Материалдар / Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
2-сынып оқулығы жаратылыстану пәнінен ашық сабақ қысқа мерзімді жоспар. Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2022
371
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:№182 ЖББМ


Пәні: Жаратылыстану


Мұғалім: Есалы Ұ.М

Күні: 27.04.2022



Сыныбы: 2 “Ә”



Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Дыбысты қалай қаттырақ шығаруға болады?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме

2.5.3.1 дыбыс көздерін дауыс қаттылығына қарай жіктеу;



2.1.2.2 - бақылаудың басты белгілерін анықтау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Дыбыс көздерін дауыс қаттылығына қарай жіктеуді түсінеді. Бақылаудың басты белгілерін анықтауды біледі.

Көптеген оқушылар: Дыбыс көздерін дауыс қаттылығына қарай ажыратады. Бақылаудың басты белгілерін анықтауға қатысады.


Кейбір оқушылар: Дыбыс көздерін дауыс қаттылығына қарай зерттейді. Бақылаудың басты белгілерін анықтай отырып, талдау жасайды

Бағалау критерийлері:

Оқушылар:

  • Дыбысты қаттырақ шығару жолдарын біледі;

  • Қатты және бәсең дыбыстарды ажыратады.

Құндылықтарды дарыту:

Сыныпта оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасын және ортақ шешім таба білу қабілетін, жұмыс істеуге дағдыларын дамыту. Сөз сөйлеу қабілетін дамыту, олардың шығармашылық тұрғыда ойлауын қамтамасыз ету.

АКТ қолдану

Аудиожазба, суреттер


Пәнаралық байланыс

Музыка

Тілдік құзыреттілік

Қаттырақ, бәсеңірек


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері:

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы























Ұйымдастыру кезеңі:

  • Сәлеметсіңдер ме, оқушылар!

  • Бүгінгі көңіл-күйлерің қалай?

  • Сабаққа дайынсыңдар ма?

Психологиялық дайындық.

«Джунглидағы жаңбыр»  

Екі қолымызбен санымызды ұрғылаймыз. Алақанымызды  уқалаймыз. Шапалақтаймыз.

Саусақтарымызбен тырсылдатамыз. Аяқтарымызбен тарсылдатамыз.

Екі рет қайталаймыз

Топқа біріктіру.«Кеспе қағаздар»

-Үстел үстінде жатқан әртүрлі музыкалық аспаптардың аты жазылған кеспе қағаздарды аламыз.


Үй тапсырмасын тексеру


Жаңа тақырыпты ашу. Жұмбақ жасыру.

Аспаптан ұшып,
Құлаққа қонады.

(Дыбыс)


Аудиожазба қосып, сол бойынша сұрақтар қою:

  • Оқушылар не естідіңдер?

  • Бұл аспаптардың қандай ортақ қасиеті бар ? (үн, дыбыс шығарады)

  • Дыбыс дегенді қалай түсінесіңдер?

  • Сонымен, бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай екен?



Сабақтың мақсатын хабарлау.

Дыбыс көздерін дауыс қаттылығына қарай жіктеуді түсінеді

Бағалау- белсенді қатысқан оқушыларды стикер арқылы бағалау















Қағаздар




Доп







https://youtu.be/GWIT5fkveOE












Стикер

Сабақтың ортасы









Жаңа тақырыпты түсіндіру:

Дыбыс- ол ауада тараған толқын.
-Барлықтарың дыбысты бірдей естідіңдер ме?
Жауап: ия.
- Неліктен?
Жауап:Өйткені дыбыс жан-жаққа толқын сияқты тарайды.

Заттардың дыбыстарының қаттылығы әртүрлі болады. Кейбір дыбыс көздеріне күштірек әсер етсе, дыбыс одан сайын қатты шығады.

Есіңде сақта!

Дыбыстың қаттылығы дыбысты шығаратын затқа әсер ететін күшке байланысты. Дабылды күштірек ұрсаң, одан қаттырақ дыбыс шығады. Сазсырнайды күштірек үрлесен, дыбысының қаттылығы күшейеді. Күш әлсіз болған сайын дыбыс та бәсеңірек шығады.


«Суретті галерея» әдісі

Оқушыларға музыкалық аспаптардың суреттерін көрсетіп, атауын сұрау.

-Балалар, мына аспап қалай аталады?

-Кім домбырада ойнай алады?

-Мынау қай аспап?

-Оны қай жерде көрдіңдер?

-Аспаптардың қандай түрлерін білесіңдер?

-Шертпелі аспаптар, үрмелі аспаптар, ішекті аспаптар .

/оқушылардың жауаптарын тыңдау/


Жазылым: Қатты және бәсең дыбыс шығаратын аспаптарды бөліп жазу:

Қатты дыбыстар

Бәсең дыбыстар








Тәжірибе жүргізу:

-Балалар, қазір қарапайым тәжірибе жасайық! Дауысымызды шығарып, «Көктем» деп айтайық. Ақ парақтан конус жасап, тағы да осы сөзді қаттырақ айт. Дауыс өзгерді ме?


Дыбыстың қаттылығы дыбысты шығаратын затқа әсер ететін күшке байланысты.

Қаттырақ айтсақ, одан қаттырақ дыбыс шығады. Күш әлсіз болған сайын дыбыс та бәсеңірек шығады.























Музыкалық аспаптар суреттері

Сергіту сәті



Жел улейді у-у-у,

Құйын келіп билейді зу-зу-зу,

Қатты-қатты жел соқты гу-гу-гу,

Жапырақтар қол соқты ду-ду-ду,

Жаңбыр жауды тырс-тырс,

Жаңбыр басылды, күн ашылды.





Сабақтың соңы






















Шығармашылық жұмыс (топтық)

Әртүрлі ыдыстар мен құралдардан аспаптар жасау.

Аспап жасау үшін кез келген құралдарды пайдалануға болады.

Суреттерді нөмірле

Әрбір бағандағы суретті дыбыстың қаттылығына байланысты 1-ден 3-ке дейін нөмірле:

1
-бәсең дыбыс; 2- қаттырақ дыбыс; 3-қатты дыбыс.

Пластмасс ыдыстар, кілттер, ілгіш және т.б.















Карточкалар

Рефлексия








Кері байланыс

Сабақ соңында оқушылар рефлексия жүргізіп, сұрақтарға жауап береді:

- Нені білдім, нені үйрендім?

- Нені толық түсінбедім?

- Қандай жұмысты жалғастыру қажет?

-Сабақтың басында аталған мақсаттарға қол жеткіздім бе


Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!