Материалдар / "Дүниежүзілік діни құрамы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Дүниежүзілік діни құрамы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған оқу бойынша ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Ақпан 2018
869
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

География пәні

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Халықтар географиясы

Мектеп: Сұңқар орта мектебі

Күні: 26.02.2018ж

Мұғалімнің аты-жөні: Абишава С.М.

Сынып: 7

Қатысқандар саны: 8

Қатыспағандар саны: 0

Сабақ тақырыбы

Дүниежүзі халқының діни құрамы

Осы сабақта қол жеткізілетін

оқу мақсаттары (оқу

бағдарламасына сілтеме)

7.4.1.2 дүниежүзі халқының діни құрамы мен діндерінің таралу аймақтарын анықтайды.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылардың қолынан келеді:

Дүниежүзі тұрғындарының діндік құрамын және діннің таралуын анықтайды, әлемге танымал 3 әлемдік діннің ерекшеліктерімен танысады, тақырып бойынша өзіндік жұмыстар орындайды, түйінді түсініктерді естеріне сақтайды, тірек сызбаларды құрастырады.

Көпшілік оқушылардың қолынан келеді:

Әлемдегі діннің көптүрлілік себептерін, олардың таралуын талдайды және түсіндіреді, сарамандық тапсырмаларды орындайды.

Кейбір оқушылардың қолынан келеді:

Діндік құрамды оқып білудің маңыздылығына баға береді, пікірталас өткізу үшін сұрақтар дайындайды, тақырып бойынша таныстырылымдар, баяндамалар дайындайды.

Бағалау критерийлері

Халықтың нәсілдік, этникалық, діни құрамы ұғымдарын біледі.

Діндерді бөле алады, оларды кестеде топтастыра алады, картадан таралу аймақтарын көрсете алады, жоспар бойынша сипаттай алады.

Ойлау дағдылары

Білу, түсіну, қолдану.

Тілдік мақсаттар

Пән бойынша сөздер мен терминдер:

Ауызша және жазбаша сөзге арналған қажетті сөйлемдер:

Дүние жүзі халықтары мынадай діндерге .............................................................................. бөлінеді.

Әлемдік діндерді өздеріне тән ерекшеліктеріне қарай былайша................................................ сипаттай аламын.

Құндылықтарды дарыту

Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту.

Д.ж. халықтарының діни көрсеткіштерін анықтауда, әр діндердің өзіне ғана тән құндылықтарын түсіну дағдысын қалыптастыру

Пәнаралық байланыстар

Жаңа сабақтың мазмұнын ашу мақсатында тарих пәнімен байланыс орнатамын. Дүниежүзілік діннің даму тарихын айту барысында тарихпен байланысы.

АКТ қолдану дағдылары

Ғаламтор желісінде тақырыпқа қатысты мәліметтерді іздеуде АҚТ мүмкіндігін пайдалана алады.

Бастапқы білім

5,6 сыныпта дүниежүзілік тілдің, діннің дамуы мен таныс.

Алдыңғы сабақ

Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары.


Сабақ барысы

Дереккөздері

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

2 мин

Психологиялық ахуал тудыру: Оқушылардың көңіл-күйлерін көтеру.


PowerPoint презентация-сын көрсету

Қызығушылықты ояту кезеңі.


Білу


5 мин

Жаңа сабаққа көшу. Талдау. Сыныппен жұмыс. Сурет арқылы сабақ тақырыбын болжау.

  1. 1 және 2 суреттен не көріп тұрсыздар?

  2. Екі сурет өзара байланыса ала ма?

  3. Сурет туралы әңгімелеңіздер.

  1. Сурет 2 – сурет

  1. Сабақ тақырыбы қандай болмақ?

  2. Жеке жұмыс. СТО әдістемесі бойынша төмендегі кестенің алғашқы екі бағанын толтырыңыздар.

Не білемін

Не білгім келеді

Не білдім

-





Бейнематериал

3 мин

Bilimland.kz Дүниежүзілік діндер туралы



Мағынаны ашу

Түсіну


7 мин


Географиялық қоржын.

  • Дін дегеніміз не?

Дін – адамзат қоғамындағы аса күрделі де маңызды әлеуметтік-мәдени сана. Діннің басты мақсаты – адамның рухани жетілуі және оның Жаратушы Құдайға сенімі.


  • Сенім дегеніміз не?

Сенім — адамның ақыл-ойын, күшін, еркін, қабілетін жоғарылататын жағымды сезім. Сенім — адамның жігерін арттырып, болашаққа құлшындыратын құбылыс (болашаққа сену, еңбекке сену, жақын адамдарға сену, дінге сену, т.б.). Сенім үміттен басталады. Сенім адамның алдына қойған мақсатының айқын болуы, дүниетанымының өмірмен байланыстылығы берік сенімнен туады. Бұл адамның нақты іс-әрекеті мен тәжірибесіне байланысты.


PowerPoint презентация-сын қолдану


Сабақтың ортасы

Қолдану

8 мин

















2 минут





«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі арқылы.

Тапсырма №1: Жұптық жұмыс. 7 сынып оқулығындағы §40, 144-145 беттердегі мәтінді пайдалана отырып дүние жүзі діндері тірек сызбасын жалғастырыңыздар

Әр жұп өз жұмыстарын сыныпта жариялайды. (3 мин)

Дескрипторлар:

  1. Әлемдік діндерді атайды;

  2. Д.ж. Діндерінің құрамы бойынша топтастыра алады;


Сыныппен жұмы

Тапсырма: берілген ғимараттарды дін түрлеріне сәйкестендіріңдер.

1 – сурет 2 – сурет 3 - сурет



Смайлик-тер арқылы бағалау





















10 мин

«Джигсо» әдісі арқылы.

Тапсырма №3: топтық жұмыс. мәтінді пайдалана отырып, жоспарға сәйкес дүниежүзі діндерін сипаттаңыздар. /15 минут/.

1-топ. Христиан

2-топ. Ислам

3-топ. Буддизм

4-топ. Қазіргі замандағы діннің рөлі

Жоспар.

  • Дін атауы

  • Шығу тарихы

  • Тармақтары немесе бағыттары

  • Таралған аумағы

  • Діни мерекелері

  • Сипаттама / өзіне ғана тән ерекшеліктерін, белгілерін стпаттаңыздар/.

Дескрипторлар:


  1. Дүниежүзі Діндерін жоспар бойынша сипаттай алады.

әр топ өз жұмыстарын 3 минут ішінде қорғаулары тиіс.

  • Топтар бір-бірін бағалайды. Әр топтың жұмысына «екі ұнаған жерлері, бір ұсыныс»























Кері байланыс


1 мин

«СТО» әдістемесі бойынша төмендегі кестенің соңғы бағанын толтырыңыздар.

Не білемін

Не білгім келеді

Не білдім

-





Үй тапсырмасы:

1 мин

  1. Қайталау.

  2. Әлемдік діндер картасын пайдалана отырып, әлемдік діндердің таралу аймақтарын кескін картаға түсіріңіздер.


Сабақтың соңы

1 мин


Смайликтер арқылы кері байланыс алу .


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы



Партада отыру ережесін, сынып ережесін сақтау.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Жалпы бағамдау

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

Кері байланыста сабақтың соңында «Смайликтер» арқылы алдым, сабақтың толық меңгеруін жақсарта алады әрі келесі сабақты жоспарлауыма көмектеседі.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!