Материалдар / Дүниетану пәні. 4 сынып Ашық сбақ Тақырыбы:Қазақ халқының шығу тегі

Дүниетану пәні. 4 сынып Ашық сбақ Тақырыбы:Қазақ халқының шығу тегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға, студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2021
1152
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Дүниетану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі

(3) Тарих беттерінен

Күні: 18.10.2019

Сынып: 4

Мектеп: Алматы облысы, Іле ауданы, Байсерке ауылы №12 орта мектеп

Мұғалім Усербаева Эльмира Батжановна

Қатысқандар саны: 27

Қатыспағандар: 0


Сабақтың тақырыбы

Қазақ халқының шығу тегі

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

4.​3.​2.​1 түрлі дереккөздер негізінде қазақ халқының шығу тарихын түсіндіру

4.​3.​2.​2 сақтар, ғұндар, түркілер және қазақтар арасындағы байланысты графикалық түрде бейнелеу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушы: Бұрынғы және қазіргі заман аралығындағы өмір сүрген халықтың уақыт тізбесін ажырату, сақтар, ғұндар, түркілер мен қазақтар арсындағы байланысты әңгімелеу.

Көптеген оқушы:Уақыт тізбесін негізге ала отырып сақтар, ғұндар, түркілер қай ғасырларда өмір сүргені, ғасылар мен жылдардың цифрмен белгілену шарттарын әңгімелеу.

Кейбір оқушы: Сақтар, ғұндар, түркілер мен қазақ халықтарының материалдық мәдениетіндегі, кәсіптеріндегі, өнер туындыларындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарына мысалдар келтіру.

Бағалау критерийлері


  • Қазақ халқының шығу тегін біледі.

  • Сақтар, ғұндар, түркілер мен қазақтардың арасындағы байланысты зерттейді.

  • Қазіргі заман мен бұрынғы заман аралығында өмір сүрген халықтың уақыт тізбесін анықтайды.

  • Сақтар, ғұндар, түркілер және қазақтар арасындағы байланысты кесте және Эйлер Венн диаграммасы арқылы бейнелейді.

Ойлау дағдыларының деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану, талдау

Тілдік мақсаттар

Тірек сөздер: Ата –баба

Құндылықтарды дарыту

Қазақстандық патриотизм азаматтық жауапкешілікке баулу. Өмір бойы білім алу,білімін арттыруға, жаңаны тануға ынтаны қалыптастыру.

Пәнаралық байланыстар

Әдебиеттік оқу

Алдыңғы оқу

3 сынып, 5 бөлім

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

3минут.


Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Белсенді оқыту «Ия немесе жок» әдісі

Мақсаты: Алдыңғы сабақты пысықтау.

  • Біз адамбыз ба? (ия)

  • Адамдар ұлтқа бөліне ма? (ия)

  • Әлемдегі барлық ұлт өкілдері Қазақстанда мекендейма? (жоқ)

  • Қазақ ұлт па? (ия)

  • Сақтар, ғұндар ұлтқа жатама? (жоқ)

Бүгінгі сабақ ережесі

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты,дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

АКТ

Сабақтың ортасы

30 минут






























































































































































1-тапсырма

Белсенді оқу «Кинометафора» әдісі

Мақсаты: Қазақ халқының шығу тарихы туралы оқушының ой-өрісін дамыту, білімін жетілдіру.

Тапсырмада қолдануы:

  • Қазақ халқының шығу тарихы бойынша бейнесюжеттен үзінді көрсету арқылы бүгінгі тақырыпты талқылайды.

  • Қазақ халқының арғы бабалары кімдер болған және олардың тарихын стикерге жазу арқылы «Шежіре» ағашын құрастыр.


Сақтар – ғұндар – түркілер - қазақтар Ұлы жүз – .....

Орта жүз – .....

Кіші жүз - .....









Ойлау дағдылары-ның түрі

Критерий

Дескриптор

Қалыптастырушы

бағалау

Білу,

түсіну, қолдану,

талдау

Қазақ халқының шығу тегін біледі.

Сақтар, ғұндар, түркілер мен қазақтардың арасындағы байланысты зерттейді.

Қазақ халқының шығу тарихы жолдарын айтады.

Қазақ халқының арғы бабалары кімдер болғанын әңгімелейді, Қазақ халқының мекендеген аймақтарына сипаттама береді


«Ғажайып әшекейлер» әдісі



Рисунок 1

(3 әшекей)

Өте жақсы

(2 әшекей)

Жақсы

(1әшекей)

Талпын


2-тапсырма

Белсенді оқыту «Зерделеу және зерттеу » тәсілі

Мақсаты: Оқушыларды сабақтың мақсатына бағдарланған зерттеуді ұсыну, уақыт тізбесі арқылы қай халық өзгелерден бұрын өмір сүргенін зерделеу.

Тапсырмада қолдануы:

  • Уақыт тізбесі бойынша қай халық өзгелерден бұрын өмір сүргенін зертте.

  • Бұрынғы және қазіргі заман аралығындағы өзгерістерді зерделе.

  • Сақтар ғұндар, түркілер қай ғасырларда өмір сүрді?

Надпись 2

БІЗДІҢ ЗАМАНЫМЫЗ




Уақыт тізбесі


Скругленный прямоугольник 1 Надпись 1

Біздің заманымыздан бұрын


Скругленный прямоугольник 2




Х – І ғғ

І

ІІ

ІІІ

ІҮ

Ү-ХІІ.... ғғ

...ХҮ...ХХІ

Левая фигурная скобка 1 Левая фигурная скобка 2 Прямая со стрелкой 1

Левая фигурная скобка 3 Левая фигурная скобка 4




САҚ ҒҰН ТҮРКІ ҚАЗАҚ


Саралау әдісі «Қортынды» тәсілі

Мақсаты: Оқушыларға бағытталған нұсқау беру арқылы ғасырлар арасындағы өзгерістерді түсінгендеріне көз жеткізу.

Барлық оқушы: Бұрынғы және қазіргі заман аралығындағы өмір сүрген халықтың уақыт тізбесін ажыратады.

Көптеген оқушы: Уақыт тізбесін негізге ала отырып сақтар, ғұндар, түркілер қай ғасырларда өмір сүргені, ғасылармен жылдардың цифрмен белгілену шарттарын әңгімелейді .

Кейбір оқушы: Әр халықтың материалдық мәдениетіндегі, кәсіптеріндегі, өнер туындыларындағы ұқсастықтар мен айырмашылықтарына мысалдар келтіреді.


Ойлау дағдылары-ның түрі

Критерий

Дескриптор

ҚБ

Түсіну, қолдану,

770 ₸ - Сатып алу
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ