Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дұрыс және бұрыс бөлшектер
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
5.1C Жай бөлшектер |
Мектеп: Еңбек НББМ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Аймағанбетова Р.А. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.1.1.10 дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату; |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Сабақтың соңында оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Оқушы - дұрыс және бұрыс бөлшектер ұғымын біледі; - дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата алады; - дұрыс және бұрыс бөлшектерді құрастырады; - дұрыс және бұрыс бөлшектерді салыстыра алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пәнге тән лексика мен терминология: Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту
|
Ынтымақтастық: Төзімділік, ынтымақтастық, өзара сыйластық, белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену жаңаны тез игеруге дайын болу. Академиялық адалдық: Топпен, жұппен жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау, идеялармен алмасуға, талқылауға және жұптық, топтық жұмыстарды бағалауға дайын болу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Жай бөлшектер, бөліктерге бөлу туралы біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ түрі |
Жаңа білімді меңгерту |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 3 минут |
Оқушылармен амандасу, түгендеу. Білімін кеңейту үшін «Не туралы сұрағанын анықта?» әдісі бойынша, бұл әдіс оқушыларды ойлауға, ойын жүйелеуге жұмылдырады. (алдын ала үлестірмелер дайындалады, оқушылар кезекпен келіп үлестірмені алып өзі сұрақты іштей оқиды да, жауабын дауыстап айтады, оқушылар үлестірмеде қандай сұрақ қойылғанын табады)
Презентация бойынша үй жұмысын тексеру. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
10 минут
|
Жетелеуші сұрақтар бере отырып бүгінгі сабақ тақырыбын оқушылардың өздеріне аштыру.
Берілген бөлшектердің айырмашылықтары бар ма? Бұл айырмашылықтар бүгінгі біздің сабағымыз болатын.
Сабақ тақырыбы: Дұрыс және бұрыс бөлшектер. Оқу мақсаттары, жетістік критерийлерімен таныстыру.
Жаңағы мысалға қайтадан оралу. Осы берілген бөлшектерді өздеріңнің қалауларың бойынша топтаңдар. (Мақсат бұл бөлшектерден алымы бөлімінен кіші бөлшектерді бір жолға; алымы бөлімінен үлкен бөлшектерді бір жолға жаздыру.) Егер бөлшектің алымы бөлімінен кіші болса, онда бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады. Егер бөлшектің алымы бөлімінен үлкен болса, онда бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады. Кез келген бұрыс бөлшек 1-ден үлкен немесе 1-ге тең. . |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жұптық тапсырма: Мақсаты: Дұрыс және бұрыс бөлшектерді жазып білу. №1. Үш сан берілген: 14; 15; 16. Осы берілген сандарды пайдаланып дұрыс және бұрыс бөлшектер жазыңдар.
Тексереді, бірін-бірі бағалайды.
№2. а) берілген бөлшек а – ның қандай мәнінде бұрыс бөлшек болады? в) берілген бөлшек а – ның қандай мәнінде дұрыс бөлшек болады? с) кестені толтырып, дұрыс және бұрыс бөлшектерді бөліп жазыңдар.
№3. Жұптар арасында диалогтік тәсілді қолдану. Мақсаты: Оқушылардың математикалық тілде сөйлеу дағдысын дамыту, алған білімді қолдануын бақылау.
Жауаптарды тыңдап, талқылайды.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Қорытындылау Рефлексия «Математикалық диктант» әдісі
1. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек
деп аталады? Мысал келтiрiңдер.
Үйге тапсырма оқулықтан беріледі. №
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |