Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушы: Шаруашылықтың түрлерін,
өндіруші салаларды анықтап, өндеуші салаларды ажырата
алады
Басым
оқушы: өндіруші және өңдеуші, қызмет
саласы шаруашылық түрлерін
сипаттайды
Кейбір
оқушы: Шаруашылықтың түрлерін талдап,
қорытынды шығарады
|
Сабақтың
басы
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі.
«Болжау» стратегиясы
бойынша оқушыларға жаңа тақырыпқа байланысты суреттер
көрсетіледі.
Суреттер арқылы
тақырыпты ашу.
Қалай ойлайсыңдар,
біз бүгін сабақта не жайлы сөйлесетін
боламыз?
2. Тақтаға сабақтың
тақырыбы мен оқу мақсаттары
көрсетіледі.
3. «Лото ойыны»
әдісі арқылы сұрақтарға жауап
береді.
Шикізат дегеніміз
не?
Оны сол күйінде
қолдана аламыз ба?
Қайдан
алынады?
Оны қайда
қолданады?
Ол қандай еңбекпен
келеді?
Дайын өнім
-?
Қайдан
шығады?
Қалай
шығарады?
Қайта өңдеуге бола
ма?
Ауыл шаруашылығы немен
шұғылданады?
|
Суреттер арқылы жаңа
тақырыпты болжайды
Сұрақтарға жауап
береді
|
«мадақтау»
|
Слайд,
суреттер
|
Сабақтың
ортасы
|
1 тапсырма.Жеке
жұмыс.
«Фишер Кларк» моделі
арқылы мәтінді оқып, дүниежүзілік шаруашылықтың салалық құрылымын
анықтаңыз.
2 тапсырма. Топтық
жұмыс
«Ойлан-
Жұптас-Бөліс»әдісі арқылы Дүниежүзілік шаруашылықтың салалық
құрылымына талдау жасаңыз.
1- топ. Өндіруші
өнеркәсіп
2- топ. Өңдеуші
өнеркәсіп
3- топ. Қызмет
көрсету
3 тапсырма. Жұптық
жұмыс Картадан шаруашылықтың шикізат өндіруші өнеркәсіп түрлерін
және өңдеуші өнеркәсіп түрлерін, қызмет көрсету саласының бір түрін
анықтап, кескін картада
белгілеу.
«Боулинг» әдісі
арқылы қорытынды сұрақтар:Экономика қандай салаларды
біріктіреді?
Дүниежүзілік экономиканың
мақсаты қандай?
|
Топтардың өз
жұмыстарын қорғауы
Кескін картамен
жүмыс
|
Дескриптор:
Оқушылар
Экономиканың 3
секторлы моделін анықтайды, талдайды-3
балл
Оқушылар
Шаруашылықтың
өндіруші өнеркәсіп саласының қызмет түрлерін
анықтайды-1
Өңдеуші өнеркәсіп
салаларының өндіруші саладан айырмашылығын
анықтайды-1
Қызмет көрсету
салаларының ерекшелігін нақтылап, түрлерін
жіктейді.-1
Дескриптор
Шартты белгілерді
пайдалана отырып, кескін картада өндіруші, өңдеуші, қызмет көрсету
саласының түрлерін белгілейді-4
балл
Ауызша
мадақтау
|
Мәтін
Оқулық
Дәптер
Кескін
карта,
Атлас
https://www.educaplay.com/learning-resources
|