Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары |
Мұғалімнің аты-жөні:Баймуратова А.Ж. Күні: 19.02 |
||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
7.4.1.3 -дүниежүзінің тарихи-мәдени/ өркениеттік аймақтарының қалыптасуын түсіндіреді |
||||||
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||
Бағалау критерийі |
Жеке,топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||
Тілдік құзіреттілік |
Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары |
||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және бағалау қағаздары, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.карта |
||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, түсіндіру, көрнекіліктер. Рефлексия. |
||||||
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
||||||
Алдыңғы оқу |
Дүниежүзі халқының діни құрамы |
||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||
Ұйымдастыру кезеңі 5 минут |
Сәлемдесу. «Қызыл қоңыз» әдісі арқылы 3 топқа бөлінеді. Оқушылар өз орындарына отырады
Үй тапсырмасын сұрау. «Кран » әдісі арқылы оқушылар тақтаға шығып сұрақтарға жауап береді |
1-топ: «Алтын адам» 2-топ: «Бәйтерек» 3-топ: «Тәж-Махал» |
|||||
Сабақтың басы 10 минут |
Ой қозғау
Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарын атап өтемін Дүниежүзілік өркениеттің тамаша туындыларын адамдар керемет деп атайды. Ежелгі дүние осындай 7 кереметті танып білген. Хеопс пирамидасы- Семирамиданың аспалы бағы Эфестегі Артемида храмы Олимптегі Зевс құдайының мүсіні Галикарнастағы мавзолей Родос аралындағы Колосс мүсіні Александриядағы шам |
Оқулық, слайд. |
|||||
Сабақтың ортасы 20 минут |
Оқушылар жеке,жұптық тапсырмалар орындайды 1 тапсырма. Сәйкестендіру. Берілген дүниежүзінің ескі 7 кереметін жұп-жұбымен сәкестендіреді. Дескриптор:Дүниежүзілік өркениеттің тамаша туындыларын біледі 2 тапсырма. «Галереяға саяхат» әдісі. Топпен жұмыс. Оқушылар берілген қабырға суреттеріне талдау жасайды және 7 кереметті 16 тарихи аймақтарға орналастырады. Дескриптор: Дүниежүзі картадан тарихи-мәдени ескерткіштерін дурыс орналастыра алады «Қазақстанның ерекше кереметтері» 1. Тамғалы шатқалындағы жартастағы суреттер 2. Алтын адам 3. Маңғыстаудың жартасқа салынған мешіттері 4. Қазақтың ұлттық аспабы домбыра 5. Қазақтың киіз үйі 6. Қожа Ахмет Ясауи кесенесі 7. Бәйтерек кешені(монументі) |
Оқулық,қабырғаға ілінген суреттер, түрлі-түсті маркерлер Топтық жұмысқа арналған ресурстар |
|||||
Сергіту сәті 2 минут |
«Қыдырып қайтайық!» би билеу |
Оқушылар би билеп сергіп қалады. |
|||||
Сабақты бекіту 5 минут |
3-тапсырма. Жеке, жұптық жұмыс. Сабақты бекіту. «ПОПС» әдісі. I - Өз позицияңды ұстау: «Қазақстанның табиғи орындары мен сәулет өнер туындылары дүние жүзіне қалай танытаредің?» П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша… О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі)… П – дәлел (факты) - мысалы… С –Шешім (қорытынды) – солсебепті… Қазақтың жеті кереметіне сипаттама беру орналасқан жерлерін көрсету. |
Тақырып бойынша түйген білімдерін жазады. |
|||||
Бағалау Кері байланыс 3 минут |
«Әуе шары» кері байланыс
Үй тапсырмасы: §41 Дүниежүзінің тарихи-мәдение аймақтары. «Өз өлкемнің кереметтері» тақырыпқа эссе жазып келу |
Стикерді әуе шарына іледі
|
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
<