Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері
| Ресурстар |
Сабақтыңбасы 10 мин | Психологиялық дайындық. Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.Сыныпта жақсы көңіл – күй орнату үшін «Шаттық шеңбер» жасау. Топтарға бөлу.Халықтардың таралуы арқылы топқа бөлу. «Африка», «Европа», «Азия» болып қоныстануына қарай дүние бөліктеріне топтасады.Бағалау парағын тарату.Оқушылардың назарын сабаққа аудару.Үй тапсырмасы. «Ақылды доп» әдісі.Мұғалім тарапынан оқушыларға доп лақтыру арқылы ауызша сұрақ қойылады. | Халықтардың суреттері.
. Бағалау парағы.доп |
бақтыңортасы - 25 мин | «Кім жүйрік?» әдісі.Жаңа сабақты бастамас бұрын оқушыларға проблемалық сұрақтар беріледі.Үш нәсілдің суреттерін көрсетіп, сол туралы не білетіндіктерін сұрау арқылы жаңа сабақты түсіндіру.Жаңа тақырыпқа көшу үшін алдымен мынадай сұрақтар қойылады:Жер шары халқын қандай принцип негізінде топтастырады? Халықтың орналасу айырмашылықтарын немен түсіндіріледі? | АКТ. Нәсілдердің суреттері. |
| 1.тапсырма «ДЖИГСО» әдісі.Мәтінмен жұмыс. Әр топқа жеке тапсырма беріледі. І топ. «Африка» Дүниежүзі халқының орналасуы бойынша сызбасын сызып постер қорғайды..ІІ топ. «Азия» Дүниежүінің халқы тығыз орналасқан аймақтарын кескін картаға түсіреді.ІІІ топ. «Еуропа» Мәтінді оқи отырып халықтың биіктік белдеулер бойынша таралып орналасуы ерекшеліктерін талдап кесте толтыру.Мадақтау арқылы бағалау.
| Халықтың таралу аймақтары картасы. |
| 2. тапсырма «Ой ашар» әдісі. Халық саны ның арасалмағы ірі аймақтар бойынша.Оқулық мәтіні мен атласты пайдаланып сызбанұсқаны толтыру.
Ба5алау парақшасы | АКТ. Кесте.Халықтың таралу аймақтары картасы.
|
|
|
| 3. тапсырма «5 қадам » әдісі арқылы алған білімдерін кортындылау: Әр топ кемінде 4 сұрақ дайындап, бір оқушы ортаға шығып сұраққа дұрыс жауап берсе бір қадам алға жылжиды.1.Дүние жүзіндегі ең тығыз орналасқан елді көрсет.2.Шығыс жарты шарда халықтың қанша пайызы орналасқан?3.Халық ең аз қоныстанған аймақты атап көрсет.4.Демографиялық саясат ұғымын қалай түсіндіре аласың?
|
АКТ.Тест тапсырмалары жазылған парақшалар.
|
Сабақтың соңы10мин | Кері байланыс. «Арал» әдісі.
Үйге тапсырма: «Халықтың әр келкі орналасуы туралы » эссе жазу. | Стикер-жапыстырма қағаз.
|
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
|
БІЛЕТІН БОЛАДЫ:Қабілеті жоғары оқушылар салыстыру, қорытынды жасау сондай-ақ шығармалылық ойлауды талап ететін қиындығы жоғары тапсырмаларды шешу кезінде берілген мәселенің бірегей шешімдерін таба білетін болады.Сабақ барысында саралап оқыта отырып, оқушылардың білімге деген құштарлығын және білімді қабылдау қарқына негізделген тапсырмалар құрастырылды.Құштарлығы баяу немесе ойлау дағдысы мұғалімнің көмегін қажет ететін оқушыларға «Бес қадам» әдісі арқылы дайын мәліметтерді пайдаланып, кестені толтыру тапсырмасын орындай отырып, оқушының сабаққа ынтасын арттырып, қызығушылығын оятуға қолдау көрсетіледі.Орта деңгейлі оқушыларға «Ой ашар » әдісі арқылы орындалуы аса күрделі емес болып табылатынхалықтардың орналасу заңдылықтарын анықтау туралы тапсырма беріледі.Ақыл ой деңгейінің даму қарқыны жоғары оқушыларға зерттеу дағдысын дамытуға арналған тапсырмаларды «ДЖИКСО» әдісі арқылы ұсынылды. Яғни оқушылардың қажеттілігін қанағаттандыру мақсатында тапсырмалар қарапайымнан күрделіге бағытталуы.
| Бағалау парағы бойынша бағалау.
Критериалды бағалауКритериалды бағалауда «тазалық» әдісі арқылы оқушылардың білім жетістігі бағаланады. Әдіс бойынша оқушылар сабақта алған керекті ақпараттарға, артық ақпараттарға және толықтыруды қажет ететін ақпараттарға талдау жүргізіледі және тырысады бірін бірі әдіс нақты, шынайы бағалау жүргізуге тырысады. Бағалаудың тиімділігі уақытты үнемдеу өзін өзі бағалауда сенімді болады және нақты бағаланады.
| Оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып АКТ құралы интербелсенді тақтаны денсаулыққа зияндылығын және нормативке сай 30 минут қолдану.Оқу кабинетінде қауіпсіздік техникасы ережелерінің сақталуын үнемі есте сақтап қадағалау. |
Сабақбойыншарефлексия |
|