Дүниетану пәні 3 сынып тақырыбы жануарлардың алуан түрлілігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниетану пәні 3 сынып тақырыбы жануарлардың алуан түрлілігі

Материал туралы қысқаша түсінік
жауын құрты, өрмекші, паразиттер, ұлулар жануарларға жататының түсіндіру
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы:

Жануарлардың алуан түрлілігі

Мұғалімнің аты-жөні: Заводхан Роза

Күні:

СЫНЫП: 3 «А»


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжау (5. О5.);

Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдау (5О5.Т/А).

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.Тірек сөздер мен ұсынылған суреттер арқылы тақырыпты болжап бере алады, тақырып мазмұнын түсінеді. Жануарларды ажырата алады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды.Әртүрлі жанрдағы мәтінді талдай алады, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерийі

Сұраққа жауап береді, жауаптарын дәлелдейді. Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

Тілдік құзіреттілік


Жануарлардың алуан түрлілігі, сүтқоректілер, бауырмен жорғалаушылар

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.

Пәнаралық байланыс

Музыка, әдебиет

Алдыңғы оқу


Сабақтың жоспары

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Сәлемдесу

Оқушыларды түгендеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 2 минут


Бағалау парағы арқылы әр оқушы өзінің жұбын бағалайды

Бағалау парақшасына оқушы аты жазылады. Оны оқушылар өздері жазады.

Оқушының

аты

Тапсырмалар

1

2

3

4

1






2








Тренинг:


« От шашу»





Оқушылардың бағалауы

1 мин




Үй тапсырмасын тексеру

5 мин












































Жаңа білім

10 минут








Білу және түсіну

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру. Тақырып «Өсімдіктер».

1.Тест сұрақтары.

1.Біздің елде өсімдіктің қанша түрі өседі?

А)4000 Ә) 5000 Б)6000

2.Топырақ құрамында аса үлкен мөлшерде ылғал бар жерде өсіп-жетілуге ыңғайланған өсімдіктер тобы қалай аталады?

А)Құрғақшылыққа төзімді Ә)Ылғалсүйгіш Б)Су өсімдіктері

3.Құрғақшылыққа төзімді өсімдік 
А)Жантақ,сүттіген,сексеуіл Ә)Қызғалдақ Б)Қоңырбас  
4.Аталғандардың қайсысы жабайы өсімдіктер тобына жатады?

А)Орамжапырақ,бұршақ Ә)Емен,қарағай,итмұрын Б)Қызылша

5.Қызыл кітапқа қандай өсімдіктер енеді? 
А)Азайып бара жатқан өсімдіктер

Ә)Көп кездесетін өсімдіктер

Б)Барлық өсімдіктер


Бір –бірін тексереді, бағалайды.

5 дұрыс «5»

4 дұрыс «4»

3 дұрыс «3»

2-1 дұрыс «2»



«Иә, жоқ » әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтайды.

Берілген жауап дұрыс болса, оқушылар «иә» деп қолдарын көтереді, жауап қате болса, оқушылар «жоқ» деп қолдарын көтермейді.

Сұрақтар: Жантақ, сүттіген, жүзгін, сексеуіл-құрғақшылыққа төзімді өсімдіктер.

Жантақ тамырының ұзындығы 25 метрге жетеді.

Бидай, күнбағыс, қызанақ өсімдіктері көпжылдық өсімдіктер.

Пияз, орамжапырақ екіжылдық өсімдіктер.

Емен ағашы 1000 жыл өмір сүреді.

Қайың ағашы 5 жыл өмір сүреді.

Жабайы өсімдіктерді адамдар өсіреді.

Жүгері, жолжелкен жарық сүйгіш өсімдіктер.



Интербелсенді тақтаға жануарлардың суреті шығарылады. Оқушылар олардың ненің суреті екенін және оларды топтастыра келе жаңа сабақтың тақырыбын анықтайды




Мұғалім сөзі: (слайд арқылы жаңа сабақты түсіндіреді)





Жұптық жұмыс























Бірін бірі бағалайды






«иә, жоқ» әдісі бойынша үй тапсырмасын пысықтау












« Ой қозғау» әдісі

3 минут

Жаңа сабаққа дайындық кезеңі


Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі




Интербелсенді тақтамен жұмыс

2 минут


Ортасы

10 минут



Дәптермен жұмыс: Оқушылар оқулықтан жануарларды топтап жазады.


Сәйкестендіру:

Берілген қағазға қима суреттерді сәйкестендіріп жабыстырады


Дәптермен жұмыс



Топтық жұмыс




Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті:

Слайд арқылы «Табиғаттағы айналым» суретін көрсетемін. Оқушылар суретте көргендерін іс қимылмен көрсетеді. Жануарлар - қимылдайды, сиырлар күйіс қайтарады, жылқы тебінеді, кит жүзеді


Оқушылар би билеп сергіп қалады.

Аяқталуы

Сабақты бекіту

5 минут

Кері байланыс: «Білім ағашы»

3 минут

Ағашқа жапсырма қағазды жапсыру арқылы бүгінгі сабақтың өздеріне ұнағандарын көрсетеді.






Ағаштың суреті, стикерлер



Смайлик, бағдаршам, т.б.










Бағалау

1 мин















Рефлексия

2 мин


Оқушылар «Бағалау парақшасы» арқылы өздерін бағалайды



Бағалау парақшасына оқушы аты жазылады. Оны оқушылар өздері жазады.

Оқушының аты




Дәптермен жұмыс

Сәйкестендіру

Сабақтағы белсенділік

1





2







Рефлексия: «Өрмек құру»

(Жанарларды атау арқылы өрмекшінің өрмегін құрады)

Бағалау парақшасы





Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтардағы

байланыс

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары

шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен өз жоспарыма

қандай түзетулер енгіздім жəне

неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.

Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес

келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Білім алушылар төменгі сынып болғандықтан өз ойларын жасырмай айта алады.

Жас ерекшелігіне сай мақсат құрылған.

Оқушылардың тақырып бойынша білімдері қалыптасты.



Кейде уақыт сақталмай, ауытқушылық болды.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Баланың өз ойын жеткізуі 2: Сабақты түсінуге мәліметтердің жеткіліктілігі

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Қызығушылықтарын оята алу 2: Интербелсенді тақтамен жұмыс

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Уақытты тиімді пайдалану, әдіс-тәсілдердің қызықтылығы



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
01.11.2018
608
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі