Жеке
жұмыс
«Қораптағы 10
сұрақ» ойыны
үй тапсырмасын
тексеру үшін
беріледі.
Қораптан сұрақтарды
алып,дайындалып, жауап береді.
Бағалау. Жауап берген оқушыларды
жұлдызша арқылы формативті бағалайды.
Топқа
бөліну.
Әр түрлі фигуралар арқылы
бөлінеді және сол фигураны неге таңдағанын
айтады..
Әр топ топ басшысын сайлап
алады.
1-топ
Үшбұрыш
2-топ
Шаршы
3-топ Тік
төртбұрыш
4-топ
Шеңбер
Жаңа
сабақ.
Миға шабуыл.Сұрақ-жауап.
Жұптық жұмыс.
1. Адамзаттың пайда болған
жері мен алғашқы қоныстанған аймақтарын
атаңдар.
2. Халқы көп және аз елдерді
картадан табыңдар. 3. Халық санағының маңыздылығы неде? 4. Әлемдегі
демографиялық саясаттың түрлері қандай? 5. Халық санының өсуіне
әсер ететін негізгі факторларды атаңдар.
6. Қазақстанның демографиялық
саясатына баға беріңдер.
§22 Дүниежүзі халықтарының
саны мен ұдайы өсуі. Демографиялық саясат туралы ақпарат
беремін.
Бағалау. Мұғалімнің ынталандыру сөздері
арқылы бағаланады.
Топтық
жұмыс.
Мәтінмен жұмыс оқушылар жаңа
тақырыптағы бөлімдерге тоқталады, және дайын суреттермен кластер
жасап, өз жұмыстарын қорғайды.
1-топ. Адамзаттың шығу тегі
мен әлемде таралу бөліміне тоқталады.
2-топ. Дүниежүзі халқының саны
бөліміне тоқталады.
3-топ. Халықтық ұдайы өсуі.
Халық санағы бөліміне тоқталады.
4-топ. Демографиялық саясат.
Қазақстанның демографиялық саясаты.
Бағалау. Топ басшысы критерийлері
арқылы бағалайды. Топтық жұмыс. Төмендегі
топтар мәтінмен жұмыс жасайды. 1. Әр топқа тапсырмалар
беріледі. 1-топ Соңғы табылған археологиялық жаңалықтарға сүйене
отырып, көпшілік ғалымдар алғашқы адамдар... 2-топ БҰҰ-ның
демографиялық жылнама деректеріне сүйенсек, Жер шары халқы 1804
жылы 1 млрд,... 3-топ Ең алғашқы халық санағы шамамен б.з.д. 2500
жылдары Мысыр (Египет) жерінде, кейінірек Ежелгі Рим, Месопатамия,
4-топ Халықтың ұдайы өсуінің екі түрлі: дамыған және дамушы
елдердегі типтерінен басқа олардың аралығында бірнеше өтпелі
түрлері бар... Бағалау.Әр топ бірін-бірі критерийі
арқылы күлегештермен бағалайды.
Баға
|
˵5˝
|
˵4˝
|
˵3˝
|
|
|
|
|
1-топ
|
|
|
|
2-топ
|
|
|
|
3-топ
|
|
|
|
4-топ
|
|
|
|
Бағалау. Әр топты жинаған
жұлдызшасына,күлегештеріне, топ басшының қойған бағасына қарап
сумативті бағаны журналға қоямын.
Рефлексия.«Плюс,минус,қызықты»
Сабақтан алған әсерлерін стикерлерге жазып
іледі. «Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған,
білімдері жайлы жазады. «Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “
түсініксіз болып тұр ” деген ойларын
жазады. «Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты
болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі, соны
жазады.Оқушылар сабақтан алған
әсерлерін іледі.
Үй
тапсырмасы: §22 Дүниежүзі халықтарының
саны мен ұдайы өсуі. Демографиялық саясат.
Сұрақтар мен
тапсырмалар.
1. Адамзаттың пайда болған
жері мен алғашқы қоныстанған аймақтарын
атаңдар.
2. Халқы көп және аз елдерді
картадан табыңдар.
3. Халық санағының маңыздылығы
неде?
4. Әлемдегі демографиялық
саясаттың түрлері қандай?
5. Қазақстанның демографиялық
саясатына баға беріңдер.
|