Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. 7 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. ҚМЖ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1341
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3-тарау. Гидросфера | Мектеп: Сұңқар орта мектебі. | |
Күні: 06.12.2017ж – 11.12.2017ж | Мұғалімнің есімі: Абишаева С.М. | |
СЫНЫП: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. | |
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.3.3- Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын сипаттайды;7.3.3.4 – мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды. | |
Сабақ нәтижелері | ||
Бағалау критерийі | Білу Түсіну Қолдану | Дүниежүзілік мұхит ұғымының мағынасын ашып түсіндіреді.Дүниежүзілік мұхиттың географиялық орнын материктерге қатысты орналасуын жоспар бойынша сипаттай алады;Картаны қолдана отырып, кескін картаға дүниежүзі бөліктерін сыза алады, мұхиттарды сипаттай алады, мұхиттарды салыстыру арқылы диаграмма сыза алады. |
Тілдік мақсаттар | Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын оқи отырып негізгі ойды зерделейді.Бір-бірлерінің пікірлерін тыңдайды. Дүниежүзілік картаны қоладана отырып, теңіздер мен мұхиттардың географиялық жағдайын айтады.Терминология: теңіздер – ішкі, шеткі; бұғаз; Шығанақ; Мұхиттық науа (шұңғыма).Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:Дүниежүзілік мұхиттарға кіретіндер .....Терминдерге анықтама береді: теңіздер – ішкі, шеткі; бұғаз; Шығанақ; Мұхиттық науа (шұңғыма). | |
Құндылыққа баулу | Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту. | |
Пәнаралық байланыс | Негізгі ұғымдарды, нақты айту арқылы қазақ тілі пәнімен және де жаңа сабақтың мазмұнын ашу мақсатында физика пәнімен карталарды пайдалану кезінде, жаратылыс тану пәнімен байланыс орнатамын. | |
АКТ қолдану дағдылары | Жаңа тақырыпты қатысты материалдарды PowerPoint арқылы көрсетіп, интер белсенді тақтаны қолданып, сабақты жүргізе отырып оқушыларды АКТ қолдануға үйретемін. | |
Алдыңғы сабақтан алған білім | Оқушылар осыған дейін дүниежүзілік мұхит бөліктері туралы 6, 5 сыныптағы білімдері. | |
Сабақтың барысы | ||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | РесурстарОқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут 3 минут | Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді. Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Балалық шақтан қызықты оқиға»Мақсаты: эмпатияны дамыту.Нұсқаулық: «Сіздердің алдыңызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді.Талдау:Өздеріңізді қалай сезінудесіз? | 1-топ: Жазушылар2-топ: Зерттеушілер «Балалық шақтан қызықты оқиға»Тренинг. |
Қызығушы-лықты ояту5 мин | «Ыстық орындық» әдісі«Су ресурстары» ұғымын қалай түсінесіңдер?Қандай ресурстар көл ресурстарына жатады?Алтайдың таулы мұздықтарының ерекшелігі неде?Қазақстандағы негізгі термальды сулар шығатын жерлерді атаңдар?Термальды сулардың шаруашылық маңызын түсіндіріңдер? | Қол шапалақтау |
Ой шоғырлану3 мин | Бейнеролик мұхиттар қалай пайда болды | |
Сабақтың ортасыБілу және түсіну5 минут | «Мыйға шабул» әдісі Терминдермен жұмыс | Баспармақ пен бағалау |
Қолдану10 мин | «Жигсо» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді. | От шашу |
Сабақтың соңы8 минут | Синтез«АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру. | |
Бағалау 2 минут | Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл. | Кері байланыс парағы. |
Кері байланыс2 минут | «Белгілер» әдісі | Рефлексия парағы. |
Қосымша ақпарат | ||
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардыңүйренгенін тексерудіқалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? | ||
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)