Сәлемдесу, түгендеу. Ұйымдастыру: Белсенді оқу
ортасын құру
Үй
тапсырмасын сұрау: «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтары
қойылады.
1.1992ж қаңтарда не
құрылды?
2.1992ж қаңтарда Қазақстан не
шығарды.
3.ҚР
Мемлекеттік Елтаңбасының негізі не?
4.Тудың авторы кім? Тудың түсін сипаттап
бер
5.Қазақстан қай жылы БҰҰ мүше
болды?
6.Мемлекеттік Ту мен Елтаңба қай жылы
бекітілді?
7.2006ж қабылданған Әнұран сөзінің авторын
ата
Қ.Б.
сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен
талдау
Бүгінгі сабағымыз: «Егемен Қазақстанның
қоғамдық-саяси өмірі»
Жаңа сабақ.
Сабақ мақсатын оқушыларға таныстырамын.
1-тапсырма: «Джигсо» әдісі Топтық
жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасай отырып , ел өміріндегі
оқиғаны сұрақ ретінде кестеге түсіріп, келесі топқа
беріңіз.
1-топқа: Қоғамдық-саяси өмірдегі
жаңалықтар
Дүниежүзі қазақтардаң құрылтайы болған
жыл
|
|
Құрылтайға қатысқан
депутаттар саны
|
|
Қазақстанда кеңестер
таратылды
|
|
Заң шығарушы
орган
|
|
-
Дүниежүзі қазақтардаң құрылтай туралы
біледі
-
Құрылтайға қатысқан депутаттар санын
айтады
-
Қазақстанда кеңестердің таратылғандығын
біледі
-
Заң
шығарушы органды айтады
Қ.Б.
сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен
талдау
2-топқа: Қоғамдық ұйымдар мен
қозғалыстар
-
1993 жылдың соңына қарай құрылған партияларды
атайды
-
1999 жылы құрылған партияны
біледі
-
Нұр
Отан партиясының төрағасын біледі
-
Ақ
жол партиясы туралы біледі
Қ.Б.
сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен
талдау
3-топқа: Қазақстан халқы
Ассамблеясы
-
Қазақстандағы этникалық топтарды
біледі
-
Қазақстан халық Ассамблеясының құрылғанын
біледі
-
Қазақстан-2050 стратегиясы туралы
айтады.
-
Бір
халық, бір ел, бір тағдыр сөзінің мағынасын
біледі
Қ.Б.
сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен
талдау
Мақсаты: Оқушыны өз бетімен үйрету, олардың шығармашылық
бейімділіктері мен икемдіктерін дамыту.
Қ.Б Әр
тапсырмадан кейін «жақсы», «жарайсың» деген сөздермен оқушыларды
бағалап отырамын
Тақырып соңындағы тест жұмысын
орындаймыз.
Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс
жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады.Оқушылар өз
пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды.
Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест
құрастыру
|