Материалдар / Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1376
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3-тарау. Гидросфера

Мектеп: Сұңқар орта мектебі.

Күні: 06.12.2017ж – 11.12.2017ж

Мұғалімнің есімі: Абишаева С.М.


СЫНЫП: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы.

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

7.3.3.3- Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын сипаттайды;

7.3.3.4 – мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды.

Сабақ нәтижелері

  • Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

  • Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

  • Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.


Бағалау критерийі

Білу


Түсіну


Қолдану


Дүниежүзілік мұхит ұғымының мағынасын ашып түсіндіреді.

Дүниежүзілік мұхиттың географиялық орнын материктерге қатысты орналасуын жоспар бойынша сипаттай алады;

Картаны қолдана отырып, кескін картаға дүниежүзі бөліктерін сыза алады, мұхиттарды сипаттай алады, мұхиттарды салыстыру арқылы диаграмма сыза алады.

Тілдік мақсаттар


Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын оқи отырып негізгі ойды зерделейді.

Бір-бірлерінің пікірлерін тыңдайды.

Дүниежүзілік картаны қоладана отырып, теңіздер мен мұхиттардың географиялық жағдайын айтады.

Терминология: теңіздер – ішкі, шеткі; бұғаз; Шығанақ; Мұхиттық науа (шұңғыма).

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Дүниежүзілік мұхиттарға кіретіндер .....

Терминдерге анықтама береді: теңіздер – ішкі, шеткі; бұғаз; Шығанақ; Мұхиттық науа (шұңғыма).

Құндылыққа баулу

Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту.

Пәнаралық байланыс

Негізгі ұғымдарды, нақты айту арқылы қазақ тілі пәнімен және де жаңа сабақтың мазмұнын ашу мақсатында физика пәнімен карталарды пайдалану кезінде, жаратылыс тану пәнімен байланыс орнатамын.

АКТ қолдану дағдылары

Жаңа тақырыпты қатысты материалдарды PowerPoint арқылы көрсетіп, интер белсенді тақтаны қолданып, сабақты жүргізе отырып оқушыларды АКТ қолдануға үйретемін.

Алдыңғы сабақтан алған білім

Оқушылар осыған дейін дүниежүзілік мұхит бөліктері туралы 6, 5 сыныптағы білімдері.

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Ұйымдастыру кезеңі

2 минут












3 минут

Топтарға бөлу.

Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.





Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Балалық шақтан қызықты оқиға»

Мақсаты: эмпатияны дамыту.

Нұсқаулық: «Сіздердің алдыңызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді.

Талдау:

Өздеріңізді қалай сезінудесіз?


1-топ:

Жазушылар

2-топ: Зерттеушілер










«Балалық шақтан қызықты оқиға»

Тренинг.

Қызығушы-

лықты ояту

5 мин

«Ыстық орындық» әдісі

«Су ресурстары» ұғымын қалай түсінесіңдер?

Қандай ресурстар көл ресурстарына жатады?

Алтайдың таулы мұздықтарының ерекшелігі неде?

Қазақстандағы негізгі термальды сулар шығатын жерлерді атаңдар?

Термальды сулардың шаруашылық маңызын түсіндіріңдер?

Қол шапалақтау

Ой шоғырлану

3 мин

Бейнеролик мұхиттар қалай пайда болды



Сабақтың ортасы

Білу және түсіну

5 минут











«Мыйға шабул» әдісі Терминдермен жұмыс


  • Мұхит - ...... (Гидросфераның негізгі бөлігі. Мұхит, Дүниежүзілік мұхит (гр. okeanos – мұхит, Жерді қоршап жатқан ұлы өзен)

  • Теңіз - ..... (Теңіз — мұхиттың құрлыққа сұғына кіріп орналасқан немесе оның өзге бөліктерінен құрлық жағалаулары, түбектер немесе аралдармен бөлектеніп жатқан кішігірім бөлігі.)

  • Шығанақ - ..... (Шығанақ – мұхит, теңіз, көлдің құрлыққа сұғына еніп жатқан және негізгі су айдынымен еркін, тұрақты су алмасатын бөлігі.)

  • Бұғаз - .... (Бұғаз (Пролив) — құрлықтың екі телімін бөліп жатқан және жеке мұхиттар мен теңіздерді немесе олардың бөліктерін жалғастыратын айтарлықтай тар су кеңістігі. )

  • Арал - ..... (жан-жағынан сумен қоршалған құрлық. Яғни арал материкпен қатынаспайды. Мысалы Мадагаскар аралы Үнді мұхитында орналасқан, жәнежан-жағынан осы мұхитпен қоршалған)

  • Архипелаг - ..... (бір-біріне жақын орналасқан аралдар тобы.)

Дескриптор

Терминдерге анықтама бере алады



Баспармақ пен бағалау

Қолдану

10 мин

















«Жигсо» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді.

  1. Тапсырма:

  • Жоғарыда берілген мұхиттың құрамдас бөліктерін (теңіздер, шығанақтар, бұғаздар) картадан табыңдар;

  • Мұхиттың құрамдас бөліктерін мұхиттар бойынша ретімен дұрыс орналастырыңдар (м:Жерорта теңізі қандай мұхитта орналасқан?).

2 – тапсырма:

Теңіздер

ішкі

сыртқы

араларалық

- Баренц теңіз;

-

-

-

-Жерорта теңізі;

-

-

-


-Ява теңізі;

-

-

-


Жоғарыда тұрған бос ұяшықтарды толтырыңдар

(Тағы да қандай теңіздерді жазуға болады?)

3 – тапсырма:

Материктер мен мұхиттардың көлемін, диаграммаға түсіру

Дискриптор

  1. Атласты қолдана отырып мұхиттың құрамдас бөліктерін (теңіздер, шығанақтар, бұғаздар) картадан табады және кескін картаға түсіреді;

  2. Теңіз бөліктерін кестеде жіктеп жаза алады;

  3. Материктер мен мұхиттардың көлемін, диаграммада көрсете біледі.

От шашу

Сабақтың соңы

8 минут

Синтез

«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ»

әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.





Бағалау


2 минут








Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.

Оқушының аты-жөні

«Мыйға шабул» әдісі

«Жигсо» әдісі

«Ыстық орын

дық» орындық әдісі

Балл
































Кері байланыс парағы.

Кері байланыс

2 минут

«Белгілер» әдісі


Рефлексия парағы.

Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!