Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниетану 2 сынып. Такырыбы:Құқық пен міндет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән:Дүниетану Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және менің отбасым Күні: Сынып: 2 |
Мектеп: Жылбек Ағаділов атындағы ЖОББМ Мұғалімнің аты-жөні: Мыкраева А.Т. Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
Сабақтақырыбы |
1.5 Құқық және міндет |
||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
2.1.5.1 Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты,міндетті және жауапкершілікті ажырату. |
||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар: Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажыратады. Көптеген оқушылар: Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты ,міндетті және жауапкершілікті жоспарлай отырып сипатайды. Кейбір оқушылар: Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты,міндетті және жауапкершілікке мысал келтіреді.
|
||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Өз өмірінен мысалдар келтіреді; Өз өміріне мысалдар келтіре отырып, құқықты,міндетті және жауапкершілікті ажырата алады |
||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология Құқық Талқылауға арналған сұрақтар: -құқық деген не? -өз құқығың мен міндетіңді білудің маңыздылығы неде? -менің құқықтарым мен міндеттерімнің артықшылығы бар ма? |
||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Құрмет,ынтымақтастық,Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік |
||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Әдебиеттік оқу |
||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты,міндетті және жауапкершілікті біледі |
||||||||||||||||
Сабақбарысы |
|||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||
Сабақтың басы
3мин |
Психологиялық ахуал «Жылы лебіз».Балаларды шеңберге тұрғызып,бір-біріне қаратып,жылы лебіз айтқызу. Балалар сабақты жылы лебіз айтудан бастайық.Бүгін бір-бірлеріңе не тілейсіңдер? Зор денсаулық тілеймін. Сәттілік тілеймін.
Ширату жаттығуы: Ұ.Т «Мозайка»әдісімен топқа бөлемін. Мазмұнды суреттерді қарастырғанда келесі жағында «құқық», «міндет», «жауапкершілік»сөздері шығады. Сол сөздер арқылы 3 топқа бөлінеді. Бұл сөздер туралы ой бөліседі.Талқылауға берілетін сұрақтар: 1.Балалардың құқықтары қандай жағдайда бұзылуы мүмкін? 2.Балалалардың арасында өзара кикілжің қандай жағдайларда туындайды? 3.Кімдікі дұрыс,кімдікі қате екендігін анықтаудың пайдасы бола ма? Кім әділетті,кім әділетсіз? (Оқушылар суреттерді топта қарастырып және онда бейнеленген жағдаятты талқылайды.) Балалар сендерге бұндай жағдаят таныс па? (әр оқушы жауап береді) Балалар!Әр адамның өз құқығы бар! Қазақстан азаматтары өздерінің құқығы мен міндетін еліміздің Конституциясынан біле алады.Оны елдің-Негізгі заңы деп атайды.Онда көрсетілген құқықтар мен міндеттерді орындау-әркімнің абыройлы борышы.
|
Плакаттар «Балалар құқығы»
Түйін сөздер бар карточкалар Бала құқығы туралы тезистер жазылған беттер флипчарттар,фломастерлер топта жұмыс жасау үшін
|
|||||||||||||||
Сабақтың ортасы |
Жаңа сабақты түсіндіру (Ұ.Ж )1тапсырма. «Миға шабуыл»әдісі Диалог және қолдау тәсілі Нұсқау:Суреттерге мұқият қара. Жaуапкершілікті бейнелейтін суреттерді белгіле. Өз ісіңе жауапкершілікпен қaрaу дегенді қалай түсінесің? Сенің қандай құқықтарың мен міндеттерің бар? Кестені толтыр. Менің құқықтарым: Менің мінеттерім: 1.-------------------------------------- 1.-------------------------------------- 2.-------------------------------------- 2.--------------------------------------
Қорытынды: Мектепте тегін білім алуға,тегін емделуге әрбір оқушы құқылы екенін білуіміз керек. ҚБ: «Бағдаршам»әдісі
Оқулықпен жұмыс (Т.Ж) 2 тапсырма. Белсенді оқу Ресурс тәсілі «Суретті әңгімеле» әдісі арқылы орындалады 3 топ «Өмір сүру»құқығы, «Білім алу құқығы», «Ақысыз медициналық көмек алу құқығы»туралы сурет салып, көрініс қояды. Нұсқау:суретке қарап әңгімеле Салған суреттерін сахналап, өз құқықтарын қорғайды. Тақтаға шығып, әңгімелеп беру, төмендегі сұрақтарға сүйене отырып. -Құқық деген не? -Міндет деген не? -Сен өз міндетіңді атқарып жүрсің бе?
Қорытынды:Әр адам өз ісіне жауапкершілікпен қарауға міндетті. ҚБ: «От шашу»әдісі арқылы бағалау.
Сергіту сәті: Оңға солға бұрылдық, Алға ,артқа иілдік Тіземізді бүктіріп, Қолды создық тік тұрып.
Дәптермен жұмыс
(Т.Ж) 3 тапсырма «Лездеме әдісі» Саралаудың қарқын тәсілі. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс істейді,қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдануға болады. Балалар көрген бейнебаянды тездедіп, дәптерге түсінгенін жазады. Мысалы:Мен оқушымын. Мен тегін оқуға құқылымын. Мен жақсы оқуға міндеттімін. Мен әрбір жасаған ісіме жауаптымын. -Келесі оқушы ары қарай оқып,жалғастырады. Қорытынды: Әр оқушыны шапшаңдыққа бейімдейді. Қ.Б: «Бас бармақ»әдісі арқылы бағалау.
(Ж.Ж) 4 тапсырма «Топтастыру»стратегиясы. Нұсқау:Одан әрі балалар құқық дегенді қалай түсінетіндігін талқылайды.Әр сөйлемді аяқтап жауап береді. 1.«Балалар құқығы-бұл....» 2. Балалар құқығын кім қорғайды? 3.Үлгілі азамат болу үшін не істеу керек?т.б Әр оқушы өз ойын айтып, жеке жауап береді. Қ.Б«Бірін –бірін бағалау» (Ө.Ж) 5- тапсырма Оқу мақсаты 2.1.5.1 Өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату Бағалау критерийі • Жеке мысалдарының негізінде құқық, міндет және жауапкершілікті ажыратады Ойлау дағдыларының деңгейі Білу және түсіну Қолдану Тапсырма • Суреттерге мұқият қара. Жауапкершілікті бейнелейтін суретті белгіле (). • Өз ісіне жауапкершілікпен қарау дегенді қалай түсінесің? • Сенің қандай құқықтарың мен міндеттерің бар? Кестені толықтыр. Менің құқықтарым: 1._____________________ 2._____________________ Менің міндеттерім: 1.____________________ 2.____________________ Дескриптор − жауапкершілікті білдіретін суретті белгілейді; − құқық пен міндетті ажыратып жазады.
|
Құқық бұзушылық суреттер
Оқулық (бет 18-19) А3 Маркерлер https://youtu.be/bLrgB8iytTo Оқу жоспары (14-15бет) |
|||||||||||||||
Сабақтың соңы 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |