Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүниетану Климат және ауа райы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Пән:математика Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:. Сынып: 1 |
Мектеп М.Жұмабаев Мұғалімнің аты-жөні:М.Нугманова Қатысқандар саны: 7 Қатыспағандар саны: жоқ |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
2.2 Климат және ауа райы |
||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.2.3.1 жыл мезгілдеріне орай табиғатта бос уақытты өткізу мүмкіндіктерін анықтау |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Жыл мезгілдері туралы біледі; Көптеген оқушылар: Жыл мезгілдерін ауа райының ауысуына байлансыты сипаттай алады, қай мезгілде табиғатқа серуендеуге шығуға болатынын біледі; Кейбір оқушылар: Жыл мезгілдерін және жыл мезгіліндегі ауа райын орысша және қазақша айтады. |
||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік емес пәндер үшін құрастырылады. Тілдік мақсаттарды, лексикамен тіркес мысалдарын қоса анықтаңыз Ауа райының адамға және іс әрекетіне әсерін сипаттайды. Пәнге тән лексика мен терминология: Қыс, жаз, көктем, күз, ылғалды, салқын, ыстық, жылы Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер -Жыл мезгілдерін ата.... -Қыста қандай ауа райы болады? -Қай мезгілде табиғат аясына серуендеуге шығуға болады? |
||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды Дарыту |
Жұптық және топтық жұмыс арқылы оқушыларды бірлікке, ынтымақтастыққа тәрбиелеу. Тапсырма арқылы оқушыларды табиғатты қорғауға тәрбиелеу. |
||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралықбайланыстар |
Сауат ашу – мәтін, математика – жыл мезгілдерін санау, ағылшын – терминдерді үш тілде атау, көркем еңбек – қима қағаздарды жапсыру.
|
||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолданудағдылары |
Презентация және интербелсенді тақта арқылы суреттер ұсынамын, жыл мезгілдері жайындағы бейнеролик. |
||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Табиғатта өзін – өзі ұстау ережелері. |
||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 4 минут |
Сабақ басында: Ширату. «Гүлмен тілек» әдісі Мақсаты: Жағымды көңіл-күй мен ынытымақтастықты орнату мақсатында оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып , бір-бір тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі. I топ. Қыс II топ. Күз. III топ Көктем. IVтоп Жаз. Бүгінгі сабақтың оқу мақсатын хабарлау: Жыл мезгілдеріне тән белгілерді білетін боламыз. (Ұ) Балалардың назарын интербелсенді тақтаға аударамын. Интербелсенді тақта арқылы "Жыл мезгілдері" жайында бейнефильмінен көрсетіледі. Тыңдалым тапсырмасы. 1 – тапсырма Алдыңғы біліммен кері байланыс. "Қар кесегі" әдісі Мақсаты: Өткен тақырыпты қайталау мақсатында әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап парақта берілген суреттерді лақтырады. Суреттермен кезек –кезек алмасып өз ойларымен бөліседі.
Ауа райы дегеніміз не? Дескриптор Сұрақтарға жауап береді; Бір-бірімен ой бөліседі. БК. Жыл мезгілдерін біледі Негіздеме: «Қар кесегі» әдісі арқылы оқушылардың өз ойларын толық жеткізуге үйретемін. Жыл мезгілдеріндегі табиғат құбылыстарын үйретемін. Саралау: Қарқыны жоғары оқушыларға жыл мезгілдерінің адам өміріне маңызы жайында сұрақтар беремін. ҚБ. «Көңілді смайликтер».
2 - тапсырма «Болжау » әдісі Мақсаты: Жаңа сабақ тақырыбын ашу мақсатында оқушылар назарына жыл мезгілдерінің бейнеленген суреттер ұсынылады және сол мезгілде болатын табиғат құбылыстарын кесте арқылы анықтату.
Дескриптор Кесте толтырады; Жыл мезгіліндегі ауа райының қалай өзгеретінін біледі. БК. Ауа райының ауысуын сипаттайды. Негіздеме: Жаңа сабақтын тақырыбын ашу үшін жыл мезгілдері бейнеленген суреттер ұсынамын, осыған байланысты оқушылар кесте толтырады. ҚБ. «Бағдаршам». . (Ұ) Сергіту сәті. "Қазан доп" ұлттық ойыны.
3 - тапсырма Оқулықпен жұмыс Мақсаты: Оқулықпен жұмыс жасауға дағдыландыру. Өзін тұратын елді мекеннің ауа райын сипаттап көр. Шартты белгілерді көрсетіп отырып.
Дескриптор Шопа ауылының ауа райын сипаттайды; Кітапта берілген шартты белгілерді пайдаланады. БК. Ауа райының ауысуын сипаттайды. Негіздеме: коммуникативтік тәсілдемеге негізделе отырып, оқушыларда оқылым дағдыларын дамытамын. ҚБ. «Көңілді айналым».
4 - тапсырма Тыңдалым алды тапсырмасы. «Тізбектеп оқыту» әдісі бойынша жаңа сөздермен таныстыру. Мақсаты: Оқушыларға жыл мезгілдерінің аттарын орысша және ағылшынша үйрету. Қыс – зима – winter Көктем – весна – spring Жаз – лето – summer Күз – осень - autumn
Дескриптор:
БК. Жыл мезгілдерін бірнеше тілде айта алады. Негіздеме: Қорытынды шығару және есте сақтау. Оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін түйіндеу және реттеуге назар аударылады Саралау - "Диалог және қолдау көрсету" тәсілі арқылы қолдауды қажет ететін оқушыларға диалог негізінде қолдау көрсетемін, диалог аясында сындарлы кері байланыс беремін. ҚБ. «Баc бармақ» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау.
|
Дүние тану кітабы, 45 бет
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
2 минут |
Кері байланыс: «Табыс сатысы»
стратегиясы арқылы оқушылар өзін-өзі бағалау
жұмыстарын жүргізеді, яғни алған білі Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |