Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелуі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 4. Әлеуметтік география 4.1 Халық географиясы |
Мектеп: Бірлік ОМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзі халқының тілдік әулеттері мен топтары |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) |
7.4.1.1. Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелуін түсіндіреді |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикалық жіктелуін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Этнолингвистика ұғымын түсіндіреді, тіл әулеттерін жіктейді. Кейбір оқушылар: Картаны пайдаланып халықтардың таралу аймақтары бойынша тіл әулетін топтастырады, кескін картаға түсіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының еңгейі |
Білу, түсіну, қолдану |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерий |
1.Халықтың «Этникалық құрамы», «Лингвистика», «Тіл әулеті» ұғымын айтады 2. Берілген тіл әулеттерін тіл топтары мен тіл тобының халықтарын жіктейді, орналастырады. 3. Кестені пайдаланып халықтардың тіл әулеттерін және таралу аймақтарын анықтап, кестеге және кескін картаға түсіреді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Жазылым: Тіл топтары мен тіл әулетін кестеге топтастырып жазады. Тыңдалым: Топтар түсіндіру, топтастыру барысында бір – бірін тыңдайды. Айтылым: Этнос, лингвистика,классификация, тіл әулеті ұғымдарына түсінік беріп айтады. Оқылым: Оқулық мәтінін оқиды, картаны шарты белгілерін оқиды Негізгі сөздер мен тіркестер: Этнолингвистикалық, классификациясы, тіл, тіл әулеті, тіл топтары, этнос, халық, ұлт. Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Тақырыпты бір біріне түсіндіреді, жинақтайды. Термин сөздерді айтады: Лингвистика, классификация, этнос Талқылауға арналған тармақтар: Дүниежүзі халықтарының этнолингвистикасын жіктеу «Лингвистика» дегеніміз не? Алтай тіл әулеті қандай тіл топтарға бөлінеді? Жазылым бойынша ұсыныстартіл әулеттері, тіл топтарын жіктеп жазады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
«МӘҢГІЛІК ЕЛ» идеясының 6–шы құндылығы - Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих пәнімен этника ұғымын түсіндіргенде, тіл әулеттерін анықтау барысында байланыс болады. Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі пәндерімен топқа бөлгенде берілген сөздерді үш тілде айтады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы білім |
Бұл тақырыппен оқушылар жаңадан танысады,бірақ интернет, қосымша әдебиеттерден таныс. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЖОСПАР: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Дереккөздер, ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Оқушыларды түгендеу,ынтымақтастық атмосфера орнату. Топқа бөлу: Тақырыпқа байланысты сөздер үш тілде беріледі (қазақ, орыс, ағылшын тілі). Ұқсас тілдегі сөздерді алған оқушылар бір топ болып топтасады. Тіл – Язык - Lanquaqe Халық – Народ - people Ұлт – Этнос - ethnos Мемлекет – государство – state І топ – АҒЫЛШЫН ІІ топ – ОРЫС ІІІ топ – ҚАЗАҚ «Миға шабуыл»
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу барысында халықтардың суреттері көрсетіліп сұрақтарға жауап алу арқылы сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. Мысалы:
|
Тіл – Язык - Lanquaqe Халық – Народ - people Ұлт – Этнос - ethnos Мемлекет – государство – state АКТ Слайдта суреттер беріледі.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Тапсырма 1: Т(топтық) «Мозайка» әдісі. Оқулық 133-134 бет §42 1-топ: Оқулықтың 133 беттегі мәтінді пайдаланып «этникалық құрам» ұғымын 2 –топ: Оқулықтың 134 беттегі мәтінді пайдаланып «Лингвистика» ұғымы 3- топ: Оқулықтың 134 беттегі, «Тіл әулеттері» тақырыбының 135 бетіндегі мәтінін пайдаланып «Тіл әулеті» ұғымына түсінік беріндер. Әр топтан сарапшы топ деп аталатын жаңа топ құрып, ортақ проблеманың шешімін табу үшін бірлесіп жұмыс істейді. Оқушылар бастапқы топтарына қайтып оралап,постерге жұмысын түсіреді, қорғайды.(галерея әдісі)
Тапсырма 2: Ж (Жұптық) «Кластер» әдісі Берілген тіл әулеттерін тіл топтары мен тіл тобының халықтарына жіктеп, кластерге түсір.
Үндіеуропалық
Алтай Қытай - Тибет
САРАЛАУ: Тапсырма 3 Д (дара) Кестені және дүниежүзінің тілдер семьялары картасын пайдаланып, тіл әулетін және таралу мемлекетін анықтап,кестені толтыр, таралу аймақтарын кескін картаға түсір
Қалыптастырушы бағалау «Ауызша бағалау» түзету, мадақтау, бағалау сөздер арқылы ауызша ынталандырамын.
|
Оқулық/ Алматы «Атамұра» 2017 жыл 134-135 бет Қалыптастырушы бағалау Смайликтер арқылы бағалау
Оқулық/ Алматы «Атамұра» 2017 жыл 135-136 бет Қалыптастырушы бағалау Басбармақ әдісі Кесте
дүниежүзінің тілдер семьялары картысы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |