Пәні:
Дүниетану
|
Сыныбы: 1 «А»
Мұғалімнің аты-жөні: Кусайнова Г Күні: 05.05.
21
|
Тақырыбы
|
Үйдегі қауіпсіздік
ережелері
|
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқу мақсаты
|
1.1.4.3 үйдегі
қауіпсіздік ережелерін
түсіндіру
1.1.4.6 шұғыл көмек
қызметтерін біледі және олармен хабарласу жағдайларын
анықтау
|
Сабақ
мақсаты
Барлық оқушылар:
Оқушылардың көбі:
Кейбір
оқушылар:
|
Үйдегі қауіпсіздік
ережелері туралы біледі
|
Қауіпсіздік ережелерін
құра алады
|
Алған білімдерін өмірде
қолдана алады.
|
Алдыңғы
сабақта
|
Күнделікті өмірдегі
қауіпсіздік ережелері туралы
біледі.
|
Тірек
сөздер:
|
Қауіп-қатер, жазатайым
жағдай
|
Жоспар
|
Белгіленген
уақыт
|
Жоспарланған
жаттығулар
|
Дереккөздер
|
Кіріспе
бөлім
|
Психологиялық
дайындық. Өз отбасыңа, өз
отбасыңдағы адамдарға, өзіңе қандай жақсы тілектер айтар едің? Үз
үйіңдегі өмірің қауіпсіз болу үшін не істейсің? Қауіпсіздік деген
не? бұлар неге қауіпті? ( сіріңке, пышақ, электр сымы суреттері
көрсетіледі) (оқушылар ойы
тыңдалады). ОМ-мен
таныстыру.
|
Шаттық
шеңбері
|
Негізгі
бөлім
Сергіту
сәті
|
Кіріспе
әңгіме.
-Үйде қандай
құралдармен жұмыс жасаймыз?
-Ата-анаң жоқ кезде бұл
құралдармен жұмыс жасайсың ба?
-Егер бұл затты дұрыс
қолданбасаң қандай жағдайлар болатынын білеміз
бе?
-Тұрмыстық құралдарды
дұрыс қолданбаудан қандай қауіпті жағдайлар болуы
мүмкін?
Қорытынды: Бұл
құралдардың бәрін адам өзінің уақытын үнемдеу үшін және қолайлы
болу үшін ойлап тапты. Бірақ дұрыс қолданбағанда олар үлкен қайғыға
душар етеді.
«Абайла, қауіпті!».
Топтық жұмыс. суретке қарай отырып, оқушылар балаға төніп тұрған
қауіп жайлы ой қозғайды. Баланың жіберген қатесін анықтайды. Үйде
қауіпсіздік ережесін сақтамаса, жазатайым жағдай болуы мүмкін деген
ой түйіндейді.
«Сұрақтар ойлап тап,
досыңа сұрақ қой». Жұптарда бірлесе сурет мазмұнына сай сұрақтар
даярлайды. Үйде, тазалық, тәртіп сақтау керек екені жайлы ой
қорытындылайды.
«Орындап көр». Топтарда
бірлесе қауіпсіздік ережесін
құрады.
«Сен білесің бе?». Өрт
болған жағдайда 101 нөмірін, дәрігер көмегі-103 нөмірін теру керек
екенін біледі.
|
Түрлі баспана суреттері
, қағаз, желім, фигуралар
|
Қорытынды
бөлім
|
Жадыңда жүрсін,
балдырған!
өрт полиция жедел
жәрдем газ
101 102, 103,
104
«Қауіпті затты тап»
ойыны.
Шарты: суреттен қауіпті
заттарды тауып, қызыл түспен бояу керек және жауабын дәлелдеп
түсіндіру керек.
|
|
Дифференциация –
Балаларға қалай көмектесесіз? Қабілетті балаларға қандай
тапсырмалар бересіз?
|
Бағалау – оқушылардың
білімдерін қадағалауды қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық
байланыс:
Құндылықтар
денсаулық пен
қауіпсіздік
|
Сұрақтар қою
арқылы
|
Оқушылар
|
Математика, сауат ашу
пәндерімен байланыс.
Мәңгілік Ел ұлттық
идеясы.
Сергіту сәтін
өткізу
|