Материалдар / Дыбыс көздері дегеніміз не?

Дыбыс көздері дегеніміз не?

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып ұстаздарына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2018
362
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жаратылыстану

Күні: Сынып: 1 «а»Мұғалімнің аты жөні: Шоканова А.Т




Қатысқандар саны: 10Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбыТабиғат физикасы: Дыбыс
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) .5.3.2 дыбыстың табиғи және жасанды көздерін ажырату

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар : Жаңа білімді меңгеру. Оқушылардың басым бөлігі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылау. Кейбір оқушылар: Алған білімді өмірде қолдана алу.
Бағалау критерийлері Айтылған табиғи дыбыстар мен жасанды дыбыстардың даусын көпшілігі дұрыс қайталайды. Нақты дыбысты тыңдау арқылы, мәселені түсінгенін көрсетеді.
Құндылықтарды дарытуДыбыс
Пәнаралық байланысМузыка ,
АКТ қолдану дағдыларыАудиожазба , таныстырылым.
Тілдік құзыреттілікТабиғат физикасы
Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет.

РесурстарДыбыс көздері
Сабақтың басыЫнтымақтастық атмосферасын қалыптастыру5 минутШирату жаттығуы.«Сурет» әр оқушы арқасымен отырып көрген суретті салады екінші оқушының айтуы бойынша,содан орындары ауысады. (Ж) Топтарға бөлу,жұптық жұмыс ұйымдастыру. Түстер( жасыл, сары, қоңыр) бойынша топтарға бөлу.1 топ Құстар2 топ Жаңбыр3 топ Домбыра «Болжау» стратегиясы. Сабақтың тақырыбын болжау.-Балалар, қалай ойлайсыңдар, неліктен бүгінгі сабақта топтарымыз осылай аталады?Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Табиғат физикасы: Дыбыс» Бүгін сендер дыбыстардың шығу жолдарын білетін боласыңдар. Табиғи дыбыстар, жасанды дыбыстарДыбысты біз естиміз, бірақ көре алмаймыз. Дискриптор1.Дыбыстарды естиді.2.Жасанды және табиғи екенін біледі.3.Дыбыстар жайлы әңгімелей алады.















Сабақтың ортасы8 минут



«Көңіл толқыны» күй тыңдату.Ұлттық аспаптарға назар аударыңдар. Олардың ішінде қайсысы сендерге таныс? Тағы қандай қазақтың ұлттық аспаптарын білесіңдер?Әр халықтың ұлттық аспабы болады.

Домбыра, Қобыз, Балалайка Гармошка.«Дыбыс» дегенді қалай түсінесіңдер?Сенің ойыңша,дыбыс қандай қаншалықтан шықты.Сол дыбыс күшейді ме, әлде жайылды ма?Сендер қандай дыбыстар естідіңдер.Бұл дыбыс табиғи немесе жасанды ма?1 топ Құстардың суретін салады.2 топ Табиғат құбылыстарына байланысты заттарды мүсіндейді. 3 топ Ұлттық аспаптарды салыстырады. Дискриптор:1.Әр елдің аспаптарының үнін естиді.2.Жасанды және табиғи екенін біледі.3.Дыбыстар жайлы айта алады.Кері байланыс. АуызшаТыңдалым.Саралау.Айналамыздан әр түрлі дыбыстар естуге болады. Табиғи дыбыс көздеріне табиғат құбылыстарының, адам және жан-жануарлардың дыбыстары жатады. Оларды табиғи дыбыстар деп атайды.Дискриптор1.Айналада қандай дыбыстар бар екенін айтады.2.Табиғи дыбыс көздеріне табиғат және жан-жауарлардың дыбыстары жататынын біледі.3.Естіген дыбыстары жайлы әңгімелей алады.Кері байланыс. Ауызша ) Табиғи дыбыс көздері дегеніміз не?1 топ Суретті бояйды.2 топ Сурет бойынша салыстырады.3 топ Дыбыстарын салады. Дискриптор1.Суреттерді көрсетеді.2.Сурет бойынша салыстыра біледі.3.Табиғи және жасанды дыбыс екенін әңгімелейді.Кері байланыс.




Аудиожазба.Әр ұлттың аспаптарының үні.Құстардың,жануарлардың,жаңбырдын,баланың т.б.





































Дәптермен жұмыс парағы.



























Оқулықпен жұмыс.

1 минут«Қыдырып қайтайық» Сергіту сәтіне арналған жинақ
Қызықты тапсырма8 минут Аяқталуы16 минутОқылым. Жұмбақты шеш.Естиміз, бірақ көре алмаймыз.Айтамыз бірақ жаза алмаймыз.Бұл не?Дискриптор1.Жұмбақты шешеді.2.Жұмбақты айта біледі3.Жұмбақтың жауабы дыбыс екенін әңгімелейді.Кері байланыс





Сабақтың соңы2 минут





Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?





РефлексияСабақтың мақсатына жеттім бе?Оқушылар не үйренді? Жоспарланған уақытты ұстандым ба? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге?

























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ