Сертификат алу үшін


Ұстаз тілегі сайтынан Сертификат, алғыс хат және құрмет грамотаны тегін алуға болады. Ол үшін: Материал тегін жариялау деген жазуды басып материал жарияласаңыз болды. Марапаттарды жетістіктерім деген бөлімнен жүктеп алуға болады

Дүниетану « Менің отбасым және достарым» 1 сынып
Автор:
Бағыты: Бастауыш сынып Бөлімі: Сабақ жоспары Сыныбы: 1 сынып
Жарияланған уақыты: 2017-12-18





Материал туралы қысқаша түсінік

Салематсизбе. Бул материал бастаыуш сынып мүгалимдерине көмек . Жаңартылған бағдарлама оку жоспары бойынша жазылган.




Пән: ДүниетануМектеп 29 орта мектебі
Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Мусаева Эльмира
СЫНЫП: 1 сыныпҚатысқандар:Қатыспағандар:
Ортақ тақырып« Менің отбасым және достарым»
Бөлім«Мен және қоғам»
Бөлімше«Мен және менің отбасым»
Сабақ тақырыбы:«Менің отбасым»
Оқу мақсаттары:
  • Түрлі дерек көздерді зерттей отырып, «Отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру.
  • Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау.
  • Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-қатынастың маңызын түсіндіріп,мысалдар келтіру.
  • Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады. Дереккөздер негізінде «отбасы» ұғымын сипаттай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай аладыТуыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын анықтай алады. Кейбір оқушылар орындай алады.«Отбасындағы дәстүрлер» тақырыбына шағын әңгіме құрастыра алады.
    Ойлау деңгейлері:



    БілуТүсінуҚолдану
    Бағалау критериилері:
  • Дереккөздер негізінде «отбасы» ұғымын
  • сипаттайды.
  • «Отбасы» мәтінімен танысып, талдау жүргізеді.
  • Тақырып бойынша дәптердегі тапсырманы орындайды.
  • Туыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын түсінеді.
  • Отбасы мүшелерінің арасындағы қарым-
  • қатынастың маңызын түсінеді.
    Тілдік мақсат(Тілдік емес пәнге)
  • Мәтіндегі қоғам және отбасы сөздеріне байланысты түйінді сөздермен таныстыру, түсіндіру.
  • Отбасы мүшелері және туыстық қатынасы бар сөздерді үш тілде танып білу, үйрету.




  • Пәндік лексика және терминдерОтбасы-семья-family, әке-отец-father, ана-мама-mather, ата-дедушка-grandfather, әже-бабушка-grandmather, әпке-сестра-sister, аға-брат-brother,шежіре-родословная-genealogi.Отбасылық дәстүр-семейные традиции-family traditions.
    Талқылауға берілген сұрақтар:

  • Сенің отбасың бар ма?
  • Сенің отбасыңда неше адам бар?
  • «Отбасы» деген сөзді қалай түсінесің?
  • Өз отбасың туралы не айта аласың?
  • Отбасыңдағы өз орның қандай?
    ҚұндылықтарОтбасында үлкенді сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу.

    Пәнаралық байланысЖаратылыстану, орыс тілі,бейнелеу,ағылшын,дене шынықтыру
    АКТ- мен байланыс Слайд,суреттер
    Бұған дейін меңгерілген білім 3 мин.1.1.2.5 Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолдану.- Тәулік бөліктерін ата?- Бір аптада неше күн бар?- Апта күндерін ата?
    Жоспар.
    Жоспарланған уақыт есебі 35мин.Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз)Ресурс-тарДерек-көздер
    Басы5 мин. Шаттық шеңбері:«Менің еркем» ата-анасы қалай еркелетеді айтқызу.Топқа бөлу: Құмның астында жасырылған мақал- мәтелдерге сәйкес1.Отбасы-ошақ қасы.2.Отан- отбасынан басталады.3.Отбасы-тәрбие бастауы.Түрлі-түсті қағаздарАКТМақалдар

    Ортасы 3 мин.

    Өлеңді мұқият тыңдаңыз.Отбасы ол ата-ана,Отбасы-ол баллалар.Отбасы-ол туыстар,Отбасы үлкен шаңырақ.Өлеңге қатысты суретті тауып белгілеңіз. «Отбасы» дегенді қалай түсінесіз? «Блиц-тур» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру.1.Отбасы ол үлкен үй.2.Отбасы ол ата-ана.3.Отбасы ол машинадағы адамдар.4.Отбасы ол көршілер.5.Отбасы ол туыстар.6.Отбасы ол достарың.7.Отбасы ол сенің саусақтарың.8.Отбасы ол сенің жанашырың.9.Отбасы ол сенің дұшпаның.10.Отбасы ол балалар.





    Бағалау критерийі
  • «Отбасы» ұғымын түсінеді.




  • Дескрипторлар:
  • Өлеңге сәйкес келетін суреттің нөмірін көрсетеді.
  • Дереккөздерге сәйкес сүйеніп «отбасы» ұғымын сипаттайды
  • Тірек сөздерді үш тілде айтады.




  • 7 мин.№2 тапсырмалар:Кітаппен жұмыс. «Отбасы» тақырыбындағы мәтінмен жұмыс. Отбасы-ең жақын және туыс адамдар. Әр отбасында жақсы қарым-қатынас болуы өте маңызды.Отбасы мүшелерін отбасылық дәстүрлер біріктіреді. Әр әулеттің өз тарихы бар.Сенің әулетіңнің тарихы – ата бабаңның өмірі. Отбасының мұндай тарихын шежіре деп атайды. Сен білесің бе? 15 мамыр - Халықаралық отбасы күні.Қазақстанда күнін қыркүйекте мерекелейді. Кубизм әдісі арқылы -Өз отбасың туралы әңгімеле.Отбасының үлкені кім?-Суреттегі дәстүрлердің қайсысы саған таныс? -Олар қалай аталады?



    Бағалау критерийі:«Отбасы» мәтінімен танысып, талдау жүргізедіДескрипторлар: 1.Мәтін бойынша үш сұраққа жауап бере алады. 2.Мәтінді толықтай әңгімелей алады.3.Мәтін бойынша түйінді сөздерді үш тілде айта алады.



    7 мин.№3 тапсырмалар: Дәптермен жұмыс.1.Отбасы дастарханға түгел жиналды.Кім қай жерде отыр. Отбасы мүшелерін ретімен отырғыз?



    Бағалау критерийі: Тақырып бойынша дәптердегі тапсырманы орындайды.



    Дескрипторлар:1.Дәптермен жеке тапсырманы орындай алады.2.Сурет бойынша Отбасы мүшелерін ретімен отырғыза алады.



    С е р г і т у с ә т і: 2 мин.


    №4 тапсырма: «Сызбаны толтыру» әдісіСызбаны өзіңізге қатысты отбасы мүшелерінің атауларымен толықтырып жазыңыз.



    Бағалау критерийі. Туыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын түсінеді.Дескрипторлар: 1.Туыстық атауларды дұрыс жазады. (ата)2.Туыстық атауларды дұрыс жазады. (нағашы әже)3.Туыстық қатынастарда өз орнын анықтап жазады. (немере)



    7 мин.















    № 5 Тапсырма: «Сахналау» әдісі Топтық жұмысСуретке мұқият қараңыз.Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқорлықты бейнелейтін суретттерді көрсетіп, сахыналаңыз.



    Бағалау критерийі. Отбасы мүшелерінің арасындағы қарым- қатынастың маңызын түсінеді.1.Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқорлықты бейнелейтін суретті таңдап алып, сахыналай алады. 2.Өз отбасы мүшелері арасындағы қарым- қатынас туралы әңгімелейді.







    Соңы2 мин. Бағалау
  • «Таяқшалар» арқылы бағалау.№1
  • «Гүлдердің түсі» арқылы бағалау №3
  • 3. «Тәттілер» арқылы бағалау.№4 4.«Құстар» арқылы бағалау№5 2.Смайликтер арқылы бағалау №2
    Кері байланыс:«SMS» әдісіӘр оқушы бір-біріне ұялы телефон суретіне смс арқылы бір-бір

    (мұғалімнің көмегімен) тілек жазады.


    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?«Отбасындағы дәстүрлер» тақырыбына шағын әңгіме құрастыру.

    2 мин.
    Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?«Әуе шары» арқылы бағалау. төбесі- жоғары ортасы-жақсы төмен жағы-орташа

    РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушыларне үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сəйкес болдыма?)Уақытты қалай пайдаландым?

    Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


    Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды.Бүгін оқушылар отбасы туралы толық мағлұмат алды.Сабақ оқушыларға қызықты, жақсы деңгейде өтті.Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Тапсырмалар сәйкес болды.Уақытты тиімді пайдаландым.





    Қорытынды бағалау
    Ең жақсы өткен екі нəрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)
    1: « Сәйкестендіру» әдісін пайдалану
    2: « Сахыналау» әдісін пайдалану.
    Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың оданда жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту
    мен оқуға қатысты)?
    1: «Кубизм» әдісін пайдалану
    2: Әр түрлі әдіс-тәсілдер.
    Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі.
    Сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?
    1: Қысқа мерзімді жоспарды құруды.
    2: Тапсырмаларды дұрыс таңдауды.


    Материалды сайттан тегін жүктеу
    Жүктеу

    Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!



    Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.