Тексерілді: Беласаров Ғ.
|
|
Мектеп: « Суындық» жалпы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||
|
Пәні: физика |
||||||||||||||||||||||
|
Күні: 13.09.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Сатенов Р |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып:7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердің көлемін өлшеу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
7.2.2.12 – Әртүрлі пішіндегі қатты дененің немесе сұйықтың көлемін өлшеу үшін өлшеуіш цилиндрді (мензурка )қолдану |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Денелердің көлемін өлшеудің әдістерін біледі. Мензурканы пайдаланып сұйықтың көлемін өлшейді |
|||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі : Мензурканы пайдаланып сұйықтың көлемін тікелей әдіспен өлшейді.Қатты дененің көлемін сұйықтың көлемінің өзгерісі арқылы тауып есептейді |
||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын табады. Өлшем бірліктерді ХБЖ-не келтіреді |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Денелердің көлемін өлшеудің тікелей және жанама әдістерін түсінеді Мензурканы пайдаланып сұйықтың көлемін тікелей әдіспен өлшейді. Дұрыс және бұрыс пішінді қатты денелердің көлемін тікелей және жанама өдіспен өлшей алады. ХБЖ-не өлшем бірліктерді айналдырады.Күнделікті өмірден мысалдар келтіреді және оны қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: ■ Оқушы көлемді өлшеудің тікелей және жанама әдістерінің ерекшеліктерін сипаттайды,көлемнің таңбасы мен өлшем бірліктерін жазады.
|
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика – есеп шығару дағдылары (амалдар қолдану); Геометрия-денелердің көлемін табу формулалары |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, слайд |
|||||||||||||||||||||
|
Қосымша білім |
Біледі: Сұйықтың және дұрыс,бұрыс пішінді қатты денелердің көлемін табудың әдістерін біледі. Білуі керек:Әртүрлі пішіндегі қатты дененің немесе сұйықтың көлемін өлшеу үшін өлшеуіш цилиндрді (мензурка) қолдана білуі керек , формуланы қолданады, нәтижелерді салыстырады. Қосымша білім: теорияны практикамен байланыстыру |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин. «Сіз қаншалықты сенесіз»
8 мин |
І.Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа түгел қатысуын бақылау. ІІ. Оқушылармен жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Оқушылар орнындарынанан тұрып , жанында тұрған жұбына жақсы тілек сөздерді айтады. ІІІ.Топқа бөлу. Оқушыларды 3 топқа бөліп, қауіпсіздік ережесін ескертіп өтемін.
ІV. Үй тапсырмасын тексеру 1.Мына шамаларды килограммен өрнекте: 4,5г; 2,4ц; 2000мг; 300г; 4500г 2.Мына гир тастарымен теңестірілген дененің массасын есепте: 50; 10г; 5г; 500мг; 20мг.
Дескриптор: |
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 12 мин
12 мин.
|
Жаңа тақырып.Оқушылар жаңа тақырыпты оқиды,жаңа физикалық шамалар мен бірліктермен танысады,тірек сөздерді дәптерлеріне үш тілде жазады және сыныппен бөліседі. «Қадамдау тәсілі» жеңіл тапсырмадан күрделіге қарай қадамдау 1.Көлемге қатысты бірліктерді көрсетіңіз:кг,см,м3,мм,см2,м2,л 2.Көлем бірлігінің қатынасын тап 1мм3= м3 1см3= м3 1дм3= м3 3.
Дескриптор: 1.Көлемнің бірлігін көрсетеді. 2.Бірліктерді ХБЖ-не келтіреді. 3.Көлемді формулаға салып есептейді. « Идеал тәсілі » арқылы зерттеп зерделеу жұмысын жүргізу 1 тапсырма:Сұйықтың көлемін мензурканың көмегімен анықтаңыз
2 тапсырма: Дененің көлемін анықтаңыз
Дескриптор: 2.Бұрыс пішінді дененің көлемін өлшеуіш цилиндрмен сұйық көлемінің айырмасы арқылы есептейді. 3.Өлшеуіш цилиндрің бөлік құнын табады. 4.Өлшем бірліктерді ХБЖ-не келтіреді. |
Оқулық, жұмыс дәптері, кестелер Мензурка,суы бар ыдыс Бұрыс пішінді қатты дене, өлшеуіш цилиндр, суы бар ыдыс |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы Өзіңді тексер 4 мин |
Рефлексия: Оқушыларға БББ кестесі таратылады
|
кесте |
||||||||||||||||||||
|
1 мин |
Үйге тапсырма:Дұрыс пішінді қатты дененің көлемін формула арқылы есептеу( шар,шаршы,текше) |
|||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||
|
Саралау білімді іріктеуде, нақты оқушылардан күтілетін нәтижеде оқушылардың жеке қабілеттерін ескеріп тапсырма беремін. Әр оқушының жұмыстарын бақылай отырып,бағыт-бағдар беремін;жеңіл тапсырмадан бастап біртіндеп күрделендіремін. Кейбір оқушыларға проблемалық ойландыратын тапсырмалар беремін |
Әрбір тапсырманы орындап болғаннан кейін оқушылармен өзін-өзі бағалау жұмыстарын жүргіземін.Оқушыларға ауызша және жазбаша кері байланыс беріп отырамын. |
Оқушыларға сабақ барысында сақталатын өмірқауіпсіздік негіздерін және техникалық қауіпсіздік ережелері туралы ескерту. |
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |
||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердің көлемін өлшеу
Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердің көлемін өлшеу
Тексерілді: Беласаров Ғ.
|
|
Мектеп: « Суындық» жалпы орта мектебі |
|||||||||||||||||||||
|
Пәні: физика |
||||||||||||||||||||||
|
Күні: 13.09.2018ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Сатенов Р |
|||||||||||||||||||||
|
Сынып:7 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Дұрыс және дұрыс емес пішінді денелердің көлемін өлшеу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
7.2.2.12 – Әртүрлі пішіндегі қатты дененің немесе сұйықтың көлемін өлшеу үшін өлшеуіш цилиндрді (мензурка )қолдану |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Денелердің көлемін өлшеудің әдістерін біледі. Мензурканы пайдаланып сұйықтың көлемін өлшейді |
|||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың басым бөлігі : Мензурканы пайдаланып сұйықтың көлемін тікелей әдіспен өлшейді.Қатты дененің көлемін сұйықтың көлемінің өзгерісі арқылы тауып есептейді |
||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар: Өлшеуіш цилиндрдің бөлік құнын табады. Өлшем бірліктерді ХБЖ-не келтіреді |
||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Денелердің көлемін өлшеудің тікелей және жанама әдістерін түсінеді Мензурканы пайдаланып сұйықтың көлемін тікелей әдіспен өлшейді. Дұрыс және бұрыс пішінді қатты денелердің көлемін тікелей және жанама өдіспен өлшей алады. ХБЖ-не өлшем бірліктерді айналдырады.Күнделікті өмірден мысалдар келтіреді және оны қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар: ■ Оқушы көлемді өлшеудің тікелей және жанама әдістерінің ерекшеліктерін сипаттайды,көлемнің таңбасы мен өлшем бірліктерін жазады.
|
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау. |
|||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Математика – есеп шығару дағдылары (амалдар қолдану); Геометрия-денелердің көлемін табу формулалары |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ-ны қолдану дағдылары |
Интерактивті тақта, слайд |
|||||||||||||||||||||
|
Қосымша білім |
Біледі: Сұйықтың және дұрыс,бұрыс пішінді қатты денелердің көлемін табудың әдістерін біледі. Білуі керек:Әртүрлі пішіндегі қатты дененің немесе сұйықтың көлемін өлшеу үшін өлшеуіш цилиндрді (мензурка) қолдана білуі керек , формуланы қолданады, нәтижелерді салыстырады. Қосымша білім: теорияны практикамен байланыстыру |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||
|
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар (төмендегі жоспарланған жаттығулар мен қатар ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 мин. «Сіз қаншалықты сенесіз»
8 мин |
І.Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа түгел қатысуын бақылау. ІІ. Оқушылармен жағымды психологиялық көңіл-күй орнату. Оқушылар орнындарынанан тұрып , жанында тұрған жұбына жақсы тілек сөздерді айтады. ІІІ.Топқа бөлу. Оқушыларды 3 топқа бөліп, қауіпсіздік ережесін ескертіп өтемін.
ІV. Үй тапсырмасын тексеру 1.Мына шамаларды килограммен өрнекте: 4,5г; 2,4ц; 2000мг; 300г; 4500г 2.Мына гир тастарымен теңестірілген дененің массасын есепте: 50; 10г; 5г; 500мг; 20мг.
Дескриптор: |
Үлестірмелер, оқулық, жұмыс дәптері |
||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 12 мин
12 мин.
|
Жаңа тақырып.Оқушылар жаңа тақырыпты оқиды,жаңа физикалық шамалар мен бірліктермен танысады,тірек сөздерді дәптерлеріне үш тілде жазады және сыныппен бөліседі. «Қадамдау тәсілі» жеңіл тапсырмадан күрделіге қарай қадамдау 1.Көлемге қатысты бірліктерді көрсетіңіз:кг,см,м3,мм,см2,м2,л 2.Көлем бірлігінің қатынасын тап 1мм3= м3 1см3= м3 1дм3= м3 3.
Дескриптор: 1.Көлемнің бірлігін көрсетеді. 2.Бірліктерді ХБЖ-не келтіреді. 3.Көлемді формулаға салып есептейді. « Идеал тәсілі » арқылы зерттеп зерделеу жұмысын жүргізу 1 тапсырма:Сұйықтың көлемін мензурканың көмегімен анықтаңыз
2 тапсырма: Дененің көлемін анықтаңыз
Дескриптор: 2.Бұрыс пішінді дененің көлемін өлшеуіш цилиндрмен сұйық көлемінің айырмасы арқылы есептейді. 3.Өлшеуіш цилиндрің бөлік құнын табады. 4.Өлшем бірліктерді ХБЖ-не келтіреді. |
Оқулық, жұмыс дәптері, кестелер Мензурка,суы бар ыдыс Бұрыс пішінді қатты дене, өлшеуіш цилиндр, суы бар ыдыс |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ соңы Өзіңді тексер 4 мин |
Рефлексия: Оқушыларға БББ кестесі таратылады
|
кесте |
||||||||||||||||||||
|
1 мин |
Үйге тапсырма:Дұрыс пішінді қатты дененің көлемін формула арқылы есептеу( шар,шаршы,текше) |
|||||||||||||||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері. Құндылықтардағы байланыс |
||||||||||||||||||||
|
Саралау білімді іріктеуде, нақты оқушылардан күтілетін нәтижеде оқушылардың жеке қабілеттерін ескеріп тапсырма беремін. Әр оқушының жұмыстарын бақылай отырып,бағыт-бағдар беремін;жеңіл тапсырмадан бастап біртіндеп күрделендіремін. Кейбір оқушыларға проблемалық ойландыратын тапсырмалар беремін |
Әрбір тапсырманы орындап болғаннан кейін оқушылармен өзін-өзі бағалау жұмыстарын жүргіземін.Оқушыларға ауызша және жазбаша кері байланыс беріп отырамын. |
Оқушыларға сабақ барысында сақталатын өмірқауіпсіздік негіздерін және техникалық қауіпсіздік ережелері туралы ескерту. |
||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берген уақыт ішінде үлгердім бе? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||||||||||||||||
|
|
||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды бағамдау. Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз?) 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Кері байланыста жазылған ұсыныстар мен сұраныстарға негізделемін. |
||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз
















