Сабақ
ортасы
7-12
13-18
19-23
24-28
29-35
|
-
«Сызбаны оқы»
стратегиясы (ұжымда)
Оқушыларға
көшпелілердің маусымдық жайылымдары туралы сызба ұсынылады. Олар
сызбаны пайдалана отырып, жыл мезгілдеріне сәйкес көшпелілердің
жайылымдарды ауыстыруы туралы әңгімелеу керек.
Жайлау,
Көктеу, Күзеу және Қыстау сөздерін сөздіктеріне немесе дәптерлеріне
жазып алады. Оқушылар осы сөздердің түбірлеріне қарап, өздері
анықтама беріп көреді: Жаз, Көктем, Күз, Қыс.
Бағалау
критерийлері:
-
Көшпелілердің маусымдық жайылымдары туралы
айтады.
-
«Мен - көшпелі»
ойыны (ұжымда)
Мұғалім
оқушылардың бір бұрышқа жиналуын сұрайды. Бормен шекара сызығын
сызады. Осы шекарадан аспай қарапайым гимнастикалық жаттығулар
жасау ұсынылады. Қайтадан бастапқы орындарына барып, сол
жаттығуларды жасауға тапсырма береді.
Талқылауға берілетін
сұрақтар:
-Неліктен сендерге
бұрышта жаттығуларды жасау ыңғайсыз болды?
-Жаттығуларды қай
жерде жақсы жасадыңдар ?
-Бұл ойын мен
көшпелі және
отырықшы өмір салтының қандай
байланысы бар?
Өзіңді көшпелі өмір
салтын ұстанатын адам деп ойла:
-Жайылымды
таңдағанда сен бірінші неге назар аударар
едің?
- Өзіңнің көшпелі
өмір салтыңды сипаттап бер
Оқушылар өз
зерттеулеріне сүйеніп, қорытынды жасайды.
Бағалау
критерийлері:
-
маусымдық жайылымдардың рөлін түсінеді.
-
«Суретші» тапсырмасы
(топта)
Оқулықтағы жер
өңдеушілер туралы мәтінмен таныстырыңыз. Топта «Жер өңдеушілер
немен айналысады?» тақырыбында постер жасап немесе афиша салуларын
сұраңыз. Жұмыстың нәтижесі: постерді қорғау.
Бағалау
критерийлері:
- жер
өңдеушілердің өмір салты туралы біледі;
-
«Көшпелі мен егінші
арасындағы әңгіме» тапсырмасы( жұппен)
Жұптағы оқушылар
көшпелі және егінші рөлдерін бөліп алуларын сұраңыз. Олар
әңгімелесу үшін әрқайсысы 5 сұрақтан жазулары керек. Кейін сол
сұрақтарын кестеге (әркім өз бағанына) жазып шығады. Осы кестедегі
жазылған сұрақтарға сәйкес жұптар өзара
әңгімелеседі.
Әңгімелесу
нәтижесінде жұптар көшпелілер мен егіншілердің айырмашылықтары мен
ұқсастығын талқылайды. Мұғалім жұптардың жұмысын бақылайды және
тапсырманың соңында кері байланыс береді. Оқушылар нәтижелерін
өздері қорытындылайды.
Бағалау
критерийлері:
-
«Тауарыңды
сат» тапсырмасы (топта)
Әрбір топқа
тауарлар бейнеленген суреттер беріледі. Тауарды «сату» керек. Ол
үшін оқушылар тауарын мақтап, мадақтап, жетістігін айтып жарнама
жобасын дайындайды (өлең, ән, қойылымдар және
т.б.).
Бағалау
критерийлері:
-
Көшпелілер мен жер өңдеушілердің өнімдерін
біледі;
-
Осы
тауарлар қандай мақсатта қолданылатынын
түсінеді;
-
Тауарды
шығармашылық түрде ұсынады.
|
Сызба
Әдістемелік нұсқаулыққа
қараңыз
Бор, Сюжетті
суреттер
(дидактикалық
материалға қараңыз)
Сюжетті
суреттер
А3 форматтағы парақтар,
маркерлер, түрлі түсті қарындаштар
(дидактикалық
материалға қараңыз)
Рөлдерге бөлінген
карточкалар
Әңгімелесуге арналған
кесте
(дидактикалық
материалға қараңыз)
Көшпелілер мен жер
өңдеушілердің тауарларының суреттері
|