Материалдар / Егін және егін егу түрлері

Егін және егін егу түрлері

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақстанда егіншілік немесе өсімдік шаруашылығы жақсы дамыған.Егіншілік немесе өсімдік шаруашылығы адамға тамақ, малды азықпен қамтамасыз етеді, өнеркәсіпке қажетті өнімдер алады. Адам көптеген мәдени өсімдіктерді өсіреді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2022
692
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Егіншілік


Сабақтың мақсаты: 1. Еліміздегі егіншілік туралы айтып түсіндіру.

2.Оқушылардың байқағыштарын, білімқұмарлығын дамыту.

3. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Сабақтың әдіс- тәсілі: Сөздік әдісі, көрнекілік әдісі.

Сабақтың көрнекілігі: Оқу құралдары, кестелер, суреттер.

Сабақтың барысы

I. Ұйымдастыру кезеңі:

а) дайындығын қадағалау

ә) психологиялық дайындық

II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:

а) мазмұнын айтқызу

ә) үй тапсырмасын қорытындылау.

III. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі:

Сұрақтарға жауап алу.

- Өткен сабақтарда не жайлы әңгімеледік?

IV. Мақсат қою

Бүгінгі сабақтың мақсаты – еліміздің егіншілігі туралы білу.

V. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:

1. Мұғалімнің түсіндірмесі.

Қазақстанда егіншілік немесе өсімдік шаруашылығы жақсы дамыған. Егіншілік немесе өсімдік шаруашылығы адамға тамақ, малды азықпен қамтамасыз етеді, өнеркәсіпке қажетті өнімдер алады. Адам көптеген мәдени өсімдіктерді өсіреді.Олар: қара бидай, жүгері, күнбағыс, күріш және басқа да өсімдіктерді өсіреді. Өсімдіктерді егіп өсіру үшін адам көп еңбек төгеді. Өсімдік жақсы өсу үшін ең адымен жер құнарлы болу керек. Одан кейін тұқымды жерге егіп, оны баптап, суарып өсіру керек. Сонда ғана жақсы жеміс алуға болады.


2. Сергіту сәті. Тереңдет ойыңды,

Тiк ұста бойыңды.

Құстарға ұсайық,

Қалықтап ұшайық.

VI. Жаңа материалды меңгергенін бекіту кезеңі:

1. Оқушыларға оқыту:

Мәтінді дауыстап оқиды. Талдайды.

Сұрақтарға жауап алу.

- Қандай бақша өсімдіктерін білесіңдер?

- Адам өсімдік шаруашылығымен не үшін айналысады?

- Адам қандай мәдени өсімдіктерді өсіреді?

2. Қорыту

Сұрақ жауап арқылы.

-Сабақта не жайлы әңгімеледік?


VII. Оқушыларды бағалау: Белсенді қатысқан оқушыларды бағалау

VIII. Үйге тапсырма беру: Мәтінді мазмұндау.

Сабақтың тақырыбы: «Ақ алтынды» аймақтар

Сабақтың мақсаты: 1. «Ақ алтынды» аймақтар туралы айтып түсіндіру.

2.Оқушылардың байқағыштарын, білімқұмарлығын дамыту.

3. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Сабақтың типі: Дәстүрлі сабақ.

Сабақтың түрі: Аралас сабақ.

Сабақтың әдіс- тәсілі: Сөздік әдісі, көрнекілік әдісі.

Сабақтың көрнекілігі: Оқу құралдары, кестелер, суреттер.

Сабақтың барысы

I. Ұйымдастыру кезеңі:

а) дайындығын қадағалау

ә) психологиялық дайындық

II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі:

а) мазмұнын айтқызу

ә) үй тапсырмасын қорытындылау.

III. Жаңа сабаққа дайындық кезеңі:

Сұрақтарға жауап алу.

- Өткен сабақтарда не жайлы әңгімеледік?

IV. Мақсат қою

Бүгінгі сабақтың мақсаты –«Ақ алтынды» аймақтар туралы білу.

V. Жаңа материалды түсіндіру кезеңі:

1. Мұғалімнің түсіндірмесі.

Онтүстік Қазақстан облысы- еліміздің онтүстігінде бау-бақшалы, мақталы өңір. Күзде пісіп, қауашағы жарылған мақта аппақ қардай үлпілдеп тұрады. Оны мақта теретін арнаулы машиналармен тереді. Мақта егісі көп еңбекті керек етеді. Мақтадан жіп иіріп, мата жасайды. Одан түрлі киімдер жасайды.

Shape2 Shape1 мата глицирин

Shape4 Shape3 МАҚТА

май қағаз ыдыстар


2. Сергіту сәті. Алға қарай бір адым,

Артқа қарай бір адым

Бiр орнымда қозғалып,

Кезек басып тұрамын.

VI. Жаңа материалды меңгергенін бекіту кезеңі:

1. Оқушыларға оқыту:

Мәтінді дауыстап оқиды. Талдайды.

Сұрақтарға жауап алу.

- Мақта еліміздің қай жерінде өсіріледі?

- Мақтаны неге «ақ алтын» дейді?

2. Дәптермен жұмыс:

Дәптерге сызбаны сызып алады.

3. Қорыту

Сұрақ жауап арқылы.

-Сабақта не жайлы әңгімеледік?

VII. Оқушыларды бағалау: Белсенді қатысқан оқушыларды бағалау

VIII. Үйге тапсырма беру: Мәтінді мазмұндау.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ