Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші және қызмет салалары

    Бөлім:

    5.3 Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымы

    Педагогтің аты-жөні:

    Құмар Н.

    Күні:

    07.04.22

    Сыныбы:8 «Б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші және қызмет салалары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.5.3.1 - өндіруші және өңдеуші, қызмет саласы шаруашылық түрлерін жіктейді

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар Дүниежүзілік шаруашылық салаларының жіктелуімен танысады

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар шаруашылық салаларының өзіндік ерекшеліктерін таңдауды меңгереді

    Кейбір оқушылар үшін:

    Білім алушылар өндіруші және өңдеуші, қызмет саласы шаруашылық түрлерін жіктей алады

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    8 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Ұйымдастыру кезеңі оқушыларды кезекшінің көмегімен түгелдеу, сергіту сәті

    «Сыйлық ұсыну» әдісі

    «Сиқырлы жаттар» әдісі арқылы топтастыру.


    Үй тапсырмасын «Дәмді фри» әдісі арқылы сұраймын.


    «Сыйлық ұсыну» әдісі (оқушылар шеңберге тұрып бір – біріне мимикамен сыйлық ұсынады.)

    1 топ «Күрекшелер»

    2 топ «Машина,сотка,нан»

    3топ «Дүкен»

    (Оқушылар қима суреттерді таңдап, суреттер бойынша топтасып отырады).





    Үй тапсырмасын «Дәмді фри» таяқшасын жинай отырып топ бойынша жауап береді.

    1. Инфрақұрылым дегеніміз не?

    2.Байланыс жүйелерінің маңызы?

    3.Дүниежүзілік шаруашылық дегеніміз не?

    4. Дүниежүзілік шаруашылықтың дамуына ҒТР-дің әсері бар ма ?


    Тиімділігі:

    Оқушылар бір-біріне жақсы,көңіл-күй силайды. Сондай-ақ барлық

    оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отыру.

    Фри таяшықтарын санай отырып қай топтың көбірек жауап бергенін біле отырып оқушылар бір-бірін бағалайды.

    Оқулық, жұмыс дәптері,қима қағаздар



    ДК экраны

    Picture 2

    Picture 2

    Жаңа сабаққа кіріспе













    10 мин.


































    (Ұ) Сабақтың тақырыбын ашу.

    1.Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін?

    2.Ия, сонымен бүгінгі тақырып «Дүниежүзілік шаруашылық». Тақырыбымызды дәптерге жазамыз.

    1-тапсырма.

    «Еркін талқылау» әдісі. Мәтінмен жаңа тақырып пен танысып,топта ой бөлісу.

    Мәтін мазмұнын, идеясын меңгеру.



    Кестені толтырады. Аталған өнімді топ атауы мен байланыстырып өндірудің өзіндік ерекшеліктерін сипаттайды.






















    Бейне көрініс «Дүниежүзілік шаруашылық». Суреттер көрсетіледі.Оқушылар көргендерін айтады.

    1.Әр топ өздерінің қима қағаздағы суреттеріне қарай отырып, топтарына жаңа тақырыпты меңгергені бойынша топтарына жаңа атау қояды.


    1 топ «Өңдеуші»

    2 топ «Өндіруші»

    3топ «Қызмет көрсету»

    1-тапсырма.

    Әр топ өздерінің түсінгенін постерге немесе қойылым түрінде көрсетіп, қорғайды.

    Дескриптор

    1. Дүниежүзілік шаруашылық ұғымын біледі

    2.Дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын анықтайды

    3. Дүниежүзілік шаруашылықтың дамуына түрткі болған себептерді талдайды.

    Кестені толтырады. Аталған өнімді топ атауы мен байланыстырып өндірудің өзіндік ерекшеліктерін сипаттайды.



    1.Топқа бөліну барысындағы берілген қима суреттерді көре отырып,алған білімді қорытындылау мақсатында шаруашылық салаларының құрамын анықтап, сызбанұсқа түрінде көрсетіңдер.

    «Осы берілген өнімдердің қоршаған ортаға әсері» тақырыбына қысқаша хабарлама дайындаңдар.

    2.Тапсырма бойынша сызбанұсқа түрінде көрсетеді

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




























































    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    20 мин.

    2-тапсырма.

    Мұғалім тапсырманы орындатады,бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

















    3-тапсырма:

    Жапония мен Швейцария елдеріндегі қызмет көрсету саласының деңгейін салыстырыңдар.







    2-тапсырма

    1.Дүниежүзінің өнеркәсіп картасын пайдаланып, басты экспорттаушы елдерді анықтап, кестеге толтырыңдар. Аталған өнімді өндірудің өзіндік ерекшеліктерін сипаттаңдар.

    Экспортталатын тауар

    Басты экспорттаушы елдер

    Мұнай, көмір


    Темір кені,металдар


    Ауыл шаруашылық


    Басты экспорттаушы елдерді кескін картаға белгілеп көрсетеді.

    3-тапсырма:

    Жапония мен Швейцария елдеріндегі қызмет көрсету саласының деңгейін салыстырыңдар.

    Көрсеткіштер

    Жапония

    Швейцария

    Халықаралық туризм



    Байланыс жүйелері



    4. Жапония мен Швейцария елдеріндегі қызмет көрсету саласының деңгейін салыстырады.



    Оқушыларды ыниаландыру мақсатында мадақтау арқылы бағалау













    Дескриптор: Жалпы - 3 балл











    Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.









    ДК экраны

    8-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.



    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Құмар Нұрғайша
    15 Мамыр 2023
    569
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші және қызмет салалары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші және қызмет салалары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші және қызмет салалары

    Бөлім:

    5.3 Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық және аумақтық құрылымы

    Педагогтің аты-жөні:

    Құмар Н.

    Күні:

    07.04.22

    Сыныбы:8 «Б»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрамы: өндіруші және өңдеуші және қызмет салалары

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    8.5.3.1 - өндіруші және өңдеуші, қызмет саласы шаруашылық түрлерін жіктейді

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар үшін:

    Білім алушылар Дүниежүзілік шаруашылық салаларының жіктелуімен танысады

    Көпшілік оқушылар үшін:

    Білім алушылар шаруашылық салаларының өзіндік ерекшеліктерін таңдауды меңгереді

    Кейбір оқушылар үшін:

    Білім алушылар өндіруші және өңдеуші, қызмет саласы шаруашылық түрлерін жіктей алады

    Құндылықтарға баулу:

    «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады.

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту.

    8 мин.

    (Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

    1.Ұйымдастыру кезеңі оқушыларды кезекшінің көмегімен түгелдеу, сергіту сәті

    «Сыйлық ұсыну» әдісі

    «Сиқырлы жаттар» әдісі арқылы топтастыру.


    Үй тапсырмасын «Дәмді фри» әдісі арқылы сұраймын.


    «Сыйлық ұсыну» әдісі (оқушылар шеңберге тұрып бір – біріне мимикамен сыйлық ұсынады.)

    1 топ «Күрекшелер»

    2 топ «Машина,сотка,нан»

    3топ «Дүкен»

    (Оқушылар қима суреттерді таңдап, суреттер бойынша топтасып отырады).





    Үй тапсырмасын «Дәмді фри» таяқшасын жинай отырып топ бойынша жауап береді.

    1. Инфрақұрылым дегеніміз не?

    2.Байланыс жүйелерінің маңызы?

    3.Дүниежүзілік шаруашылық дегеніміз не?

    4. Дүниежүзілік шаруашылықтың дамуына ҒТР-дің әсері бар ма ?


    Тиімділігі:

    Оқушылар бір-біріне жақсы,көңіл-күй силайды. Сондай-ақ барлық

    оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Оқушының жауаптарына қарай мадақтап, ынталандырып отыру.

    Фри таяшықтарын санай отырып қай топтың көбірек жауап бергенін біле отырып оқушылар бір-бірін бағалайды.

    Оқулық, жұмыс дәптері,қима қағаздар



    ДК экраны

    Picture 2

    Picture 2

    Жаңа сабаққа кіріспе













    10 мин.


































    (Ұ) Сабақтың тақырыбын ашу.

    1.Бүгінгі сабақ немен байланысты болуы мүмкін?

    2.Ия, сонымен бүгінгі тақырып «Дүниежүзілік шаруашылық». Тақырыбымызды дәптерге жазамыз.

    1-тапсырма.

    «Еркін талқылау» әдісі. Мәтінмен жаңа тақырып пен танысып,топта ой бөлісу.

    Мәтін мазмұнын, идеясын меңгеру.



    Кестені толтырады. Аталған өнімді топ атауы мен байланыстырып өндірудің өзіндік ерекшеліктерін сипаттайды.






















    Бейне көрініс «Дүниежүзілік шаруашылық». Суреттер көрсетіледі.Оқушылар көргендерін айтады.

    1.Әр топ өздерінің қима қағаздағы суреттеріне қарай отырып, топтарына жаңа тақырыпты меңгергені бойынша топтарына жаңа атау қояды.


    1 топ «Өңдеуші»

    2 топ «Өндіруші»

    3топ «Қызмет көрсету»

    1-тапсырма.

    Әр топ өздерінің түсінгенін постерге немесе қойылым түрінде көрсетіп, қорғайды.

    Дескриптор

    1. Дүниежүзілік шаруашылық ұғымын біледі

    2.Дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын анықтайды

    3. Дүниежүзілік шаруашылықтың дамуына түрткі болған себептерді талдайды.

    Кестені толтырады. Аталған өнімді топ атауы мен байланыстырып өндірудің өзіндік ерекшеліктерін сипаттайды.



    1.Топқа бөліну барысындағы берілген қима суреттерді көре отырып,алған білімді қорытындылау мақсатында шаруашылық салаларының құрамын анықтап, сызбанұсқа түрінде көрсетіңдер.

    «Осы берілген өнімдердің қоршаған ортаға әсері» тақырыбына қысқаша хабарлама дайындаңдар.

    2.Тапсырма бойынша сызбанұсқа түрінде көрсетеді

    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    Саралау: Бұл жерде саралаудың

    Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




























































    Сабақтың ортасы

    Мағынаны ашу.

    20 мин.

    2-тапсырма.

    Мұғалім тапсырманы орындатады,бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.

















    3-тапсырма:

    Жапония мен Швейцария елдеріндегі қызмет көрсету саласының деңгейін салыстырыңдар.







    2-тапсырма

    1.Дүниежүзінің өнеркәсіп картасын пайдаланып, басты экспорттаушы елдерді анықтап, кестеге толтырыңдар. Аталған өнімді өндірудің өзіндік ерекшеліктерін сипаттаңдар.

    Экспортталатын тауар

    Басты экспорттаушы елдер

    Мұнай, көмір


    Темір кені,металдар


    Ауыл шаруашылық


    Басты экспорттаушы елдерді кескін картаға белгілеп көрсетеді.

    3-тапсырма:

    Жапония мен Швейцария елдеріндегі қызмет көрсету саласының деңгейін салыстырыңдар.

    Көрсеткіштер

    Жапония

    Швейцария

    Халықаралық туризм



    Байланыс жүйелері



    4. Жапония мен Швейцария елдеріндегі қызмет көрсету саласының деңгейін салыстырады.



    Оқушыларды ыниаландыру мақсатында мадақтау арқылы бағалау













    Дескриптор: Жалпы - 3 балл











    Тақырыпқа байланысты интернет көздерін пайдаланып бөліп шығару мүшелерімен танысады.









    ДК экраны

    8-сынып оқулығы.

    Жұмыс дәптерлері.

    Слайд.



    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Геометрия Тест 9 сынып
    15.05.2023
    569
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Құмар Нұрғайша
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации