Сабақтың кезеңі | Мұғалімнің іс – әрекеті | Оқу/ның іс – әрекеті |
І.психологиялық ахуал туғызу. | І. Қызығушылығын ояту1. Кезекшімен сұхбат.2. Оқушыларды сабаққа психологиялық дайындау. | Сәлемдесу 3 Топқа бөлемін. |
Топқа бөліну . | Топқа бөліну І Топ Әдебиетшілер ІІ Топ Тарихшылар ІІI Топ Зерттеушілер | І. Топ ӘдебиетшілерІІ. Топ Тарихшылар ІІI Топ Зерттеушілер деген топқа бөлінеді. |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау кезеңі | «Кім мықты?» ойыны Сұрақтарға жауап береді.. Әр тапсырмаға жіті көңіл бөліп орындаған оқушыларды мадақтап, бағалау . | Оқушы дайындығын көрсетеді . |
ІІ. Мағынаны тану
| І . Мағынаны тану кезеңі .І Топ Әдебиетшілер «Махамбет» топтастыру ІІ Топ Тарихшылар Исатай мен Махамбет қасиеттерін салыстыруІІI Топ Зерттеушілер «Арқаның қызыл изені» өлеңінің мазмұнын ашу Жаңа сабақ«Мен, мен ,мен едім» өлеңін тыңдатуМахамбеттің «Мен,мен едім, мен едім» өлеңін талдамас бұрын «Мен»-нің мағынасын ашқызады. -Балалар, сендер «Мен» сөзінің мағынасын өздеріңе қаратып, өздерің жайлы не айтар алар едіңдер? Мысалы, Мен-оқушымын, мен-Қазақстан азаматымын, Мен-ата-анамның сүйікті перзентімін, мен-ұлағатты ұстаздардың шәкіртімін, мен-адал доспын, мен-имандылықты бойына сіңірген халқымның адал перзентімін, мен-өмірге құштар жанмын,т.б. Оқушылар өздеріне түрлі дәрежеде баға береді, «Мен» сөзінің мағынасын ашады. Сөйлеу, ойлау дағдылары жетіледі, өздеріне сыни тұрғыда баға береді. Ендігі кезекте Махамбет өлеңдеріндегі «Мен» сөзінің мағынасын ашып көрейік. Балалар, байқасаңдар,Махамбет өлеңдерінде «Мен» сөзі жиі қолданылады. Осы сөз қандай мағынада айтылады? Осы өлеңдері арқылы Махамбетті қай қырынан танимыз? Ондағы «Мен»-нің мәні ерекше, астарында мол сыр бар. Мұндағы «Мен»-Махамбеттің бүкіл болмысы, Махамбеттің күрескерлік әлемі, Махамбеттің батыр жүрегі. Осы «Мен» арқылы оның ісі, күрескерлігі, ерлігі, елге деген махаббаты, елдің тәуелсіздігіне деген жауапкершілігі, дұшпанына деген ыза-кегі көрінеді. | Оқушылар белгілі уақытта сұрақтарға жауап бере отырып, өткен сабақтағы білімін дәлелдейді .
Сөйлеу, ойлау дағдылары жетіледі, өздеріне сыни тұрғыда баға береді.Махамбет менінің астарына үңіледі, құнды ой түйеді. |
ІV.Қорытындылау (5мин)
БағалауРефлексия
| І Топ Әдебиетшілер Махамбет өмірі мен қазіргі кездегі өмірмен салыстырып жазу. Махамбет өмір сүрген кезең Қазіргі кезең
| Постер қорғайды.
1803 жылы д. к• 1824 - 1828 ж. Жәңгір хан ордасы• 1829 ж.”Қалмыков” қамалында тұтқында отырады• 1930 ж. Түрмеден қашып шығады.• 1833 - 1836 ж көтеріліске дайындық• 1836ж Қиялымола”көтерілісі• 1838 ж Исатайдың қазасы• 1846 ж дүниеден өтеді.
|
| ІІ Топ ТарихшыларПостерМахамбеттің өмір сүрген қоғамКеше Бүгін Ертең |
|
| ІІI Топ Зерттеушілер
Сандар сөйлейді 1803-1824-1828-1829-1930-1833-1836-1838-1846
|
|
|
Поэзия минуты | Махамбет өлеңдерін жатқа айтады. |
| Пікірталас«Махамбет өлеңдерін бүгінгі жастар тыңдай ма?Қосымша сұрақтарМахамбет өлеңдерінің тәрбиелік мәні не?Бүгінгі өмірде Махамбеттер бар ма? |
Пікірталастырады.
|
| Тест | Тестке жауап береді.
|
| Бинго ойыны | Сұрақтарға жауап береді. |
Үйге | Эссе «Халықтың намысын оятқан Исатайдың батырлығы ма, әлде Махамбеттің ақындығы ма? |
Күнделікке жазады. |