Материалдар / Дүрбелең ҚМЖ

Дүрбелең ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
материал мектептегі бастауыш сынып мұғалімдеріне көмекші құрал ретінде пайдалануға ыңғайлы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Ақпан 2019
398
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Жаңа дала» жалпы орта мектебі I топ

Сапарбаева Калима Жуманазаровна 17.03.2017ж В есебі


САБАҚ ЖОСПАРЫ

Әдебиеттік оқу


Сабақ: Дүрбелең

Мектеп: «Жаңа дала» ЖОМ

Күні:17.01.2017ж

Мұғалімнің есімі:Сапарбаева Қ.Ж.

Сынып: 4 «А»

Қатысқандар саны: 15

Қатыспағандар саны:жоқ

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

О.Әубәкіров: «Дүрбелең» өлеңін мәнерлеп оқуды үйрену, өлең мазмұнын, идеясын түсіну.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

  • Өлеңді мәнерлеп оқи алады.

  • Өлең мазмұнын түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

  • Кейіпкерлерге мінездеме бере отырып, сипаттап айта алады.

Кейбір оқушылар:

О.Әубәкіровтың өзге өлеңдерін еске түсіріп, өлеңді мәнерлеп жатқа айта алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Өлең мазмұнын, идеясын мәнерлі сөзбен жеткізе алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

  • Сатира, әзіл-сықақ, мысал өлең,дүрбелең.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:





  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Талқылауға арналған тармақтар:

Үй тапсырмасын пысықтау(постер қорғау), өлеңді мәнерлеп оқу, жағдаяттарды (постер арқылы) түсіндіру. Даналық кіліттері-әдісін түсіну.

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба?












  • Қасқыр-ит тұқымдас жануар.

  • Қасқырдың тағы басқа атаулары:

  • Көксерек жайында ауыл адамдарының пікірі:

  • Бектайдың орнында болсаң не істер едің?

  • Бектайдың отбасының орнына өздеріңді қойып көріңдер.

  • Егер сен дәрігер болсаң........

Жазылым бойынша ұсыныстар:

«О.Әубәкіров кім?», «шығармалары», «тақырыптың басты кейіпкерлері», автордың негізгі ойы (идеясы)

Алдыңғы тақырып

М.Әуезов «Көксерек» повесінен үзінді.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басталуы

0-2мин





3-5мин



6-7мин


8-14мин


























Ынтымақтастық атмосфера. Шаттық шеңберінде тұрып, Қ.Мырза Әлидің «Не үшін?» өлеңін оқушылар хормен мәнерлеп айтады. Түрлі қимылдар жасайды.

Қима қағаздарда жазылған «Өнер» орталығы «Оқу», «Білім» сөздерін тарату. Топқа біріктіру.

Бағалау критерийлерімен таныстару, әр топқа бағалау парақтарын үлестіру.

Үй тапсырмасын пысықтау үшін әр топқа тапсырма ұсыну.

«Пастер қорғау» әдісі

  • Қасқыр-ит тұқымдас жануары. Венн диаграммасы.

  • Қасқырды тағы қалай атауға болады?


Бөрі


И т-құс Бөлтірік







Ұлыма Көкжал


Арлан


  • Көксерек жайында ауыл адамдарының пікірі:

Әр топ бірін-бірі «Бағдаршам сигналдары» арқылы бағалайды.







Қима қағаздар



Бағалау критерийлері, бағалау парақтары


Флипчарт маркер

А4 парағы, Венн диаграмммасы
















Бағдаршам түстері

Ортасы

15-18мин



19-25мин




26-32мин











33-35мин






36-40мин


Миға шабуыл, әр топқа өлең үзінділері жазылған парақтарды тарату. Өлеңді оқып, өлеңнің тақырыбын, авторын табады.

Жаңа сабақ. О.Әубәкіровтың тағы бір шығармасы. «Дүрбелең» өлеңі. «Тізбектей оқу» әдісі. Мәнерлеп оқу.

Әр топ бірін-бірі бағалайды.

Постер қорғау әдісі. Әр топқа сұрақтар жазылған парақтар тарату.

«Бектайдың орнында болсаң не істер едің?»

«Бектайдың отбасының орнына өздеріңді қойып көріңдер.»

Егер сен дәрігер болсаң...

Әр топтан бір спикер шығып қорғайды.

«Бағдаршам» әдісімен бағалау

Дәптермен жұмыс

О.Әубәкіров:

  • Кім?

  • Шығармалары

  • Басты кейіпкерлері

  • Автордың негізгі ойы (идеясы)

«Дананың кілттері» әдісі

  • «Керісінше» кілті

  • «Егер де» кілті

  • «Жаңа дизайн» кілті

  • «Кемшіліктер» кілті

  • «Тағы қалай» кілті

  • «Қиыстыру» кілті

  • «Сабырлық» кілті

  • «Адалдық» кілті





Флипчарт, маркер



















Бірнеше кілттің суреті салынған плакат, стикер









Аяқталуы

41-42мин

43-45мин


Бағалау критерийлерін қолданып, қорытынды бағалау.

Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек».


Бағалау парағы


Стикерлер

Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс

  • О.Әубәкіровтың басқа өлеңдерін жатқа мәнерлеп оқуды тапсырамын, өлең ұйқастырады.

  • Оқушылар өзара бірін-бірі бағалайды. Өзара тапсырманы тексереді. Шолу жасаймын.

  • Сыныпта тыныш отырып, бір-біріне кедергі келтірмейтіндей жағдайды күтемін.

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақтың мақсаты тақырыпқа сай жоспарланды. Оқушылар сабаққа белсене қатысты. Жоспар тиімді жасалған. Мен берілген уақытты дұрыс пайдаландым. Мен алдағы уақытта ізденісте боламын.

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Үй тапсырмасын топ болып пысықтап шықты. Оқушылардың дайындығы жақсы болды.

2: Жаңа тақырыпты топпен бірге постер арқылы түсіндірді. Оқушылар өз ойларын дұрыс қорытындылады.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: әр тапсырманы орындап, соңынан топпен бірін-бірі «Бағдаршам сигналдары» әдісімен бағалады.

2: «Дананың кілттері» әдісін қолдану жаңалық болды.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

О.Әубәкіровтың «Дүрбелең» өлеңінің (идеясын) автордың негізгі ойын оқушының қалай түсінгенін анықтадым. Жеке оқушылардың сұраққа жауап бергенде сөйлеу мәнерінің дұрыс болуына көңіл бөлдім.








Ә дебиеттік оқу пәнінен О.Әубәкіровтың «Дүрбелең» өлеңіне байланысты 4 «А» сыныбында сабақ өткізу барысында оқушыларды «Өнер» орталығы, «Оқу» орталығы, «Білім» орталығы топтарына біріктірдім. Үй тапсырмасы М.Әуезовтың «Көксерек» тақырыбын пысықтау үшін «Қасқыр-ит тұқымдас жануар», «Қасқырдың тағы басқа атаулары», «Көксерек жайында ауыл адамдарының пікірі» тақырыбында әр топ постер қорғады. Топтар бірін-бірі, өзара «Бағдаршам сигналдары» әдісімен бағалап отырды. Жаңа сабақты миға шабуыл арқылы бастадым, әр топқа бір шумақтан өлең ұсындым: -өлең тақырыбын тап, авторы кім? Әр топтағы оқушулар бір-бірімен ақылдаса отырып дұрыс жауаптарды таба білді. Олар «Аққу, Шортан һәм Шаян. А.Байтұрсынұлы» , «Арыстан мен Тышқан. С.Торайғыров», «Ара мен Шыбын. О.Әубәкіров». Жаңа сабақ О.Әубәкіровтың «Дүрбелең» өлеңін әр топтағы оқушылар тізбектей оқу әдісімен өте жақсы мәнерлеп оқып шықты. «Бектайдың орнында болсаң не істер едің?, Бектайдың отбасының орнына өздеріңді қойып көріңдер. Егер сен дәрігер болсаң.....» деген тақырыптарда әр топ кластер қорғады және олар өзара бірін-бірі бағалап отырды. О.Әубәкіров кім?, шығармалары, тақырыптың басты кейіпкерлері, автордың негізгі ойы (идеясы) туралы оқушылар дәптерлеріне жазды.











Оқушылардың білімдерін жинақтау мақсатында Тони Райан жасаған «Дананың кілттері» әдісін қолданудағы мақсатым, бірқатар көмекші сұрақтар немесе тапсырмаларға оқушылардың талдау жасауына, сын тұрғысынан ойлауына көмектесетін кілт түрінде ұсынылды. Мысалы «Керісінше» кілті, «Істей алмаймын», «Істемеймін» сөздерін пайдалануды көздейтін тапсырмаға Бектай сияқты ешқашан өтірік айтпаймын деп жазды А. Басқа кілттерге оқушылардың айтқан ойлары мен пікірлерін тыңдай отырып, бағалау критерийлерін қолданып, қорытынды (жиынтық) бағаны шығардым. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен кері байланыс жасай отырып, сабақты аяқтап ой түйіндедім. Сабақ барысында ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау нәтижесінде жаңа нәрсені ойлап табуға, бір нәрсені елестетуге, баламалы шешім қабылдауы үшін оқушыларға жетелейтін сұрақтар қою арқылы оқушылдардың сын тұрғысынан ойлауына мүмкіндік бердім.

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ