Материалдар / Дүниетану. Жаңартылған бағдарлама. Орманшының еңбегі.

Дүниетану. Жаңартылған бағдарлама. Орманшының еңбегі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша ашық сабақ.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қараша 2018
645
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



№14.ҰОҚ. Тақырыбы: Орманшының еңбегіМектеп:
Күні:Педагогтің аты-жөні
Мектепалды сыныпҚатысушылардың саны:Қатыспағандардың саны:
Оқыту мақсаттары0.2.2.2 Экологиялық тəуелділікті түсіндіру; адамның табиғатпен байланысын жəнеөзара əрекетін анықтау
Күтілетіннəтижелер





Барлығы:Орманшының кім екендігін айтып береді.Орманшының – табиғатты қорғаушы адам екенін түсіндіре алады.


Көпшілігі:Ормандағы қауіпсіздік жұмыстарын атап айтады.


Кейбірі:Орманшы мамандығы адамзат үшін өте қажет мамандық
Тілдік мақсаттар

Дағдыларды дамыту.Балаларға орманшы қызметінің турлы түсінік беру, қазіргі кезде орманшыларға үлкенжауапкершілік жүктеліп отырғандығы туралы əңгімелеу.Орман шаруашылығы, оның ішінде орманшының еңбегінің мəнін түсіну.Орманшының еңбегінің маңыздылығын айқындау.Орманшы ормандағы ағаштарды өрттен, жануарлардыатудан қорғайды.Көптілділік:орманшы – лесник – forester


Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Орман, орманшы, табиғат бақылаушысы Табиғат, ауа райы, болжам, халықтық болжам, табиғат құбылыстары, болжам жасау, табиғат құбылыстары


Талқылауға арналған сұрақтар.Орманшы дегеніміз кім?Орманшының міндеті қандай?Ауа райын бақылаудың, орманшының қызметіне қандай пайдасы бар?«Табиғат жанашыры – ол орманшы» дегенді қалай түсінесің?Орманшы болу неге қызықтырады?
Алдыңғы білімҚазақстанның қорықтары туралы қарапайым түсініктері
Жоспар
ЖоспарланғануақытЖоспарланған іс-əрекетРесурстар

Сабақтың басы5 мин.



Үнтаспадан ормандағы аңдардың, жаңбырдың жауғанын,күннің күркірегенін, құстардың сайраған дауысынтыңдату.Орман ондағы тіршілік, орманшының қызметітуралы айтып беремін.(Ұ)Адам денсаулығы көбіне қоршаған ортадағыэкологиялық ахуалға байланысты. Ал оны жақсартатынжасыл желек, сол жасыл желекті баптап, өсіруші –орманшы. Орманшының негізгі жұмыс орыныорманда, яғни тау қойнауында, орман мен өзенбойында, көл жағалауы. Əрбір орманшы өзқарамағындағы жүздеген, тіпті мыңдаған гектар жертелімдерін бақылауына тура келеді.Орманшы бір түйір дəннен көктеп шыққан қарағайөскінін мəпелеп күтіп, баптап 1 метр биіктікке діңінтіктеп өсіру үшін қаншама уақыт еңбектенеді. Орманшы орманды күтіп-баптау жұмыстарымен қатарормандағы ағаштардың санын арттыру мақсатында, тұқымбақтарды іске қосып, бұрын тұқымбақтарыболмаған мекемелерде жаңадан тұқымбақтар ашады.Тұқымбақ – ағаштардың кішкентай көшеттерінотырғызып, ормандағы ағаштар санын көбейтумақсатындағы жұмыс түрі.Болжамдар:Қарлы қыс, жаңбырлы жаз орманшы жұмысы үшінберекелі болады.Жазды күндері орманды өрттен қорғау үшінорманшыларға бірнеше түн ұйықтамауға тура келеді.Құмырсқалардың илеулеріне тамақтарын асыға тасыпжатқанын байқаған орманшылар күннің суытатынынбіліп, алдын ала қамданатын болған.Күннің кешке қарай қызарып батқанын байқағанорманшылар, ертеңгі күннің ашық болатынын біліпотырған







Үнтаспа

































Орман шаруашылығына қажеттісуреттер.













Ортасы15 минутIII. Тақырыпбойынша жұмыс



Суреттегі бұл көріністердің орманшылар үшін маңызықандай?(Т) «Бұрыштар» сыни тұрғыдан ойлау стратегиясы.Орманшылар үшін ауа райын болжау қажет пеоптардатүсіндіріңдер: 1-топ – керек, 2-топ – керек емес. (Не үшін?Неге?).Балалардың назарын болжамдар ұсынудыүйренуіне аударады. Балалар бұл кезде осы тіректіпайдалануына болатындығын ескертеміз:ықтималболжамдайықмүмкінсолай дейікал, егерЖұмбақ:Сергек ол үнемі,Сарп етіп бар күшін.Түгендеп жүреді,Орманның аң-құсынОл кім? Орманшы.(Ұ)Тосын сəт:Есікті қағып, «аққу құсы ұшып келіп», хатбереді. (балаларға хатты оқып беремін).Балалар орманда тұратын ата бізден көмек сұраған екен.Ол үшін автобусқа отырып орманға баруымыз керек.Кəне, жүргізушіні сайлап алайық. (Балалар əн айтыпорманға барады.Атай балаларды қарсы алады. Олардан жолда некездестіргендерін сұрайды.Балалардың əңгімесін тыңдаған орманшы атай, аңдарға дақамқорлық керек екенін айтады. Өзінің тиіндерін,кірпілерін таныстырады. Тиін ағашқа секіріп, тынымтаппайды. Ағаштың діңгегін мекен етеді. Қысқа азығынжинайды. Ал кірпі – өте сақ аң, ол азығын түнде аулайды.Өзіне қауіп төнсе домалақ пішінге айналады.Ол қорегінарқасындағы инелеріне түйреп алады. Орман аңдардыңмекені болғандықтан, оны қорғау керек, лас заттардытастамау керек. Орманшы атайдың əңгімесі балаларғаұнады. Атай балаларға риза болды. Оларға арнап өзініңжинап қойған орман жаңғақтарын тарту етеді.(Ұ) Өзекті мəселе.Орман алқаптарында аңдар мен құстардың бірнеше түрімекен етеді, орман алқаптарында аң аулауға мүлдем тыйым салынған. Жануарларды қоректендіру, қорғаумақсатында бұлақ көздері қоршалып, тас төселеді, құсұясы жасалып, құмырсқа илеулері қоршалады, халық көп жүретін орман алқаптарына, сонымен бірге орманға кіре беріс жолдарға өрт қауіпсіздігін сақтау мен аң-құстарды қорғау тақырыбында билборд орнатылады. Орманшыныңбасты жұмыстарының бірі – орман алқабын тілсіз жауөрттен жəне түрлі зиянкестерден қорғап, өз бетімензаңсыз ағаш кесуді болдырмау жəне заңсыз аңшылықпенкүресу болып табылады.Ал қысты күні орманшылар жаңажыл мерекесі қарсаңында тəуліктік кезекшілікұйымдастырып қылқан жапырықты ағаштарды күзетеді.Орманшы орманды өрттен бастап, ағаш дертіне дейін,шөбінен бастап шөлейтіне дейінгі өзгерістерді қатаң бақылауға алып, аялы алақан, жүрек жылуын талап ететін ізгілікті мамандық.(Ұ)Сергіту сəті.«Орман» музыкасын тыңдату.Əліппе-дəптермен жұмыс.1. Сурет бойынша орманшының еңбегі туралы əңгімеле.2.Суреттен орманшының ормандағы еңбек құралдарынатап, көрсету (дүрбі, жер өлшеуіш, балта, ара, күрек.3.Сурет салу: «Көрікті орман».4. «Кішкентай орманшылар» тақырыбына əңгіме құрау.Үлгі сұрақтар:Орманшының еңбегі туралы не білдік?Орман біздің-байлығымыз дегенді қалай түсінесің?Орманшы болу сені қызықтырады ма?Орманшы орманды кімдерден қорғайды?ҰОҚ қорытындылап, осы ұғымдармен балаларжетік танысу керек.Орманшы елдің орман байлықтарын қорғайтын адам.





























Интерактивті тақта

Өсімдік пен жануардың суреті.



Жұмбақтар жинағы
Рефлексия5 минут

Орманшы мамандығының маңыздылығынпысықтау. Өз ой пікірлерімен бөлісу.Балаларға ҰОҚ-да өз жұмыстарын өздері бағалаудыұсыну: ағашты əртүрлі түспен бояйды.1-деңгей – ештеңе түсінбедім – діңін қоңыр түспен бояу.2-деңгей – түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын –жапырақтарын жасыл түспен бояу.3-деңгей – бəрін түсіндім, басқаларға да түсіндіріп береаламын – жапырақтарын жасыл, діңін қоңыр түспен бояу.Əліппе-дəптер. түрлі түстіқарындаштар.




































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ