Пән: Дүниетану | Мектеп №29 орта мектебі |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Мусаева Эльмира |
СЫНЫП: 1 сынып | Қатысқандар: | Қатыспағандар: |
Ортақ тақырып | « Менің отбасым және достарым» |
Бөлім | «Мен және қоғам» |
Бөлімше | «Мен және менің отбасым» |
Сабақ тақырыбы: | «Менің отбасым» |
Оқу мақсаттары: | Түрлі дерек көздерді зерттей отырып, «Отбасы» ұғымын түсіну және мәнін түсіндіру. Отбасындағы өзге мүшелерге қатысты өзінің туыстық байланыстар жүйесіндегі орнын анықтау.Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-қатынастың маңызын түсіндіріп,мысалдар келтіру. |
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар орындай алады. Дереккөздер негізінде «отбасы» ұғымын сипаттай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай аладыТуыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын анықтай алады. Кейбір оқушылар орындай алады.«Отбасындағы дәстүрлер» тақырыбына шағын әңгіме құрастыра алады. |
Ойлау деңгейлері:
| БілуТүсінуҚолдану |
Бағалау критериилері: | Дереккөздер негізінде «отбасы» ұғымын сипаттайды.«Отбасы» мәтінімен танысып, талдау жүргізеді.Тақырып бойынша дәптердегі тапсырманы орындайды.Туыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын түсінеді.Отбасы мүшелерінің арасындағы қарым- қатынастың маңызын түсінеді. |
Тілдік мақсат(Тілдік емес пәнге) | Мәтіндегі қоғам және отбасы сөздеріне байланысты түйінді сөздермен таныстыру, түсіндіру. Отбасы мүшелері және туыстық қатынасы бар сөздерді үш тілде танып білу, үйрету.
|
Пәндік лексика және терминдер | Отбасы-семья-family, әке-отец-father, ана-мама-mather, ата-дедушка-grandfather, әже-бабушка-grandmather, әпке-сестра-sister, аға-брат-brother,шежіре-родословная-genealogi.Отбасылық дәстүр-семейные традиции-family traditions. |
Талқылауға берілген сұрақтар:
| Сенің отбасың бар ма?Сенің отбасыңда неше адам бар?«Отбасы» деген сөзді қалай түсінесің?Өз отбасың туралы не айта аласың?Отбасыңдағы өз орның қандай? |
Құндылықтар | Отбасында үлкенді сыйлауға, құрметтеуге тәрбиелеу.
|
Пәнаралық байланыс | Жаратылыстану, орыс тілі,бейнелеу,ағылшын,дене шынықтыру |
АКТ- мен байланыс | Слайд,суреттер |
Бұған дейін меңгерілген білім 3 мин. | 1.1.2.5 Тәулік бөліктері мен апта күндерінің атауларын қолдану.- Тәулік бөліктерін ата?- Бір аптада неше күн бар?- Апта күндерін ата? |
Жоспар. |
Жоспарланған уақыт есебі 35мин. | Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды өзіңіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) | Ресурс-тар | Дерек-көздер |
Басы5 мин. | Шаттық шеңбері:«Менің еркем» ата-анасы қалай еркелетеді айтқызу.Топқа бөлу: Құмның астында жасырылған мақал- мәтелдерге сәйкес1.Отбасы-ошақ қасы.2.Отан- отбасынан басталады.3.Отбасы-тәрбие бастауы. | Түрлі-түсті қағаздарАКТМақалдар |
|
Ортасы 3 мин.
| Өлеңді мұқият тыңдаңыз.Отбасы ол ата-ана,Отбасы-ол баллалар.Отбасы-ол туыстар,Отбасы үлкен шаңырақ.Өлеңге қатысты суретті тауып белгілеңіз. «Отбасы» дегенді қалай түсінесіз? «Блиц-тур» әдісі бойынша сұрақтарға жауап беру.1.Отбасы ол үлкен үй.2.Отбасы ол ата-ана.3.Отбасы ол машинадағы адамдар.4.Отбасы ол көршілер.5.Отбасы ол туыстар.6.Отбасы ол достарың.7.Отбасы ол сенің саусақтарың.8.Отбасы ол сенің жанашырың.9.Отбасы ол сенің дұшпаның.10.Отбасы ол балалар.
|
|
|
Бағалау критерийі«Отбасы» ұғымын түсінеді.
| Дескрипторлар:Өлеңге сәйкес келетін суреттің нөмірін көрсетеді.Дереккөздерге сәйкес сүйеніп «отбасы» ұғымын сипаттайдыТірек сөздерді үш тілде айтады. |
|
|
7 мин. | №2 тапсырмалар:Кітаппен жұмыс. «Отбасы» тақырыбындағы мәтінмен жұмыс. Отбасы-ең жақын және туыс адамдар. Әр отбасында жақсы қарым-қатынас болуы өте маңызды.Отбасы мүшелерін отбасылық дәстүрлер біріктіреді. Әр әулеттің өз тарихы бар.Сенің әулетіңнің тарихы – ата бабаңның өмірі. Отбасының мұндай тарихын шежіре деп атайды. Сен білесің бе? 15 мамыр - Халықаралық отбасы күні.Қазақстанда күнін қыркүйекте мерекелейді. Кубизм әдісі арқылы -Өз отбасың туралы әңгімеле.Отбасының үлкені кім?-Суреттегі дәстүрлердің қайсысы саған таныс? -Олар қалай аталады? |
|
|
Бағалау критерийі:«Отбасы» мәтінімен танысып, талдау жүргізеді | Дескрипторлар: 1.Мәтін бойынша үш сұраққа жауап бере алады. 2.Мәтінді толықтай әңгімелей алады.3.Мәтін бойынша түйінді сөздерді үш тілде айта алады. |
|
|
7 мин. | №3 тапсырмалар: Дәптермен жұмыс.1.Отбасы дастарханға түгел жиналды.Кім қай жерде отыр. Отбасы мүшелерін ретімен отырғыз? |
|
|
Бағалау критерийі: Тақырып бойынша дәптердегі тапсырманы орындайды.
| Дескрипторлар:1.Дәптермен жеке тапсырманы орындай алады.2.Сурет бойынша Отбасы мүшелерін ретімен отырғыза алады. |
|
|
С е р г і т у с ә т і: 2 мин. |
| №4 тапсырма: «Сызбаны толтыру» әдісіСызбаны өзіңізге қатысты отбасы мүшелерінің атауларымен толықтырып жазыңыз. |
|
|
Бағалау критерийі. Туыстық байланыстар жүйесіндегі өз орнын түсінеді. | Дескрипторлар: 1.Туыстық атауларды дұрыс жазады. (ата)2.Туыстық атауларды дұрыс жазады. (нағашы әже)3.Туыстық қатынастарда өз орнын анықтап жазады. (немере) |
|
|
7 мин.
| № 5 Тапсырма: «Сахналау» әдісі Топтық жұмысСуретке мұқият қараңыз.Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқорлықты бейнелейтін суретттерді көрсетіп, сахыналаңыз. |
|
|
Бағалау критерийі. Отбасы мүшелерінің арасындағы қарым- қатынастың маңызын түсінеді. | 1.Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқорлықты бейнелейтін суретті таңдап алып, сахыналай алады. 2.Өз отбасы мүшелері арасындағы қарым- қатынас туралы әңгімелейді.
|
|
|
Соңы2 мин. | Бағалау «Таяқшалар» арқылы бағалау.№1«Гүлдердің түсі» арқылы бағалау №3 3. «Тәттілер» арқылы бағалау.№4 4.«Құстар» арқылы бағалау№5 2.Смайликтер арқылы бағалау №2 | Кері байланыс:«SMS» әдісіӘр оқушы бір-біріне ұялы телефон суретіне смс арқылы бір-бір
(мұғалімнің көмегімен) тілек жазады. |
|
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?«Отбасындағы дәстүрлер» тақырыбына шағын әңгіме құрастыру.
2 мин. | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?«Әуе шары» арқылы бағалау. төбесі- жоғары ортасы-жақсы төмен жағы-орташа
|
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушыларне үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сəйкес болдыма?)Уақытты қалай пайдаландым? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |
| Сабақтың мақсатымен оқу міндеттері орындалды.Бүгін оқушылар отбасы туралы толық мағлұмат алды.Сабақ оқушыларға қызықты, жақсы деңгейде өтті.Жоспарланған саралау жақсы іске асты. Тапсырмалар сәйкес болды.Уақытты тиімді пайдаландым.
|