«Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары» тақырыбы бойынша
бейнежазба арқылы сабақтың тақырыбын ашып аламыз.
(Бұл өз кезегінде оқушыларға сабаққа деген қызығушылығын
оятып, өз ойларын білдіруіне мүмкіндік
береді).
Топтық
жұмыс «Галереяға саяхат» әдісімен тарихи-мәдени
картасы арқылы суреттерді таңдай отырып, жеті кереметтер суреттерін
дұрыс орналастыру ұсынылады.
1-топ:
«Дүниежүзінің тарихи-мәдени аудандары» картасына жеті кереметті
аймақтарға дұрыс орналастыру.
2-топ: Жаңа
пайда болған жеті керемет аймағын, орналасқан жерін және суреттерін
кестеге дұрыс орналастыру.
Атауы
|
Аймағы
|
Орналасқан
жері
|
Суреті
|
Колизей
|
|
|
|
Ұлы Қытай
қорғаны
|
|
|
|
Мачу-Пикчу
|
|
|
|
Петра
кешені
|
|
|
|
Тәж-Махал
|
|
|
|
Христостың
мүсіні
|
|
|
|
Чичин-Ица
|
|
|
|
Гизадағы
пирамида
|
|
|
|
3-топ: Қазақстандағы
жеті керемет сипаттамасын және суреттерін дұрыс орналастыру
тапсырылады.
Аталуы
|
Сипатталуы
|
Суреті
|
Тамгалы шатқалындағы жартасты
суреттер
|
|
|
Алтын
адам
|
|
|
Маңғыстаудағы жартасқа салынған
мешіттері
|
|
|
Қазақтың ұлттық аспабы -
домбыра
|
|
|
Киіз
үйі
|
|
|
Қожа Ахмет Яссауи
кесенесі
|
|
|
Бәйтерек
кешені
|
|
|
Жеке жұмыс.
«Білгенге маржан» әдісі арқылы оқушыларға
деңгейлік тапсырмаларды ұсынамын.
А-деңгейі.
Географиялық диктант.
1.
Мәдениет
дегеніміз .......................
2.Дүние
жүзі өркениеттің орталықтары
...........................
3.Тарихи-мәдени аймақтар
............айтады.
4.Этнография
- .......... зерттейді.
5.Дүниенің жеті
кереметіне ................ жатады.
Дискрипторлар:
(А)деңгей; -сураққа дұрыс жауап бередіі –
біледі; түсінеді.
- терминдер бойынша
түсінігі қалыптасқан;
В
деңгейі: Сәйкестендіру.
Кереметтер
|
Орналасқан
аймағы
|
Колизей
|
Италия
|
Ұлы қытай қорғаны
|
Қытай
|
Мачу-Пикчу
|
Перу
|
Петра кешені
|
Иордания
|
Тәж-Махал
|
Агра, Үндістан
|
Христостың мүсіні
|
Рио-де-Жанейро, Бразилия
|
Чичен-Ица
|
Юкатан, Мексика
|
Гизадағы пирамида
|
Египет
|
Дискрипторлар:(В)деңгейі;
С
деңгейі:
«ПОПС»
әдісі.
I - Өз позицияңды
ұстау: «Қазақстанның табиғи орындары мен сәулет өнер
туындылары болашақта дүниежүзілік кереметтерге қосылуы мүмкін
бе?»
П – позиция
(көзқарасы) – менің
ойымша…
О – өз көзқарасыңды
негіздеу - (себебі)…
П – дәлел (факты) -
мысалы…
С –Шешім
(қорытынды) – сол себепті…
Дескрипторлар:
(С)деңгей;
өз ойын,
көзқарасын дәлелдей алады:
- тақырып
бойынша білімін
жинақтайды;
Жж. Өзіңізді
тексеріңіз:
«» әдісі арқылы
дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарының орталықтары мен
өркениеттерін тапсырманы орындау барысында
анықтайды.
тарихи-мәдени/
өркениеттік аймақтарының қалыптасуының себептерін
анықтайды.
Дискрипторлар:
- тарихи-мәдени
орталыққа айналу себебін талдап, дәлелдейді.
Дискрипторлар:
|