ІІ. Мағынаны тану
|
І . Мағынаны тану кезеңі
.
І Топ Әдебиетшілер
«Махамбет» топтастыру
ІІ Топ Тарихшылар
Исатай мен Махамбет қасиеттерін
салыстыру
ІІI Топ Зерттеушілер
«Арқаның қызыл изені» өлеңінің мазмұнын
ашу
Жаңа сабақ
«Мен, мен ,мен едім»
өлеңін тыңдату
Махамбеттің
«Мен,мен
едім, мен едім» өлеңін талдамас
бұрын «Мен»-нің мағынасын ашқызады.
-Балалар, сендер
«Мен»
сөзінің
мағынасын өздеріңе қаратып, өздерің жайлы не айтар алар едіңдер?
Мысалы, Мен-оқушымын, мен-Қазақстан азаматымын, Мен-ата-анамның
сүйікті перзентімін, мен-ұлағатты ұстаздардың шәкіртімін, мен-адал
доспын, мен-имандылықты бойына сіңірген халқымның адал перзентімін,
мен-өмірге құштар жанмын,т.б. Оқушылар өздеріне түрлі дәрежеде баға
береді, «Мен»
сөзінің
мағынасын ашады. Сөйлеу, ойлау дағдылары жетіледі, өздеріне сыни
тұрғыда баға береді.
Ендігі кезекте Махамбет өлеңдеріндегі «Мен»
сөзінің мағынасын ашып көрейік. Балалар, байқасаңдар,Махамбет
өлеңдерінде «Мен» сөзі жиі қолданылады. Осы сөз қандай мағынада
айтылады? Осы өлеңдері арқылы Махамбетті қай қырынан танимыз?
Ондағы «Мен»-нің мәні ерекше, астарында мол сыр бар. Мұндағы
«Мен»-Махамбеттің бүкіл болмысы, Махамбеттің күрескерлік әлемі,
Махамбеттің батыр жүрегі. Осы «Мен» арқылы оның ісі, күрескерлігі,
ерлігі, елге деген махаббаты, елдің тәуелсіздігіне деген
жауапкершілігі, дұшпанына деген ыза-кегі
көрінеді.
|
Оқушылар белгілі уақытта сұрақтарға жауап бере
отырып, өткен сабақтағы білімін дәлелдейді
.
Сөйлеу, ойлау дағдылары жетіледі, өздеріне сыни
тұрғыда баға береді.
Махамбет
менінің астарына үңіледі, құнды ой
түйеді.
|
ІV.Қорытындылау (5мин)
Бағалау
Рефлексия
|
І Топ
Әдебиетшілер
Махамбет өмірі мен қазіргі кездегі өмірмен
салыстырып жазу.
Махамбет өмір сүрген
кезең Қазіргі кезең
|
Постер қорғайды.
1803 жылы д. к
• 1824 - 1828 ж. Жәңгір хан ордасы
• 1829 ж.”Қалмыков” қамалында тұтқында отырады
• 1930 ж. Түрмеден қашып шығады.
• 1833 - 1836 ж көтеріліске дайындық
• 1836ж Қиялымола”көтерілісі
• 1838 ж Исатайдың қазасы
• 1846 ж дүниеден өтеді.
|