Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дүрбелең ҚМЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Жаңа дала» жалпы орта мектебі I топ
Сапарбаева Калима Жуманазаровна 17.03.2017ж В есебі
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақ: Дүрбелең |
Мектеп: «Жаңа дала» ЖОМ |
|||||||
Күні:17.01.2017ж |
Мұғалімнің есімі:Сапарбаева Қ.Ж. |
|||||||
Сынып: 4 «А» |
Қатысқандар саны: 15 |
Қатыспағандар саны:жоқ |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
О.Әубәкіров: «Дүрбелең» өлеңін мәнерлеп оқуды үйрену, өлең мазмұнын, идеясын түсіну. |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||
|
||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||
|
||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||
О.Әубәкіровтың өзге өлеңдерін еске түсіріп, өлеңді мәнерлеп жатқа айта алады. |
||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар:
|
|||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||
|
||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||
Үй тапсырмасын пысықтау(постер қорғау), өлеңді мәнерлеп оқу, жағдаяттарды (постер арқылы) түсіндіру. Даналық кіліттері-әдісін түсіну. |
||||||||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? |
||||||||
|
||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||
«О.Әубәкіров кім?», «шығармалары», «тақырыптың басты кейіпкерлері», автордың негізгі ойы (идеясы) |
||||||||
Алдыңғы тақырып |
М.Әуезов «Көксерек» повесінен үзінді. |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||
Басталуы 0-2мин 3-5мин 6-7мин 8-14мин |
Ынтымақтастық атмосфера. Шаттық шеңберінде тұрып, Қ.Мырза Әлидің «Не үшін?» өлеңін оқушылар хормен мәнерлеп айтады. Түрлі қимылдар жасайды. Қима қағаздарда жазылған «Өнер» орталығы «Оқу», «Білім» сөздерін тарату. Топқа біріктіру. Бағалау критерийлерімен таныстару, әр топқа бағалау парақтарын үлестіру. Үй тапсырмасын пысықтау үшін әр топқа тапсырма ұсыну. «Пастер қорғау» әдісі
Бөрі И т-құс Бөлтірік
Ұлыма Көкжал
Арлан
Әр топ бірін-бірі «Бағдаршам сигналдары» арқылы бағалайды. |
Қима қағаздар Бағалау критерийлері, бағалау парақтары Флипчарт маркер А4 парағы, Венн диаграмммасы Бағдаршам түстері |
||||||
Ортасы 15-18мин 19-25мин 26-32мин 33-35мин 36-40мин |
Миға шабуыл, әр топқа өлең үзінділері жазылған парақтарды тарату. Өлеңді оқып, өлеңнің тақырыбын, авторын табады. Жаңа сабақ. О.Әубәкіровтың тағы бір шығармасы. «Дүрбелең» өлеңі. «Тізбектей оқу» әдісі. Мәнерлеп оқу. Әр топ бірін-бірі бағалайды. Постер қорғау әдісі. Әр топқа сұрақтар жазылған парақтар тарату. «Бектайдың орнында болсаң не істер едің?» «Бектайдың отбасының орнына өздеріңді қойып көріңдер.» Егер сен дәрігер болсаң... Әр топтан бір спикер шығып қорғайды. «Бағдаршам» әдісімен бағалау Дәптермен жұмыс О.Әубәкіров:
«Дананың кілттері» әдісі
|
Флипчарт, маркер
Бірнеше кілттің суреті салынған плакат, стикер |
||||||
Аяқталуы 41-42мин 43-45мин |
Бағалау критерийлерін қолданып, қорытынды бағалау. Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек». |
Бағалау парағы Стикерлер |
||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс |
||||||
|
|
|
||||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
Сабақтың мақсаты тақырыпқа сай жоспарланды. Оқушылар сабаққа белсене қатысты. Жоспар тиімді жасалған. Мен берілген уақытты дұрыс пайдаландым. Мен алдағы уақытта ізденісте боламын. |
||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Үй тапсырмасын топ болып пысықтап шықты. Оқушылардың дайындығы жақсы болды. 2: Жаңа тақырыпты топпен бірге постер арқылы түсіндірді. Оқушылар өз ойларын дұрыс қорытындылады. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: әр тапсырманы орындап, соңынан топпен бірін-бірі «Бағдаршам сигналдары» әдісімен бағалады. 2: «Дананың кілттері» әдісін қолдану жаңалық болды. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? О.Әубәкіровтың «Дүрбелең» өлеңінің (идеясын) автордың негізгі ойын оқушының қалай түсінгенін анықтадым. Жеке оқушылардың сұраққа жауап бергенде сөйлеу мәнерінің дұрыс болуына көңіл бөлдім. |
Ә дебиеттік оқу пәнінен О.Әубәкіровтың «Дүрбелең» өлеңіне байланысты 4 «А» сыныбында сабақ өткізу барысында оқушыларды «Өнер» орталығы, «Оқу» орталығы, «Білім» орталығы топтарына біріктірдім. Үй тапсырмасы М.Әуезовтың «Көксерек» тақырыбын пысықтау үшін «Қасқыр-ит тұқымдас жануар», «Қасқырдың тағы басқа атаулары», «Көксерек жайында ауыл адамдарының пікірі» тақырыбында әр топ постер қорғады. Топтар бірін-бірі, өзара «Бағдаршам сигналдары» әдісімен бағалап отырды. Жаңа сабақты миға шабуыл арқылы бастадым, әр топқа бір шумақтан өлең ұсындым: -өлең тақырыбын тап, авторы кім? Әр топтағы оқушулар бір-бірімен ақылдаса отырып дұрыс жауаптарды таба білді. Олар «Аққу, Шортан һәм Шаян. А.Байтұрсынұлы» , «Арыстан мен Тышқан. С.Торайғыров», «Ара мен Шыбын. О.Әубәкіров». Жаңа сабақ О.Әубәкіровтың «Дүрбелең» өлеңін әр топтағы оқушылар тізбектей оқу әдісімен өте жақсы мәнерлеп оқып шықты. «Бектайдың орнында болсаң не істер едің?, Бектайдың отбасының орнына өздеріңді қойып көріңдер. Егер сен дәрігер болсаң.....» деген тақырыптарда әр топ кластер қорғады және олар өзара бірін-бірі бағалап отырды. О.Әубәкіров кім?, шығармалары, тақырыптың басты кейіпкерлері, автордың негізгі ойы (идеясы) туралы оқушылар дәптерлеріне жазды.
Оқушылардың білімдерін жинақтау мақсатында Тони Райан жасаған «Дананың кілттері» әдісін қолданудағы мақсатым, бірқатар көмекші сұрақтар немесе тапсырмаларға оқушылардың талдау жасауына, сын тұрғысынан ойлауына көмектесетін кілт түрінде ұсынылды. Мысалы «Керісінше» кілті, «Істей алмаймын», «Істемеймін» сөздерін пайдалануды көздейтін тапсырмаға Бектай сияқты ешқашан өтірік айтпаймын деп жазды А. Басқа кілттерге оқушылардың айтқан ойлары мен пікірлерін тыңдай отырып, бағалау критерийлерін қолданып, қорытынды (жиынтық) бағаны шығардым. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісімен кері байланыс жасай отырып, сабақты аяқтап ой түйіндедім. Сабақ барысында ақпаратты ұғыну, бағалау, талдау нәтижесінде жаңа нәрсені ойлап табуға, бір нәрсені елестетуге, баламалы шешім қабылдауы үшін оқушыларға жетелейтін сұрақтар қою арқылы оқушылдардың сын тұрғысынан ойлауына мүмкіндік бердім.