Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. 7 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
3-тарау. Гидросфера |
Мектеп: Сұңқар орта мектебі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 06.12.2017ж – 11.12.2017ж |
Мұғалімнің есімі: Абишаева С.М. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзілік мұхиттың географиялық жағдайы. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.3.3.3- Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын сипаттайды; 7.3.3.4 – мұхит және оның құрамдас бөліктерін жоспар бойынша сипаттайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижелері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Білу Түсіну Қолдану
|
Дүниежүзілік мұхит ұғымының мағынасын ашып түсіндіреді. Дүниежүзілік мұхиттың географиялық орнын материктерге қатысты орналасуын жоспар бойынша сипаттай алады; Картаны қолдана отырып, кескін картаға дүниежүзі бөліктерін сыза алады, мұхиттарды сипаттай алады, мұхиттарды салыстыру арқылы диаграмма сыза алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын оқи отырып негізгі ойды зерделейді. Бір-бірлерінің пікірлерін тыңдайды. Дүниежүзілік картаны қоладана отырып, теңіздер мен мұхиттардың географиялық жағдайын айтады. Терминология: теңіздер – ішкі, шеткі; бұғаз; Шығанақ; Мұхиттық науа (шұңғыма). Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Дүниежүзілік мұхиттарға кіретіндер ..... Терминдерге анықтама береді: теңіздер – ішкі, шеткі; бұғаз; Шығанақ; Мұхиттық науа (шұңғыма). |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылыққа баулу |
Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы құндылықтарын дамыту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Негізгі ұғымдарды, нақты айту арқылы қазақ тілі пәнімен және де жаңа сабақтың мазмұнын ашу мақсатында физика пәнімен карталарды пайдалану кезінде, жаратылыс тану пәнімен байланыс орнатамын. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Жаңа тақырыпты қатысты материалдарды PowerPoint арқылы көрсетіп, интер белсенді тақтаны қолданып, сабақты жүргізе отырып оқушыларды АКТ қолдануға үйретемін. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы сабақтан алған білім |
Оқушылар осыған дейін дүниежүзілік мұхит бөліктері туралы 6, 5 сыныптағы білімдері. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут 3 минут |
Топтарға бөлу. Киімдер бейнеленген карточкалар ұсыну. Оқушылар таңдаған киімдерге сай топтарға бөлінеді.
Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Балалық шақтан қызықты оқиға» Мақсаты: эмпатияны дамыту. Нұсқаулық: «Сіздердің алдыңызда қорапша тұр. Сол қорапшадан билет суыруларыңыз қажет. Ол билеттерде «Балалық шақ», «Балалық шақтан қызықты оқиға» билеті түссе, сол мұғалім өзінің балалық шақтан бастан өткізген қызықты оқиғасын айтып береді. Талдау: Өздеріңізді қалай сезінудесіз? |
1-топ: Жазушылар 2-топ: Зерттеушілер «Балалық шақтан қызықты оқиға» Тренинг. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қызығушы- лықты ояту 5 мин |
«Ыстық орындық» әдісі «Су ресурстары» ұғымын қалай түсінесіңдер? Қандай ресурстар көл ресурстарына жатады? Алтайдың таулы мұздықтарының ерекшелігі неде? Қазақстандағы негізгі термальды сулар шығатын жерлерді атаңдар? Термальды сулардың шаруашылық маңызын түсіндіріңдер? |
Қол шапалақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ой шоғырлану 3 мин |
Бейнеролик мұхиттар қалай пайда болды |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Білу және түсіну 5 минут |
«Мыйға шабул» әдісі Терминдермен жұмыс
Дескриптор Терминдерге анықтама бере алады |
Баспармақ пен бағалау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қолдану 10 мин |
«Жигсо» әдісі арқылы тақырыпты бөліктерге бөліп, оқуға тапсырма береді. Топтағы бір нөмірлі балалар бір мысалды қарастырып, бірге отырып талқылап, өз топтарына келіп түсіндіреді.
2 – тапсырма:
Жоғарыда тұрған бос ұяшықтарды толтырыңдар (Тағы да қандай теңіздерді жазуға болады?) 3 – тапсырма: Материктер мен мұхиттардың көлемін, диаграммаға түсіру Дискриптор
|
От шашу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 8 минут |
Синтез «АҚЫЛДЫҢ АЛТЫ ҚАЛПАҒЫ» әдісі арқылы оқу әрекетін ұйымдастыру.
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
2 минут
|
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
|
Кері байланыс парағы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс 2 минут |
«Белгілер» әдісі
|
Рефлексия парағы. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |