Сабақтың басы
|
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушыларды
түгендеі, сабаққа дайындығын тескеру.
«Ой
шақыру» сұрақтары:
Бүкіл сыныпқа «Дамушы елдер» туралы бейнебаян
көрсетіледі.
Бейнеролик көрсету арқылы балаларға түсінік бере
отырып жаңа тақырыпқа шығу.
- Осы бейне роликтен қандай әсер
алдыңыз?
-
Не себепті осы бейнефильм көрсетілді деп
ойлайсыңдар?
Сабақтың тақырыбы анықталады.Сабақтың мақсаты
анықталып танысады.
|
Сұрақ жауап орындайды
|
Дескриптор
Сұрақтарға жауап береді
Жалпы 1 балл
|
Ашық сұрақ-жауаптар
|
Сабақтың ортасы
|
Ж
Шаруашылықты орналастыру
факторлары
Шаруашылықты орналастыру
факторлары
аңа білім. Экономикалық даму -
экономиканы, өнімді күштерді, білім беруді, ғылымды, мәдениетті,
халықтың өмір сүру деңгейі мен сапасын, адами капиталдың сапалы
және құрылымдық жағымды оң өзгерістерін көбейтеді.
Елдерді үлестіру: Канада, Қазақстан, Швеция,
Қытай, Ресей, Сауд Арабиясы, Сингапур, Франция, Африкалық одақ,
Австралиялық Одақ экономикалық даму деңгейінде. Сіз қандай
көрсеткіштер бойынша тараттыңыз? Жауапты дәлелдеу. Сіз ұсынған
көрсеткіштерді төмендегі слайдтармен
салыстырыңыз.
Даму жағдайындағы елдерді салыстыру үшін
индикаторлар жиынтығын қолданыңыз, олар мыналарды
қамтиды:
-
ЖІӨ
және жан басына шаққандағы ЖҰӨ;
-
Халықтың сапасы мен өмір сүру
деңгейі;
-
Экономиканың бәсекеге
қабілеттілігі;
-
Еңбек өнімділігі және экономикалық тиімділіктің
басқа көрсеткіштері;
-
Адам капиталын адам басына шаққандағы құны, оның
сапасы мен өнімділігі;
-
Әлемдік экономикаға
интеграциялау;
-
Сыбайлас жемқорлық деңгейі;
-
Әлемнің жетекші рейтингісінде
орын;
-
Әлемнің жетекші рейтингілік агенттіктерінің
қаржылық-экономикалық рейтингтері мен рейтингі;
-
Экономиканың салалық құрылымы, шикізат
экономикасының үлесі;
-
Өнімнің жан басына шаққандағы негізгі түрлерін
өндіру;
Оқушыларға мәтінді пайдалануға бағыттап
отырамын.
1-Тапсырма.
А. Сызбаны толтырыңыз: «дүниежүзілік шаруашылықтың
негізгі даму моделдері». Дүниежүзілік шаруашылықтың екі мүшелік
құрылымы. Дүниежүзілік шаруашылықтың үш мүшелік құрылымы.
Дүниежүзілік шаруашылықтың он мүшелік құрылымы.
B.Қазіргі заман елдерінің ұлттық шаруашылықтарының
аумақтық құрылымының айырмашылықтарын анықтаңыз
2-Тапсырма. Кестемен
жұмыс
ДШ екі мүшелік құрылымы
|
Физ-географиялықерекшеліктері
|
Экономикалық
ерекшеліктер
|
Әлеуметтік ерекшеліктер
|
Саяси ерекшелік
тер
|
Солтүстік елдері
|
|
|
|
|
Оңтүстік елдері
|
|
|
|
|
Қорытынды:
|
|
2. ДШ
екі мүшелік құрылымына сәйкес елдерді кескін картаға
түсіріңіз
3 тапсырма.
ДШ үш мүшелік құрылымы
|
Физ-географиялықерекшеліктері
|
Экономикалық
ерекшеліктер
|
Әлеуметтік ерекшеліктер
|
Саяси ерекшелік
тер
|
Орталық
|
|
|
|
|
Жартылай периферия
|
|
|
|
|
Периферия
|
|
|
|
|
Қорытынды:
|
|
2. ДШ
үш мүшелік құрылымына сәйкес елдерді кескін картаға
түсіріңіз
|
Оқулықты оқып танысып шығады. Тірек сөздермен
танысып, өз дәптерлеріне жазып алады. Оқулықтағы сызбаны сызып
алады.
Оқушылар зерттеу жұмыстарын ортада қорғайды және
топтар бірін-бірі бағалайды.
Қазақстанның экономикалық дамуындағы географиялық
кеңістіктің рөлін анықтайды
|
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
Дүниежүзілік шаруашылық моделінің екі мүшелік, үш
мүшелік және он мүшелік құрылымының түрлі типтерін
біледі.
Дамыған және дамушы елдердің ұлттық
шаруашылығының аумақтық құрылымының 4 ерекшелігін
біледі.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
ДШ екі мүшелік құрылымының әрқайсысына 2
ерекшеліктен келтіруге болады (саяси, экономикалық, әлеуметтік,
физ-геогаф.).
Картада дамыған (5) және дамушы (5) елдерді
көрсете алады.
Дескриптор:
Жалпы - 3 балл
ДШ үш мүшелік құрылымының әрқайсысына 2
ерекшеліктен келтіруге болады (саяси, экономикалық, әлеуметтік,
физ-геогаф.).
Картада: орталық, жартылай периферия,
периферия-ға жататын аудандарды көрсете алады
|
АКТ
Оқулық
Карта
Дәптер
Карта
Оқулық
Кесте
Оқулық
Интернет желісі
|
Сабақтың соңы
|
Сабақты қорытындылау.
Сабақта оқушылардың жинаған зерттеулеріне қарай
тезірек сабақты түсінгендеріне байланысты ерекше мадақтау
жасап,әрқайсысына жеке- жеке кері байланыс жасау.
Үй тапсырмасы:
§73-74, Кескін картамен жұмыс
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
Дескрипторды назарға ала отырып Оқушылар
бірін-бірі бағалайды
|
Кері байланыс
|