Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші және қызмет салалары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші және қызмет салалары
Бөлім: |
5.3 Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымы |
Педагогтің аты-жөні: |
Құмар Н. |
Күні: |
07.04.22 |
Сыныбы:8 «Б» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
Сабақтың тақырыбы: |
Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші және қызмет салалары |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.5.3.1 - өндіруші және өңдеуші, қызмет саласы шаруашылық түрлерін жіктейді |
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: Білім алушылар Дүниежүзілік шаруашылық салаларының жіктелуімен танысады Көпшілік оқушылар үшін: Білім алушылар шаруашылық салаларының өзіндік ерекшеліктерін таңдауды меңгереді Кейбір оқушылар үшін: Білім алушылар өндіруші және өңдеуші, қызмет саласы шаруашылық түрлерін жіктей алады |
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту. 8 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Ұйымдастыру кезеңі оқушыларды кезекшінің көмегімен түгелдеу, сергіту сәті «Сыйлық ұсыну» әдісі «Сиқырлы жаттар» әдісі арқылы топтастыру. Үй тапсырмасын «Дәмді фри» әдісі арқылы сұраймын. |
«Сыйлық ұсыну» әдісі (оқушылар шеңберге тұрып бір – біріне мимикамен сыйлық ұсынады.) 1 топ «Күрекшелер» 2 топ «Машина,сотка,нан» 3топ «Дүкен» (Оқушылар қима суреттерді таңдап, суреттер бойынша топтасып отырады).
Үй тапсырмасын «Дәмді фри» таяқшасын жинай отырып топ бойынша жауап береді. 1. Инфрақұрылым дегеніміз не? 2.Байланыс жүйелерінің маңызы? 3.Дүниежүзілік шаруашылық дегеніміз не? 4. Дүниежүзілік шаруашылықтың дамуына ҒТР-дің әсері бар ма ? |
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне жақсы,көңіл-күй силайды. Сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отыру. Фри таяшықтарын санай отырып қай топтың көбірек жауап бергенін біле отырып оқушылар бір-бірін бағалайды. |
Оқулық, жұмыс дәптері,қима қағаздар
ДК экраны |
|||||||||||||||||
Жаңа сабаққа кіріспе
10 мин.
|
(Ұ) Сабақтың тақырыбын ашу. 1.Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін? 2.Ия, сонымен бүгінгі тақырып «Дүниежүзілік шаруашылық». Тақырыбымызды дәптерге жазамыз. 1-тапсырма. «Еркін талқылау» әдісі. Мәтінмен жаңа тақырып пен танысып,топта ой бөлісу. Мәтін мазмұнын, идеясын меңгеру.
Кестені толтырады. Аталған өнімді топ атауы мен байланыстырып өндірудің өзіндік ерекшеліктерін сипаттайды.
|
Бейне көрініс «Дүниежүзілік шаруашылық». Суреттер көрсетіледі.Оқушылар көргендерін айтады. 1.Әр топ өздерінің қима қағаздағы суреттеріне қарай отырып, топтарына жаңа тақырыпты меңгергені бойынша топтарына жаңа атау қояды. 1 топ «Өңдеуші» 2 топ «Өндіруші» 3топ «Қызмет көрсету» 1-тапсырма. Әр топ өздерінің түсінгенін постерге немесе қойылым түрінде көрсетіп, қорғайды.
Кестені толтырады. Аталған өнімді топ атауы мен байланыстырып өндірудің өзіндік ерекшеліктерін сипаттайды.
1.Топқа бөліну барысындағы берілген қима суреттерді көре отырып,алған білімді қорытындылау мақсатында шаруашылық салаларының құрамын анықтап, сызбанұсқа түрінде көрсетіңдер. «Осы берілген өнімдердің қоршаған ортаға әсері» тақырыбына қысқаша хабарлама дайындаңдар. 2.Тапсырма бойынша сызбанұсқа түрінде көрсетеді |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.
|
|
|||||||||||||||||
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. 20 мин. |
2-тапсырма. Мұғалім тапсырманы орындатады,бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
3-тапсырма: Жапония мен Швейцария елдеріндегі қызмет көрсету саласының деңгейін салыстырыңдар.
|
2-тапсырма 1.Дүниежүзінің өнеркәсіп картасын пайдаланып, басты экспорттаушы елдерді анықтап, кестеге толтырыңдар. Аталған өнімді өндірудің өзіндік ерекшеліктерін сипаттаңдар.
Басты экспорттаушы елдерді кескін картаға белгілеп көрсетеді. 3-тапсырма: Жапония мен Швейцария елдеріндегі қызмет көрсету саласының деңгейін салыстырыңдар.
4. Жапония мен Швейцария елдеріндегі қызмет көрсету саласының деңгейін салыстырады. |
Оқушыларды ыниаландыру мақсатында мадақтау арқылы бағалау
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
|
Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.
ДК экраны 8-сынып оқулығы. Жұмыс дәптерлері. Слайд.
Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Ұқсас материалдар Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған Сертификатталған тренер жасаған 01.01.2023 17 863 13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Барлық пәндер Барлық материалдар Барлық сыныптар
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |