Материалдар / ДУАЛЬДЫҚ ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІ БОЙЫНША ЖОБА
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ДУАЛЬДЫҚ ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІ БОЙЫНША ЖОБА

Материал туралы қысқаша түсінік
Дуальдық оқыту жүйесінің мақсатым - өндірістік оқыту сабақтарында дуалдық оқыту жүйесін қолдану арқылы студенттердің құзіреттілігін, өз мамандығын танып білуін арттыру тиімділігін қарастырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Желтоқсан 2021
244
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ

«№4 КОЛЛЕДЖІ» МЕМЛЕКЕТТІК КОММУНАЛДЫҚ ҚАЗЫНАЛЫҚ КӘСІПОРНЫ









Дуальдық оқыту Жүйесі бойынша

жоба

ҚАЗПОШТА «АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ»

Заманауи қызмет түрі



Picture 2



Жоба жетекшісі:Нұрбаева Гүлжан Батыршақызы

Жоба командасы:Сакбаева Жанна Есенгельдьевна







Мазмұны

Бөлім атауы

1.

Колледж ұжымының мақсаты, міндеттері

2.

Дуальдық оқыту жүйесі бойынша 
атқарылатын жұмыстар

3.

Дуальдық оқыту жүйесі бойынша «АҚ»Казпошта саясаты

4.

Кіріспе

5.

Колледж және «АҚ» Казпошта құрылымы

6.

«АҚ» Казпошта құрылымы

7.

Жобаны іске асыру механизмі .Дуальды оқыту –бәсекеге қабілетті мамандардың кепілі

8.

Шымкент  /қаласы №4 колледж  бойынша дуальды білім қатысушылары жөніндегі мәлімет

9.

«№4 колледж МКҚК»-нің 1306000 «Радиоэлектроника және байланыс» (түрлері бойынша) мамандығының біліктілік талаптарына сәйкестігін растайтын материалдық-техникалық базасы жайлы мәлімет

10.

Техникалық және кәсіптік білім берудің

« Кәсіптік және өндірістік іс-тәжірибелік» оқытудың бағдарламасы

11.

Оқу процесін кадрмен қамтамасыз ету

12.

Колледждің жұмысын SWOT- талдау

13.

Қорытынды

14.

Әдебиеттер тізімі






























Дуальды жүйеде жаңа педагогикалық технологиялар

Колледж ұжымының мақсаты:

  • Кәсіптік білім берудің жаңа парадигмасына көшу жағдайында оқытушы кадрлардың кәсіби біліктілігін арттыру, саралау.

  • Кәсіби біліктілігі жоғары жаңа формация оқушының құзіреттілігін қалыптастыру.

  • Оқушының даралық потенциалын есепке ала отырып, сапаға қол жеткізу.

Міндеттері:

  • Кәсіптік білім беру саласындағы нормативті құжаттарды

  • басшылыққа алу;

    • кәсіби қажеттілігін анықтау мақсатында сауалнамалар алу;

    • ғылымның теориялық, әдіснамалық негіздерін, педагогика мен психология жетістіктерін тиімді әдістер арқылы меңгерту;

  • - оқыту технологияларын,қазіргі ақпараттық-коммуникативті технологияларды, интернет ресурстарын тиімді пайдалану

  • - педагог кадрлардың қол жеткізген жетістіктері мен мүмкіндіктеріне жаңаша көзқарас қалыптастыруына жағдай жасау;

  • - рейтинг жасау;

ҚАЗПОШТА «АКЦИОНЕРЛІК ҚОҒАМЫ» серіктесіміздің мақсаты:


  • Оқу орнына жеке қанша маман дайындау туралы ақпарат беру

  • Оқу орнына маман дайындауға өз талаптарын қою

  • Оқу орнымен бірлестікте оқк материаолдық құжаттарды дайындау

  • Оқушыларды оқу және өндірістік тәжірбиеде өткізу арқылы мүмкіндігін қарастыру ,шешу;

  • Оқушыға оқу және өндірістік тәжірбиеде өткізуге жағдай жасау

  • Оқу орнын бітірушілерді жұмысқа орналастыру мүмкіндігін кеңейту


СТУДЕНТ МАҚСАТЫ:

  • Теориялық білім мен тәжірибе арасындағы алшақтықты жойып,кәсіби құзіретке негізделген білім алу

  • 2. Өндірістік оқу және өндірістік тәжірбиеден ақылы өту

  • 3. Колледж бітіргеннен кейін жұмысқа орналасу мүмкіндігіне ие болу















Дуальдық оқыту жүйесі бойынша 
атқарылатын жұмыстар

1. Техникалық және кәсіптік жүйенің мәртебесін беделін көтеру үшін ақпараттық түсіндіру жұмыстарын жүргізу;

Мамандығы бойынша дуалдық оқыту жүйесінің экспериментальдық алаңының студенттері туралы электрондық базасын дайындау;

Республикалық және жергілікті БАҚ-да дуальдік оқыту туралы материалдар жариялау;

2. Оқытушыларды стажировкадан өткізу графигін жасақтау;

тәжірибелік жұмыстардың орындалуын қадағалау.

атқарылған жұмыстар бойынша есеп берілді

студенттердің білімі мен біліктілігін анықтауда тест нәтижесін сарапталды

3. Өндірістік тәжірибеден өту кезеңдерінде үш жақты келісім шарттқа отырған мекемелерден тәлімгер тағайындалды

4.Студенттердің кәсіпорындармен алғашқы танысып үйрену, қазпошта,аудандық пошта байланыс торабы,поштаны алу және жіберу, арту бөлімшесі жұмысының барысын көріп білу;

5.Студенттерді еңбекке тәрбиелеу,саналы тәртіпке,жолдастық қарым-қатынасқа,кәсіби шеберлікке, ұйымшылдыққа, ой-танымдық қасиеттерін қалыптастыруға; іскерлік қарым-қатынасқа тәрбиелеу;

6.Кәсіптік білімді меңгеру, өз мамандығы бойынша мәдениетке тәрбиелеу және құжаттарды ұқыпты пайдалану;

7.Пошта жөнелтімдерін дұрыс қабылдануын меңгеру.Ұжыммен сыпайы қарым-қатынаста болу, таңдап алған кәсіби мамандықты толық меңгеру;

8.Пошта жөнелтілімдерін,пошта ережелерін және нұсқаулары бойынша орындау ережесі

















Дуальдық оқыту жүйесі бойынша  «ҚАЗПОШТА» АҚ САПАҒА ҚАТЫСТЫ САЯСАТЫ


Қазақстан Республикасының барлық аумағында клиенттердің сұраныстарын толық

қанағаттандыратын пошталық, қаржылық және логистикалық заманауи сапалы қызметтерін көрсету

Әлемдегі ең үздік тәжірибелер мен ірі пошта әкімшіліктері пайдаланатын озық инновациялық технологияларды қолданамыз!


Біздің сапа бұл жылдамдық, сенімділік,

қол жетімділік, кепілді жеткізу

Біздің ұран: « Ең жақсы баға клиенттердің сенімі»


« Қазпошта» АҚ бұл тармақталған желісі бар және клиенттердің талаптары мен үміттерін қанағаттандыруға бағытталған пошта- жинақтау желісі. « Қазпошта» АҚ

Қызметкерлері Клиенттердің әрдайым ризашылығын бөленуді қалайды, пошталық және қаржылық қызметтердің отандық рыногында көш басшы болуға , дүние жүзілік рынактағы позицияларды нығайтуға, соның нәтижесі бойынша:Қазақстан поштасының экономикалық позициясын және имиджін нығайтуға ұмтылады.


Клиент тек Қазпоштаның қызметтерін бағалау үшін, мыналар қажет:


Клиенттердің талаптары мен үміттеріне сай болу

  • Әрбір Клиентті күлімсіреп қарсы алу, Клиент үшін өзіне деген тілектестік және сыпайы қарым-қатынаста көру әрқашанда жағымды екенін есте сақтау;

  • Шынайы құрмет және ынта, төзімділік және ықылас білдіру;

  • Клиентті тыңдай және түсіне білу.Клиенттердің тілектерін, ұсыныстарын және шағымдарын тиісті назардан қалдырмау:

  • Әрбір адамға Қазақстанның кез-келген нүктесінде біздің қызметтердің қол жетімділігін қамтамасыз ету

Өз жұмысының кәсіби маманы болу

  • Өз жұмысының маңызын және оның мақсаттарын айқын түсіну

  • Клиентке қызмет көрсеткенде,белгіленген Ережелер мен Нұсқауларды нақты орындау;

  • Клиентке мұның өте маңызды екенін түсіндіре отырып, қызмет көрсетуде жоғарғы жылдамдықты қамтамасыз ету;

  • Клиенттерге нақты және дәл мәліметтер беру;

  • Өзіне алынған міндеттерді әрқашанда орындау;

Командада жұмыс істеу

  • Өз ісін жақсы көру;

  • Ұжымда таза рухани бәсекелестікті тәрбиелеу;

Мақсатшыл болу

  • Анық мақсаттарды қою және сапаның шынайы жақсаруына қол жеткізу;

Оқу, кәсіби деңгейді көтеру

  • Ұжымның басты бағалылығы және қозғаушы күші болып табылатын персоналдың

іскерлік көрнектілігін және кәсіби деңгейін көтеру;

  • Сапаның жақсаруына және өндірісті оңтайландыруға мүмкіндік тудыратын жаңа өнімдер мен технологияларды игеру;


Кіріспе


1) Дуалды оқыту жүйесі дегеніміз - теорияны өндіріспен ұштастыра оқыту технологиясы

2) Дуальдық оқыту жүйесінің мақсатым - өндірістік оқыту сабақтарында дуалдық оқыту жүйесін қолдану арқылы студенттердің құзіреттілігін, өз мамандығын танып білуін арттыру тиімділігін қарастырады.


3) Елбасы жолдауында «Дуалдық оқыту жүйесі кәсіптік- техникалық білім берудің бір бөлігі болуы керек»,- деп атап көрсеткендей, дуалдық оқыту жүйесін - жаңа заман талабы, деп білемін.

Елбасы жаңа кезеңдегі әлемдік саясаттың маңызды құрамдас бөлігі ретінде«Қазақстан-2050 стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» - атты  жолдауында 4 пунктінде былай деп атап кеткен «Білім және кәсіби машық –заманауи білім беру жүйесінің кадр даярлау мен қайта даярлаудың негізгі бағыттарына, бәсекеге қабілетті, дамыған мемлекет болу үшін біз сауаттылығы жоғары елге айналуымыз керек»!


4) Сондықтанда ХХІ ғасырда тиімді білім беру жүйесін жасайтын жас ұрпақтың ақыл ой және рухани потенциалын барынша дамытуға мүмкіндігі бар ұлт дайындау керек.

Бүгінгі білім беру жүйесіндегі мақсаты, яғни білім саласы қызметкерлері алдына қойып отырған басты міндеті – еліміздегі білім берудің ұлттық үлгісін әлемдік стандарттарға сәйкестендіре отырып, білім сапасын арттыру. Яғни әркімнің жеке қабілетін ескере, жаңа технологиялық әдістерді қолданып, оқушыларды өздігінен шығармашылықпен жұмыс істей алатын, жан – жақты дамыған, оның білімге деген қажеттілігін қанағаттандыру, қоғамның әрбір мүшесінің толыққанды білім алу үшін тең дәрежеде жағдай туғызу, бәсекеге қабілетті білікті мамандар даярлау, өз мамандықтарын жетік меңгерген, мамандығы бойынша тиімді жұмыс жасауға қабілетті, тұрақты кәсіби өсуге дайын, әлеуметтік және оңтайлы кадрлардытәрбиелеу және жоғарғы деңгейге жеткізу б.т.

Бүгінгі таңда еңбек нарығында жоғары білікті мамандар тапшылығы ерекше орын алуда. Қалыптасқан жағдайдың негізгі себепшісі білім беру үрдісін ұйымдастыру және жүйедегі мәселелер, яғни жас маманның бойынан табылуға тиісті тәжірибелік дағды, білім мен тәжірибені талап ететін нақты өндірістік жағдайлардан теориялық білім берудің алшақтап кетуі болып табылады. Қалыптасқан жағдайда теория мен тәжірибенің арасындағы алшақтықты жою мәселесімен жұмыс берушіге күресуге тура келеді, себебі білікті мамандармен қамтамасыз ету – бұл жетістікке қол жеткізудің кепілі. Мұндай жағдайда жас мамандардың оқу үрдісінде алған білімдерін жүзеге асыру жоспарланатын кәсіпорын қызметінің ерекшелігін ескере отырып, қосымша оқу, тәжірибеден өту, қайта даярлау қажеттілігі туындайды.

Дуалды оқыту жүйесінің негізгі мақсаты - техникалық - кәсіптік оқу орындарының жұмыс берушілері жеке сектордағы өндіріс, шаруашылық мекемелерімен серіктестік ретінде бірлесе отырып, нарық заманында бәсекелестікке төтеп бере алатын, жаңа инновациялық-технологиялық бағдарламаларды меңгеруге дайын жұмысшы мамандар даярлау.

Ол алғаш Германияда пайда болып, негізі қаланды. Дуалды оқыту жүйесінің кәсіби мамандар даярлауда тиімділігі мен нәтижелілігі зор екендігі дүние жүзілік тәжірибеде дәлелденген.

Оның жарқын мысалдарының бірі - Германиядағы кәсіптік-техникалық білім берудегі даярлаудың дуалдық жүйесі. Мұнда оқушылар уақытының үштен екі бөлігінде еңбек ете жүріп өндірістен қол үзбей оқиды, тек уақытының үшінші бөлігін теориялық оқуға, білімді ұйымдастыруға арнайды. Бұл тәжірибе жоғарғы білікті маман даярлауда бірден бір (лидер) көсем жүйе.

.

Кәсіпорын үшін Әлеуметтік серіктестікке қатысушылар ретінде оқыту нәтижесіне ғана емес, сонымен қатар оқытудың мазмұнына, оның ұйымдастырылуына мүдделі, нағыз өз жұмысының майталманын дайындауға мүмкіндік береді, әрі жұмысшы іздеуге, жаңадан келген жұмыскерді үйретуге, оның үйренуіне кеткен уақытты және артық ақшаны үнемдеуге болады.

Білім алушы жастарға - бұл әлеуметтік кепілдікке ие болуға және бәсекеге қабілетті мамандық алуға, кәсіби біліктер мен дағдыларды, іскерліктерді тікелей жұмыс орнында меңгеріп, жан-жақты кәсіби дамуына мүмкіндік беріп, оқу мен жұмысты бірге алып жүру арқылы кәсіптік білім беру жүйесінің сапасын арттыратындығы сөзсіз.

Ал мемлекет үшін  ол сөзсіз ұтыс, кәсіби мамандарды даярлауға тапсырыстың қалыптасуына және орындалуына, өндірістің өмірге және жұмысқа жақсы дайындалған білімді мамандардың келуіне, оқу орнының білім беру қызметіне сұраныстың артуына деген мақсаттары орындалады.

Осы орайда жасалынып жатқан колледждердің эксперименттік жұмысы базалық мекемелер тарапынан оң баға алып, елімізде бұл жүйемен айналысу қажеттілігі мен артықшылығы дәлелденіп, дайындау мен енгізу жұмыстары жүргізіліп жатыр.

Колледж қаладағы жоғары дәрежелі және даму үстіндегі кәсіпорындармен әлеуметтік серіктестікке ұзақ мерзімді келісім шарттарға отырып білікті мамандар ресурсын дайындауға қызығушылығы жоғары:


в

Мемлекет басшысы Нұрсұлтан Назарбаев 2012 жылы жариялаған «Қазақстанның әлеуметтік жаңғыртылуы: Жалпыға Ортақ Еңбек Қоғамына қарай 20 қадам» мақаласында «Әрбір адам, соның ішінде, әсіресе, жастар белгілі бір кәсіптік саладан өз болашағын көргісі келетіндігін мойындау қажет. Бұл – өте қалыпты жағдай. Өйткені адам өзінің қайда бет алғандығын анық көрген кезде ғана биікке қарай күш-жігермен ұмтылады» деп атап көрсеткен еді. Елбасы осы өзекті мәселені шешуде дуалды кәсіби білім беруді дамытудың маңызды екеніне де назар аударған болатын. Сондықтан дуалды кәсіби білім берудің жоғары білім саласында мамандар дайындаудағы мән-маңызы, алатын орны, ерекшеліктері неде және оны жүзеге асыруда қандай жетістіктер мен кемшіліктер бар деген сұрақтар төңірегінде әңгіме өрбіткенді жөн санадық.


Жоғарыда аталған мәселелердің барлығы дуалды оқыту технологиясы енгізіліп, жүзеге асқан кезде қол жеткізетін нәтижелер. Қазіргі кезде еліміздегі еңбек нарығында білікті мамандар тапшылығы байқалып отыр. Соның ішінде мал шаруашылығы саласында білікті мамандар тапшы. Сондықтан қалыптасқан жағ­дайда білім беруді тек теориялық тұрғыдан ұйымдастыру жеткіліксіз, яғни жас маманның өндірістік ма­шық­танудан толық кәсіптік деңгейге шығуына жағдай жасау өзекті мәсе­ле.














Shape3 Shape2

Келісемін

АҚ Бителеком директоры

Қ.Ю.Қызтуғанов

----------------------------------

Келісемін

«АҚ Казпочта директоры

Б.Ысқақ

-------------------------------



Shape4

Бекітемін

4 колледж директоры

Л.А.Асылбекова

-------------------------------



4 Колледж және «АҚ Казпошта»

құрылымы

               

Shape12 Shape8 Shape9 Shape11 Shape7 Shape10 Shape5 Shape6

ДУАЛДЫ ОҚЫТУ - БӘСЕКЕГЕ ҚАБІЛЕТТІ МАМАНДАРДЫҢ КЕПІЛІ


Дуалды оқыту жүйесі кәсіби біліктілікті арттырудың негізгі мүмкіндігі.

Дуалды оқыту жүйесінің негізгі мақсаты - техникалық кәсіптік оқу орындарының жұмыс беруші мекемелермен серіктестік ретінде бірлесе отырып, нарық заманында бәсекелестікке төтеп бере алатын, жаңа инновациялық-технологиялық бағдарламаларды меңгеруге дайын жұмысшы мамандар даярлау мақсатында жұмыс жұргізілуде, біздің колледж кәсіп орындармен біргелесіп жұмыс жасауда. Атап айтсақ, 2014 жылдан дуалды оқыту жүйесімен жұмыс істеп келеміз 1306000 – «Радиоэлектроника жэне байланыс» мамандығы бойынша 74 студент «Қазпочта» ақ оқоф және «БИТЕЛЕКОМ» АО мекемелерімен дуалды оқыту жүйесін бірлесіп келісім-шартпен жұмыс жасаудамыз. Дуалды оқыту жүйесін дамыту мақсатында «Қазпочта» ақ оқоф басшылығымен колледж директорының келісімімен жатақханадан екі бөлмелі қалалық байланыс торабы ашылды.

Елбасымыз Нұрсұлтан Әбішұл

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!