Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Дүниежүзілік діни құрамы"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
География пәні
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Халықтар географиясы |
Мектеп: Сұңқар орта мектебі |
Күні: 26.02.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Абишава С.М. |
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: 8 Қатыспағандар саны: 0 |
Сабақ тақырыбы |
Дүниежүзі халқының діни құрамы |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.4.1.2 дүниежүзі халқының діни құрамы мен діндерінің таралу аймақтарын анықтайды. |
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылардың қолынан келеді: Дүниежүзі тұрғындарының діндік құрамын және діннің таралуын анықтайды, әлемге танымал 3 әлемдік діннің ерекшеліктерімен танысады, тақырып бойынша өзіндік жұмыстар орындайды, түйінді түсініктерді естеріне сақтайды, тірек сызбаларды құрастырады. |
Көпшілік оқушылардың қолынан келеді: Әлемдегі діннің көптүрлілік себептерін, олардың таралуын талдайды және түсіндіреді, сарамандық тапсырмаларды орындайды. |
|
Кейбір оқушылардың қолынан келеді: Діндік құрамды оқып білудің маңыздылығына баға береді, пікірталас өткізу үшін сұрақтар дайындайды, тақырып бойынша таныстырылымдар, баяндамалар дайындайды. |
|
Бағалау критерийлері |
Халықтың нәсілдік, этникалық, діни құрамы ұғымдарын біледі. Діндерді бөле алады, оларды кестеде топтастыра алады, картадан таралу аймақтарын көрсете алады, жоспар бойынша сипаттай алады. |
Ойлау дағдылары |
Білу, түсіну, қолдану. |
Тілдік мақсаттар |
Пән бойынша сөздер мен терминдер: Ауызша және жазбаша сөзге арналған қажетті сөйлемдер: Дүние жүзі халықтары мынадай діндерге .............................................................................. бөлінеді. Әлемдік діндерді өздеріне тән ерекшеліктеріне қарай былайша................................................ сипаттай аламын. |
Құндылықтарды дарыту |
Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту. Д.ж. халықтарының діни көрсеткіштерін анықтауда, әр діндердің өзіне ғана тән құндылықтарын түсіну дағдысын қалыптастыру |
Пәнаралық байланыстар |
Жаңа сабақтың мазмұнын ашу мақсатында тарих пәнімен байланыс орнатамын. Дүниежүзілік діннің даму тарихын айту барысында тарихпен байланысы. |
АКТ қолдану дағдылары |
Ғаламтор желісінде тақырыпқа қатысты мәліметтерді іздеуде АҚТ мүмкіндігін пайдалана алады. |
Бастапқы білім |
5,6 сыныпта дүниежүзілік тілдің, діннің дамуы мен таныс. |
Алдыңғы сабақ |
Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары. |
Сабақ барысы |
Дереккөздері Ресурстар |
|||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі 2 мин |
Психологиялық ахуал тудыру: Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру. |
PowerPoint презентация-сын көрсету |
||||||||||
Қызығушылықты ояту кезеңі. Білу 5 мин |
Жаңа сабаққа көшу. Талдау. Сыныппен жұмыс. Сурет арқылы сабақ тақырыбын болжау.
|
|
||||||||||
Бейнематериал 3 мин |
Bilimland.kz Дүниежүзілік діндер туралы |
|
||||||||||
Мағынаны ашу Түсіну
7 мин
|
Географиялық қоржын.
Дін – адамзат қоғамындағы аса күрделі де маңызды әлеуметтік-мәдени сана. Діннің басты мақсаты – адамның рухани жетілуі және оның Жаратушы Құдайға сенімі.
Сенім — адамның ақыл-ойын, күшін, еркін, қабілетін жоғарылататын жағымды сезім. Сенім — адамның жігерін арттырып, болашаққа құлшындыратын құбылыс (болашаққа сену, еңбекке сену, жақын адамдарға сену, дінге сену, т.б.). Сенім үміттен басталады. Сенім адамның алдына қойған мақсатының айқын болуы, дүниетанымының өмірмен байланыстылығы берік сенімнен туады. Бұл адамның нақты іс-әрекеті мен тәжірибесіне байланысты.
|
PowerPoint презентация-сын қолдану
|
||||||||||
Сабақтың ортасы Қолдану 8 мин
2 минут
|
«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі арқылы. Тапсырма №1: Жұптық жұмыс. 7 сынып оқулығындағы §40, 144-145 беттердегі мәтінді пайдалана отырып дүние жүзі діндері тірек сызбасын жалғастырыңыздар
Әр жұп өз жұмыстарын сыныпта жариялайды. (3 мин) Дескрипторлар:
Сыныппен жұмы Тапсырма: берілген ғимараттарды дін түрлеріне сәйкестендіріңдер.
1 – сурет 2 – сурет 3 - сурет
|
Смайлик-тер арқылы бағалау
|
||||||||||
10 мин |
«Джигсо» әдісі арқылы. Тапсырма №3: топтық жұмыс. мәтінді пайдалана отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін сипаттаңыздар. /15 минут/. 1-топ. Христиан 2-топ. Ислам 3-топ. Буддизм 4-топ. Қазіргі замандағы діннің рөлі Жоспар.
Дескрипторлар:
әр топ өз жұмыстарын 3 минут ішінде қорғаулары тиіс.
|
Кері байланыс |
||||||||||
1 мин |
«СТО» әдістемесі бойынша төмендегі кестенің соңғы бағанын толтырыңыздар.
|
|
||||||||||
Үй тапсырмасы: 1 мин |
|
|
||||||||||
Сабақтың соңы 1 мин
|
Смайликтер арқылы кері байланыс алу . |
|
||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||
|
|
Партада отыру ережесін, сынып ережесін сақтау. |
||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||||||
Жалпы бағамдау Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Кері байланыста сабақтың соңында «Смайликтер» арқылы алдым, сабақтың толық меңгеруін жақсарта алады әрі келесі сабақты жоспарлауыма көмектеседі. |