1
|
География
|
10 сынып
|
Сабақ тақырыбы:
|
Дүние жүзіне жалпы шолу. ТМД
елдері.
|
Сабақтың
мақсаттары
|
Тақырып ұғымын меңгерте отырып
тапсырмаларды орындауда олардың түрлерін ажыратуға
дағдыландыру
|
Күтілентін
нәтижесі:
|
Оқушылар Дүние жүзіне жалпы шолу жасай отырып
тақырыптыі біледі, түснеді және тапсырмаларды орындауға
пайдаланады
|
Негізгі идеялар:
|
Тақырыпты түсінін оқи білуге баулу. Тілін,
сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын
арттыру
|
Сабақта қолданылатын
материалдар:
|
Карта ,ұялы телефон, оқулық, маркер шығу
парағы,үлестірме қағазы
|
Оқыту әдістері:
|
Кім
жылдам
Миға
шабуыл
Спираль
әдісіі
Стикердегі диалог
|
Топтық жұмысü Жұптық
жұмыс
Шығармашылық жұмыс
|
Дерек көздері:
|
«География» тақырыбына берілген
материалдар:
|
Тапсырмалар:
|
І.
Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау.
ІІІ. Мағынаны
тану.
ІV. Топтық жұмыс.
V. Шығармашылық тапсырма
|
|
|
|
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Шаттық шеңберін жасай отырып оқушыларды санау
арқылы топқа бөлу
|
Оқушының мұндағы мақсаты топтасу санау арқылы өз
жұптарын тауып бір топ болып құралу
|
Сабақ
бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Оқушыға психологиялық ахуал туғызу (2 минут)
Сыныпты топқа бөлу (кескендер арқылы)
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы
диалогқа түсіру. карточкаларға берілген сұрақтарға жауап беру,
топпен тапсырманы орындау
|
Мұғалім берген тапсырманы орындау. «Пікірлер
ағашы» ойыны бойынша ағаш бұтақтарына стикерге жазып
ілу
|
І.Үй тапсырмасын
сұрау (10
минут)
«Миға шабуыл» әдісі
Үй жұмысын
тексеру.
-
Халықаралық туризм жайлы не білесіңдер? Ол қай
мемлекеттерде жоғары дамыған?
-
Халықаралық туризмнің салаларының бірі тау
шаңғысы туризмі жайлы не білесіңдер?
-
Теңіз жағалауындағы курорттар қай аудандарда
жақсы дамыған?
-
Туристік нысандардың бірі болып саналатын қалалар
жайлы не білесіңдер?
-
Діни орталықтарға құлшылық ету халықаралақ
туризмнің айрықша түрі. Мұндай орталықтар қай жерлерде
бар?
ІІ. Ой
қозғау (5 минут) Стикерлік
диалог.Пікір алмасу
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ребусты шешу арқылы пікірлер ағашын толтыру
(стикермен)
|
Ребусты шешіп, мқхитар туралы не білетіні жайында
пікір ағашын толтырады
|
ІІІ. Мағынаны
тану (топпен
жұмыс) (15 мину «Спираль
әдіс».Пайдалану
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Оқушыларға мәтінді топ ішінде әр қайсысына
тапсырма беріп топпен талқылату. Топ ішінен бір
сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз
топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді.
|
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы
өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс
жасауы.
|
ТМД елдерінің құрылу
тарихы қысқаша:
-
1991 жылы 12
желтоқсанда Ашхабад қаласында Орта Азия мемлекеттері
мен Қазақстан басшыларының кездесуі болып
өтті.
-
1991 жылы 8
желтоқсанда Беларусь, РСФСР және Украина республикалары
Минск қаласында кездесті
-
1991 жылы 21
желтоқсанда Алматыда 11 мемлекет өкілдері қатысқан
кездесуде тең құқықтық жағдайда ТМД құрылғандығы жөнінде шартқа қол
қойылды.
-
1993 жылы ең соңғы болып Грузия
қосылды
ТМД құрамына қандай мемлекеттер
мүше?
-
Бұл
одақтың құрамында 11 мемлекет бар: Ресей, Қазақстан, Беларусь,
Украина, Молдова, Армения, Әзірбайжан, Түрікменстан, Өзбекстан,
Қырғызстан және Тәжікстан.
-
Түрікменстан Республикасы Тәуелсіз Мемлекеттер
Достатастығының құрамына бақылаушы ретінде
енеді.
-
2009 жылдың 18 тамызынан бастап Грузия ресми
түрде ТМД құрамынан шықты.
-
Штаб-пәтері – Минск қаласында
(Беларусь)
Тәуелсіз Мемлекеттер Достастығының құрылу
мақсаты:
-
Барлық мүше мемлекеттердің ортақ экономикалық
кеңістікте тұрақты дамуын қамтамасыз ету
-
Саяси, экономикалық, экологиялық, әлеуметтік және
мәдени қарым – қатынас жасау
-
Адам құқығының сақталуы мен қорғалуын қамтамасыз
ету
-
Халықаралақ және әлемдік қауіпсіздікті қамтамасыз
ету
-
Мемлекеттер арасындағы қақтығыстар мен
келіспеушіліктерді бейбіт жолмен шешу
-
ТМД құрамындағы мемлекеттердің атауы,
астанасы, Президенті, Елтаңбасы, Туы слайдтарда
көрсетіледі.
Топтық
жұмыс
Оқушылардың топ бойынша орындайтын
тапсырмалар.
1-тапсырма. Картадан табу.
Елдерді экономикалық даму деңгейіне қарай қалай ажыратуға
болады
Экономикасы дамыған елдер, Дамушы елдер,
“Үшінші әлем”.
1. Жаңа индустриялық елдерді атаңыздар.
2. Сыртқа мұнай шығаратын елдерді атаңыздар.
3. Даму жағынан артқа қалған елдер.
4. Мешеу елдер.
2-тапсырма. Кескін картаға белгілеу.
Экономикасы дамыған елдер, Дамушы елдер,
“Үшінші әлем”.
3-тапсырма. Елдерді даму ерекшеліктеріне қарай топтастырып саяси
картадан көрсету.
ІV. Шығармашылық
жұмыс (8 минут) Эссе
жазу
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Оқушыларға бүгінгі сабаққа байланысты ойларын
ортаға салу мақсатында тақырыпқа қатысты әңгіме жазу
тапсырылды
|
Әр
топ өз ойларын пікірлерін қағазға жазып оқиды, тақырыпты
жинақтайды, түсінгендерін топттайды
|
V.Қорытындылау
|
(Сұрақ-жауап) (3минут)1.Бұл сабақты мен қалай
түсіндім?
2
.Алған білімнің не үшін қажет деп
ойлайсың?
|
VІ. Рефлекция
|
Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын стикерге
жазып тақтаға іледі (2минут)
|
VІІ. Бағалау
|
Өзін-өзі бағалауТоппен бағалау, житон, бағалау
парақшалары
|
VІІІ.Үй
тапсырмасы
|
Оқулық бойынша тапсырма
|