Материалдар / Дүниежүзінің халқының тығыздығы жоғары жəне төмен аймақтарды анықтау.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дүниежүзінің халқының тығыздығы жоғары жəне төмен аймақтарды анықтау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қаңтар 2019
1810
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


ҚыShape1
сқа мерзімді сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспардың таралуы: Мектеп:

Күні: Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6 а Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтыңтақырыбы


Осы сабақтақол

жеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасәйкес)

6.2.7.3.Дүиежүзінің халық тығыздығы жоғары және төмен аймақтарын анықтау

Сабақтыңмақсаты

Барлық оқушылар:

Дүниежүзінің халқы туралы біледі.

Басым көпшілігі:

Дүниежүзіндегі халықтың орналасуның әр келкілігін ажырата алады. Картаға түсіреді.

Кейбірі:

Дүниежүзіндегі халықтардың қоныстану себептерін түсіндіреді,сызбасын сызады.

Бағалау критерийі

Дүниежүзінің халықтарының таралуын біледі.

Халықтардың орналасу заңдылықтарын түсінеді және оны талдайды.

Халықтардың тарлу аймақтарын біледі картаға түсіреді.

Халықтардың қоныстану белгілерін сипаттайды.

Тілдікмақсаттар

Оқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды, тапсырмаларды орындау барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір бірімен пікір алмасып, аймақтар бойынша халықтың таралуының сызбасын сызады.

Тыңдалым-жазылым: Ойларын ортаға салады, дәлелдейді, халықтың орналасуын кескін картаға түсіру жұмысын жүргізеді

Пәнге тән лексика мен терминология: Адамзат популяциясы, нәсіл, этнос, ұлт, тығыздық, демография,

Құндылықтарғабаулу


Жалпы адамзаттық құндылықтар: Отансүйгіштік, адамгершілік

Ұлттық құндылықтар: Ұлттық бірлік, тілдің біртұтастығы, ұлт тарихы мен салт-дәстүр, ұлттық қауіпсіздік, меймандостық.

«Мәңгілік ел» қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім құндылығы.


Пәнаралықбайланыс

Тарих – нәсілдердің пайда болу және таралу тарихы.

Биология– нәсілдердің биологиялық тұрғыдан топтарға бөлінуі.

Алдыңғыбілім

5.2.7.3.Нәсілдлердің теңдігі.

Сабақбарысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері


Ресурстар


Сабақтыңбасы 10 мин

Психологиялық дайындық.

  • Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

  • Сыныпта жақсы көңіл – күй орнату үшін «Шаттық шеңбер» жасау.

  • Топтарға бөлу.Халықтардың таралуы арқылы топқа бөлу. «Африка», «Европа», «Азия» болып қоныстануына қарай дүние бөліктеріне топтасады.

  • Бағалау парағын тарату.

  • Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Үй тапсырмасы. «Ақылды доп» әдісі.

Мұғалім тарапынан оқушыларға доп лақтыру арқылы ауызша сұрақ қойылады.

Халықтардың суреттері.


. Бағалау парағы.

доп

бақтыңортасы - 25 мин

«Кім жүйрік?» әдісі.Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға проблемалық сұрақтар беріледі.

Үш нәсілдің суреттерін көрсетіп, сол туралы не білетіндіктерін сұрау арқылы жаңа сабақты түсіндіру.

Жаңа тақырыпқа көшу үшін алдымен мынадай сұрақтар қойылады:

Жер шары халқын қандай принцип негізінде топтастырады?

Халықтың орналасу айырмашылықтарын немен түсіндіріледі?

АКТ.

Нәсілдердің суреттері.

1.тапсырма «ДЖИГСО» әдісі.

Мәтінмен жұмыс. Әр топқа жеке тапсырма беріледі.

І топ. «Африка» Дүниежүзі халқының орналасуы бойынша сызбасын сызып постер қорғайды..

ІІ топ. «Азия» Дүниежүінің халқы тығыз орналасқан аймақтарын кескін картаға түсіреді.

ІІІ топ. «Еуропа» Мәтінді оқи отырып халықтың биіктік белдеулер бойынша таралып орналасуы ерекшеліктерін талдап кесте толтыру.

Дүние бөліктері

500м -төмен

500м-ден 1000м-ге дейін

1000м-ден

2000м-ге дейін

2000м-ден жоғары

Еуропа





Азия





Америка





Аустралия





Д/жүзі(Антарктида, Гренландия қоспағанда)





Мадақтау арқылы бағалау.

ДЕСКРИПТОР

1

Халықтың орналасуын ажыратады.

2

Халықтың тығыз орналасқан аймақтарын түсіре алады.

3

Халықтың биіктік белдеулер бойынша таралуын біледі.


Халықтың таралу аймақтары картасы.

2. тапсырма «Ой ашар» әдісі. Халық саны ның арасалмағы ірі аймақтар бойынша.

Оқулық мәтіні мен атласты пайдаланып сызбанұсқаны толтыру.





Дескриптор

1

Нәсілдердің биологиялық белгілерін біледі

2

Нәсілдерді салыстырады ерекшіліктерін біледі

3

Нәсілдердің қалыптасуына әсер ететін факторлар


Ба5алау парақшасы

АКТ. Кесте.

Халықтың таралу аймақтары картасы.

























3. тапсырма «5 қадам » әдісі арқылы алған білімдерін кортындылау: Әр топ кемінде 4 сұрақ дайындап, бір оқушы ортаға шығып сұраққа дұрыс жауап берсе бір қадам алға жылжиды.

1.Дүние жүзіндегі ең тығыз орналасқан елді көрсет.

2.Шығыс жарты шарда халықтың қанша пайызы орналасқан?

3.Халық ең аз қоныстанған аймақты атап көрсет.

4.Демографиялық саясат ұғымын қалай түсіндіре аласың?



ДЕСКРИПТОР

1

Халықтың тығыз орналасқан елді біледі.

2

Халық ең аз қоныстанған аймақты сипаттайды.

3

Дүние жүзіндегі халықтардың орналасуын картадан корсетіп, орналасқан аумағын біледі





АКТ.

Тест тапсырмалары жазылған парақшалар.




Сабақтың соңы

10мин

  1. Кері байланыс. «Арал» әдісі.




  1. Үйге тапсырма: «Халықтың әр келкі орналасуы туралы » эссе жазу.

Стикер-жапыстырма қағаз.



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың

материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау




БІЛЕТІН БОЛАДЫ:

Қабілеті жоғары оқушылар салыстыру, қорытынды жасау сондай-ақ шығармалылық ойлауды талап ететін қиындығы жоғары тапсырмаларды шешу кезінде берілген мәселенің бірегей шешімдерін таба білетін болады.

Сабақ барысында саралап оқыта отырып, оқушылардың білімге деген құштарлығын және білімді қабылдау қарқына негізделген тапсырмалар құрастырылды.

  1. Құштарлығы баяу немесе ойлау дағдысы мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға «Бес қадам» әдісі арқылы дайын мәліметтерді пайдаланып, кестені толтыру тапсырмасын орындай отырып, оқушының сабаққа ынтасын арттырып, қызығушылығын оятуға қолдау көрсетіледі.

  2. Орта деңгейлі оқушыларға «Ой ашар » әдісі арқылы орындалуы аса күрделі емес болып табылатынхалықтардың орналасу заңдылықтарын анықтау туралы тапсырма беріледі.

  3. Ақыл ой деңгейінің даму қарқыны жоғары оқушыларға зерттеу дағдысын дамытуға арналған тапсырмаларды «ДЖИКСО» әдісі арқылы ұсынылды. Яғни оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру мақсатында тапсырмалар қарапайымнан күрделіге бағытталуы.



Бағалау парағы бойынша бағалау.




Критериалды бағалау

Критериалды бағалауда «тазалық» әдісі арқылы оқушылардың білім жетістігі бағаланады. Әдіс бойынша оқушылар сабақта алған керекті ақпараттарға, артық ақпараттарға және толықтыруды қажет ететін ақпараттарға талдау жүргізіледі және тырысады бірін бірі әдіс нақты, шынайы бағалау жүргізуге тырысады. Бағалаудың тиімділігі уақытты үнемдеу өзін өзі бағалауда сенімді болады және нақты бағаланады.



Оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып АКТ құралы интербелсенді тақтаны денсаулыққа зияндылығын және нормативке сай 30 минут қолдану.

Оқу кабинетінде қауіпсіздік техникасы ережелерінің сақталуын үнемі есте сақтап қадағалау.


Сабақ

бойынша

рефлексия







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!