Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | Мектеп: 25 Г. Титов ЖОМ |
Күні: 10.04.2018ж | Мұғалімнің аты-жөні: Аширова Майра |
Сынып: 9 «А» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Сабақ тақырыбы: | Егемен Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірі |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | Қоғамдық-саяси өмірдегі жаңалықтар туралы білу, қоғамдық ұйымдар мен қозғалыстар туралы айту, Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы білу |
Сабақ мақсаттары | Қоғамдық-саяси өмірдегі жаңалықтар туралы білу, қоғамдық ұйымдар мен қозғалыстар туралы айту, Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы білу |
Тілдік мақсат | Оқушылар орындай алады: Қазақстанның ттәуелсіздігі туралы біледіПәнге қатысты терминдік сөздер: егемен..., тәуелсіз..., суверенитет..., резиденция... |
|
Бағалау критерийлері | Қоғамдық-саяси өмірдегі жаңалықтар туралы біледі қоғамдық ұйымдар мен қозғалыстар туралы айтады Қазақстан халқы Ассамблеясы туралы біледі |
Құндылықтар-ды дарыту | «Мәңгілік - Ел» ұлттық идеясы: 2. Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім |
Пәнаралық байланыстар | География |
АКТ қолдану дағдылары | Карта,суреттер, үлестірме қағаздар |
Бастапқы білім | Тәуелсіз Қазақстан |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурс-тар |
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі
Сабақтың соңы
| Сәлемдесу, түгендеу. Ұйымдастыру: Белсенді оқу ортасын құруҮй тапсырмасын сұрау: «Зымыран сұрақтар» әдісі бойынша сұрақтары қойылады. 1.1992ж қаңтарда не құрылды?2.1992ж қаңтарда Қазақстан не шығарды. 3.ҚР Мемлекеттік Елтаңбасының негізі не?4.Тудың авторы кім? Тудың түсін сипаттап бер5.Қазақстан қай жылы БҰҰ мүше болды? 6.Мемлекеттік Ту мен Елтаңба қай жылы бекітілді?7.2006ж қабылданған Әнұран сөзінің авторын атаҚ.Б. сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен талдауБүгінгі сабағымыз: «Егемен Қазақстанның қоғамдық-саяси өмірі» Жаңа сабақ. Сабақ мақсатын оқушыларға таныстырамын. 1-тапсырма: «Джигсо» әдісі Топтық жұмыс. Мәтінмен жұмыс жасай отырып , ел өміріндегі оқиғаны сұрақ ретінде кестеге түсіріп, келесі топқа беріңіз.1-топқа: Қоғамдық-саяси өмірдегі жаңалықтарДүниежүзі қазақтардаң құрылтай туралы біледіҚұрылтайға қатысқан депутаттар санын айтадыҚазақстанда кеңестердің таратылғандығын біледіЗаң шығарушы органды айтадыҚ.Б. сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен талдау2-топқа: Қоғамдық ұйымдар мен қозғалыстар1993 жылдың соңына қарай құрылған партияларды атайды1999 жылы құрылған партияны біледіНұр Отан партиясының төрағасын біледіАқ жол партиясы туралы біледіҚ.Б. сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен талдау3-топқа: Қазақстан халқы АссамблеясыҚазақстандағы этникалық топтарды біледіҚазақстан халық Ассамблеясының құрылғанын біледіҚазақстан-2050 стратегиясы туралы айтады.Бір халық, бір ел, бір тағдыр сөзінің мағынасын біледіҚ.Б. сұрақтардың дұрыстығын тексеріп, оқушылармен талдауМақсаты: Оқушыны өз бетімен үйрету, олардың шығармашылық бейімділіктері мен икемдіктерін дамыту.Қ.Б Әр тапсырмадан кейін «жақсы», «жарайсың» деген сөздермен оқушыларды бағалап отырамын Тақырып соңындағы тест жұмысын орындаймыз.Оқушылар жаңа сабақтың тақырыбына кері байланыс жасау арқылы қорытынды жасап, білім ағашына жабыстырады.Оқушылар өз пікірлерін айтып, сабақ қорытыланды.Үйге тапсырма: Тақырыпқа байланысты тест құрастыру |
Оқулық, жұмыс дәптер, А4 қағазы, стикерлер,бағалау парақшалары,үлестірме қағаздар
Жұмыс дәптер, оқулық |
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін. Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады | Деңгейлік тапсырмалар:Көпшілігіне: Тарихи диктант Дүниежүзі қазақтарының құрылтайы .... жылы болды. Құрылтайға .... елден қазақтар жиналды. Құрылтайға Түркиядан ......... қонақ келдіКейбіреуіне: тест жұмысы1.Дүниежүзі қазақтарының құрылтайы болған жыл2.ҚР Парламентінің палаталарын атаҚазақстан халық Ассамблеясы қай жылы құрылды?
| Денсау-лық және қауіпсіз-дік техника-сының сақталуы
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2:
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? |