарына талдау
жасайды:
Дүниежүзі халықтарының
орналасуының ерекшеліктерін, себептерін
түсіндіру.
Ең көп таралған тіл әулеттерін
анықтап оларға сипаттама беру.
3-тапсырма \Оқулықпен
жұмыс.\ Қазақстандағы аумағында
тұратын этностар кестесін толтыру және оның пайыздық есебін
шығару.
Ұлттар
|
Ұлт өкілдеріні
саны
|
Пайыздық көрсеткіші
%
|
|
|
|
|
Оқулықты оқып танысып шығады.
Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып
алады..
Дескриптор
Халықтардың этнолингвистикалық
ьоптарые анықтайды;
Тіл әулеттерін
жіктейді;
Қазақстан аумағында түратын
этностарды анықтайды;
Постер
қорғайды
Дескриптор
Халықты тіл әулеттері бойынша
топтастыра біледі.
Халықты тіл әулеттері бойынша
топтастыруда картамен жұмыс жасай алады
Дүниежүзі халықтарының
орналасуының ерекшеліктерін, себептерін
талдайды.
Дескриптор
Қазақстан аумағында тұратын
этностарды анықтайды;
Пайыздық диаграмма
сызады;
|
Жалпы 3
балл
Жалпы 3
балл
Жалпы 2
балл
|
Карта
Оқулық
Дәптер
Оқулық
Атлас
Ватман
Маркер
Атлас
Оқулық
Дәптер
Кесте
Оқулық
Дәптер
|
Сабақтың
соңы
|
Кері
байланыс. «3.2.1.»
3 факт; 2 көзқарас; 1
тұжырым
Үйге
тапсырма:
”Қазақстан көп ұлтты ел” 10-12
сөйлем шағын эссе жазу
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары
мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс
жасайды.
|
Бағалау парақшасын
толтырады.
|
Бағалау
парақшасы
|