Материалдар / Дұрыс және бұрыс бөлшектер
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дұрыс және бұрыс бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қаңтар 2023
379
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

5.1C Жай бөлшектер

Мектеп: Еңбек НББМ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Аймағанбетова Р.А.

Сынып: 5


Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.1.10

дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату;

Сабақ мақсаттары

Сабақтың соңында оқушылар:

  • дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажыратады;

  • дұрыс және бұрыс бөлшектерді салыстырады;

  • дұрыс және бұрыс бөлшектерді құрастырады

Бағалау

критерийлері


Оқушы

- дұрыс және бұрыс бөлшектер ұғымын біледі;

- дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырата алады;

- дұрыс және бұрыс бөлшектерді құрастырады;

- дұрыс және бұрыс бөлшектерді салыстыра алады.

Тілдік мақсаттар

Пәнге тән лексика мен терминология:

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:


қазақша

орысша

ағылшынша

бөлшек

дробь

Fraction

Алымы

числитель

Numerator

Бөлімі

знаменатель

Denominator

Дұрыс бөлшек

Правильная дробь

Proper fraction

Бұрыс бөлшек

Неправильная дробь

Improper fraction


Құндылықтарды дарыту


Ынтымақтастық: Төзімділік, ынтымақтастық, өзара сыйластық, белсенді қарым- қатынас, өзіндік шешім қабылдауды үйрену жаңаны тез игеруге дайын болу.

Академиялық адалдық: Топпен, жұппен жұмыстану барысында бір – бірінің пікірлері мен ерекшеліктерін құрметтеу, жауапкершілік, мақсатқа ұмтылу, академиялық адалдық ұстанымдарын сақтау, идеялармен алмасуға, талқылауға және жұптық, топтық жұмыстарды бағалауға дайын болу

Пәнаралық байланыстар


АКТ қолдану дағдылары


Бастапқы білім


Жай бөлшектер, бөліктерге бөлу туралы біледі.

Сабақ түрі

Жаңа білімді меңгерту

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут


Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Білімін кеңейту үшін

«Не туралы сұрағанын анықта?» әдісі бойынша, бұл әдіс оқушыларды ойлауға, ойын жүйелеуге жұмылдырады.

(алдын ала үлестірмелер дайындалады, оқушылар кезекпен келіп үлестірмені алып өзі сұрақты іштей оқиды да, жауабын дауыстап айтады, оқушылар үлестірмеде қандай сұрақ қойылғанын табады)

  1. Жай бөлшекке мысал келтіріңдер.

  2. Бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымдаңдар.

  3. Бөлшекті қысқарту дегеніміз не?

  4. Қандай бөлшекті қысқартылмайтын бөлшек деп атайды

  5. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді?

Презентация бойынша үй жұмысын тексеру.

















Сабақтың ортасы




10 минут





















Жетелеуші сұрақтар бере отырып бүгінгі сабақ тақырыбын оқушылардың өздеріне аштыру.




Берілген бөлшектердің айырмашылықтары бар ма?

Бұл айырмашылықтар бүгінгі біздің сабағымыз болатын.


Сабақ тақырыбы: Дұрыс және бұрыс бөлшектер.

Оқу мақсаттары, жетістік критерийлерімен таныстыру.


Жаңағы мысалға қайтадан оралу.

Осы берілген бөлшектерді өздеріңнің қалауларың бойынша топтаңдар.

(Мақсат бұл бөлшектерден алымы бөлімінен кіші бөлшектерді бір жолға; алымы бөлімінен үлкен бөлшектерді бір жолға жаздыру.)

Егер бөлшектің алымы бөлімінен кіші болса, онда бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады.

Егер бөлшектің алымы бөлімінен үлкен болса, онда бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады. Кез келген бұрыс бөлшек 1-ден үлкен немесе 1-ге тең.

.


























Жұптық тапсырма:

Мақсаты: Дұрыс және бұрыс бөлшектерді жазып білу.

1.

Үш сан берілген: 14; 15; 16.

Осы берілген сандарды пайдаланып дұрыс және бұрыс бөлшектер жазыңдар.


Тексереді, бірін-бірі бағалайды.


Бағалау критерийлері

Дескриптор

Берілген сандарды пайдаланып дұрыс және бұрыс бөлшектерді жазады.

Дұрыс бөлшектің анықтамасын біледі.

Дұрыс бөлшекті жазады.

Бұрыс бөлшектің анықтамасын біледі.

Бұрыс бөлшекті жазады.

2.

а) берілген бөлшек а – ның қандай мәнінде бұрыс бөлшек болады?

в) берілген бөлшек а – ның қандай мәнінде дұрыс бөлшек болады?

с) кестені толтырып, дұрыс және бұрыс бөлшектерді бөліп жазыңдар.

а

26

15

48

86

154

в

23

46

124

18

154













Бағалау критерийлері

Дескриптор

Берілген кестедегі сандарды пайдаланып дұрыс және бұрыс бөлшектерді бөліп жазады.

Кестенің үшінші жолын дұрыс толтырады

Кестенің төртінші жолын дұрыс толтырады

Дұрыс және бұрыс бөлшекті бөліп жазады.


3. Жұптар арасында диалогтік тәсілді қолдану.

Мақсаты: Оқушылардың математикалық тілде сөйлеу дағдысын дамыту, алған білімді қолдануын бақылау.

  • Әр жұпқа 2 сұрақтан дайында;

  • Ол сұрақтарды дұрыс тұжырымда;

  • Ол сұрақтардың жауабын өздерің де дайында:

  • Басқа жұптар беретін сұрақтарға жауап беруге әзір бол.


Жауаптарды тыңдап, талқылайды.




Сабақтың соңы


3 минут

Қорытындылау

Рефлексия

«Математикалық диктант» әдісі

1. Қандай бөлшек дұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтiрiңдер.
2. Қандай бөлшек бұрыс бөлшек деп аталады? Мысал келтiрiңдер.
3. Натурал санды бұрыс бөлшек түрiнде қалай жазуға болады?



Үйге тапсырма оқулықтан беріледі. №








Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!