Сабақтың басы
Ұйымдастыру
Кезеңі
Қызығушылықты ояту
8 мин.
|
Сабақтағы жоспарланған жаттығу
түрлері
Сабақтың жоспары
I.Ұйымдастыру кезеңі
«Ақылды ұяшықтар»
әдісі арқылы өткен тақырыпты қайталау сұрақтарына
жауап бере отырып, жаңа тақырыптың мақсатын
анықтайды
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
сұрақ тарына жауап береді, жаңа тақырыптың
мақсатын анықтайды
|
Қол шапалақ
|
Презентация
Оқулық
|
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
30 мин
|
III. Жаңа сабақ
1. Бейне үзінді «Мұхиттар қалай пайда
болған?»
№1 тапсырма.Тақырыпқа қатысты терминдермен
жұмыс.
Жұптық жұмыс. Сәйкестендіру.
1.Мұхит
|
А)
Екі жағынан да құрлықтың жағалары қысып тұрған су айдынының бір
бөлігі
|
2.Теңіз
|
Б)Құрлықтың айнала сумен
қоршалған бөлігі
|
3.Шығанақ
|
В)
Біртұтас жердің су қабығы
|
4.Бұғаз
|
Д)
Температурасы, суының тұздылығы, теңізде тіршілік ететін ағзалары
бойынша ерекшеленетін азды-көпті оқшауланған мұхиттың
бөлігі
|
5.Арал
|
Е)
Құрлыққа терең сұғына орналасатын, бірақ температурасы, суының
тұздылығы, тіршілік қоры жағынан қатты ерекшеленбейтін мұхиттың
бөлігі
|
№2 тапсырма. Оқулықпен
жұмыс.
Топтық жұмыс
Оқушылар дүние жүзілік мұхиттарға жоспар бойынша
сипаттама береді.
Жоспар:
мұхит аты –
географиялық орны –
шекарасы -
көлемі –
ең
терең жері –
теңіздері –
бұғаздары –
шығанақтары –
1-топ: Тынық мұхиты
2-топ-Атлант мұхиты
3
топ-Үнді мұхиты
Дескрипторлар:
- Оқушылар Мәтінмен және атласпен жұмыс жасауда
жоспар бойынша дүние жүзілік мұхиттардың географиялық орны, көлемі,
тереңдігі, бөліктері туралы толық мәліметті біліп, мұхиттарды
бір-бірімен салыстыра алады
№3 тапсырма. Сандық диктант.
Жеке жұмыс. Оқушылар төмендегі сөздерді кестенің тиісті
жеріне орналастырып шығады.
1) Аляска шығанағы, 2) Бенгал шығанағы,
3)Жерорта теңізі, 4) Қызыл теңіз,
5) Чукот теңізі, 6) Жапон теңізі,
7) Мексика шығанағы, 8) Кар теңізі
Қосымша 3
№
|
Мұхит атаулары
|
Мұхиттың құрамдас бөліктері
|
1
|
Тынық
|
|
2
|
Атлант
|
|
3
|
Үнді
|
|
4
|
Солтүстік Мұзды
|
|
Дескрипторлар:
- Оқушылар кестемен жұмыс жасауда мұхиттардың
құрамдас бөліктерін дұрыс орналастыра біледі
|
Бейнебаянды қарайды
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Дескриптор:
-
4
терминді де дұрыс анықтаса- 4 б
3 терминді анықтаса - 3 б
2 терминді анықтаса - 2 б
-
|
Смаликтер арқылы
ҚБ
өзін өзі бағалау
ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім
төмен
2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4.
Жоғары
ҚБ:
Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша
мадақтау
|
Интерактивті тақта
Оқулық, жұмыс дәптері
Ашық сұрап-жауаптар
|
Сабақтыңсоңы
|
Жаңа сабақты бекіту
«Lays» әдісі арқылы жаңа сабақ бойынша бекіту
сұрақтарын қоямын.
Бағалау
Критерийалды бағалау.
Әр
топтағы бағалау парақшасы арқылы ұпай санын
есептеу.
Рефлексия.
Кері байланыс
1. - өте жақсы.
Түсіндім!
2. - Түсінбедім!
3. ? - сұрағым бар!
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|