Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Егізқара. Құрал Тоқмырзаұлы
Материал туралы қысқаша түсінік
бастауыш сыныптарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
15 Маусым 2018
2749
1 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Сыныбы: 4 «б» | Күні: 9.01.2017ж Пәні: әдебиеттік оқу | |
Сабақтың тақырыбы: | Егізқара Құрал ТоқмырзаұлыАта | |
Мақсаты: | Жоңғар шапқыншылығы кезінде қазақ қыздарының батырлығын әңгілей отырып, тарихи жерлердің атауларын түсіндіру | |
Күтілетін нәтижелер: | А. Қазақ халқының батыр қыздарының ерлігін біледі.В: Мәтіндегі оқиға ретіне қарай жоспар жасайды.С. Автордың айтайын деген негізгі ойын анықтайды. | |
Керекті жабдықтар: | ||
Сабақ барысы: | ||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе | І. Ұйымдастыру бөліміПсихологиялық дайындық«Сәттілік тіле»Үй жұмысын тексеру.Сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.І. Қызығушылықты ояту-Балалар, сендерді үлкендер қандай қасиеттерге тәрбиелейді?Жеке, топта талқылау. Топтастыру Патриот сөзін -Осы айтылған сөздерге байланысты ұғымдардан мысал келтір. | Мұғаліммен амандасады.Оқу – құралдарын түгелдеп,бар назарларын сабаққа аударады.Мұғалімнің нұсқауымен 4 топқа бөлінеді. Топтық ережені барлығы естеріне түсіреді.Оқушылар өздерін реттейді. Елін жақсы көру , қорғау, мақтан ету, адал қызмет ету, ел ісіне жауапкершілікпен қарау т.б. |
Тұсау кесер Негізгі бөлім | ІҮ. Мағынаны тану-Балалар, бүгін сабақта батырлықтуралы әңгімемен танысамыз.. ІІІ. Оқулықпен жұмысОқулықта берілген әңгімені оқып шығады.- оқу кезінде қандай әсер алдыңдар?-Қандай сюжет естеріңе түсті?-жазушы қай заман адамдары туралы жазған? Сергіту сәті: «Шаңырақ»Шығармашылық тапсырмаТоптық жұмыс. Топ жұмыстарын тыңдау.1-топ Мәтіндегі қала қорғанының сипатын түсіндір. Содан бері қаншы ғасыр өткенін анықта2-топ Мәтіндагі шапқыншылар туралы тағы қайдан оқыдың? Мәтін желісенен өзіңді таңдандырған сәтті әңгімеле3-топ Көне замандағы соғыс ережесінен нені аңғардың?Соңғы екі абзацты оқып қорытынды ойыңды айт4-топ Мәтіндегі оқиға ретіне қарай жоспар жасайды. | 1) Тізбектей оқуТоптағы оқушылар мәнерлеп оқиды. 2) Іштей оқуӘр қайсысы жеке жұмыстанады. Оқушылар бірнеше сұрақтар дайындайды. «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі бойынша ұсыныстар айтады.Әр топ берілген тапсырма бойынша жұмыстанады. |
Мақал-мәтелмен жұмыс. Батырлық пен ерлік туралы мақал –мәтелдер жазу Батыр мың қол бастайды,Шешен тар жерде сөз бастайды. Батырға оқ дарымайды,Батылға жау жоламайды. Батыр бастас.Батыр - айғақ, палуан - куә.Батырдан - сауға, мергеннен - сыралғы.Батырға да жан керек,Пақырға да жан керек.Батырлық айқаста танылар.Батыр мақтанса, жауға шапқанын айтар,Қу мақтанса, алдап қаққанын айтар. | Оқушылар ойланады, салыстырады | |
Қорытынды | Автордың айтайын деген негізгі ойын анықта | Сұрақтарға жауап береді |
Бағалау | «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау | Балалар бағдаршам арқылы бағалайды. |
Үйге тапсырма | Өлеңді мәнерлеп оқу.. | Күнделіктеріне жазып алады |
Рефлексия | Екі жұлдыз, бір тілек | Ойларын білдіреді |
Бекітемін: Сыныбы: 4 «б» | Күні: 10.01.2017ж Пәні: әдебиеттік оқу | |
Сабақтың тақырыбы: | Күләш Ахметова «Қазағым менің» | |
Мақсаты: | 1. Өлең мазмұны арқылы идеясын талдап ашуға мүмкіндік беру.2. Талдау, өздік жұмыстар арқылы оқушыныңшығармашылық қиялын дамыту.3. Еңбек етуге, ұлттық сана- сезімдерінің оянуына, сыйластық пен бірлік арқылы бір-бірінің күшіне арқы сұйеу, сенім арқылы достыққа, елдікке жол салу. | |
Күтілетін нәтижелер: | Тақырыптардың мазмұнын игеріп, сын тұрғысынан ойлап, жауап береді.Өз пікірін, ойын ашық айтып, өз бетімен ізденеді. | |
Керекті жабдықтар: | қазақстан картасы, қосымша материалдар, оқулық. | |
Сабақ барысы: | ||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе | І. Сабақ барысы:I. Ұйымдастыру бөліміII. Қызығушылықты ояту. | Мұғаліммен амандасады.Оқу – құралдарын түгелдеп,бар назарларын сабаққа аударады.Мұғалімнің нұсқауымен 4 топқа бөлінеді. Топтық ережені барлығы естеріне түсіреді.Оқушылар өздерін реттейді. |
Тұсау кесер Негізгі бөлім | Қазақтың үш қасиетіне қарай топқа бөлініп отыруға ұсыныс жасалады.-батыр-қонақжай-өнерліОқушылар өз аттарына сай қасиеттерін топпен, шығармашылық түрде көрсетеді. -Балалар, сендердің де осындай нағыз қазақ болатындарыңа мен сенің тұрмын. III. Жаңа сабақ.- Ақын Күләш Ахметова « Қазағым менің» деген өлең жазған екен, -деп, автормен таныстырып өтіп, сабақты жалғастыру.Мұғалім өлеңді мәнерлеп оқып беру.- . Өлеңде қазақ халқының өткен өмірі туралы не айтылған?- Халықтың Отанына деген сүйіспеншілігін қалай суреттеген?- Ақын қазақтың қандай қасиеттерін мақтан етеді?Осы сұрақтар талданған кезде сабақ басындағы топтауға қайта оралып, ақынның көркемдеуіш сөздері қызыл маркермен жалғастырылып жазылады. | Мысалы,1 -топ батырлықты дәріптейді.2-топ қонақжайлықты (өз қалаулары бойынша) кез келген түрде көрсетеді, дәріптейді.3-топ өнерлерін көрсетеді.Оқушылардың пікірлері тыңдалып, қорытындыланады. Мұғалімнің балалардың сәл болса да талпынысына қолдау көрсетуі керек. Осы арқылы баланың бойында өзіне деген сенім ұялай бастайды. Өзінің шығармашылық мүмкіндігінің бар екенін сезіну ары қарай да оларды қанаттандырады.Топтауға үңіле түсіп, балалардың сөздерімен синоимдес болған ақынның ойларын табу. Мысалы, оқушы: « батыр» десе, ақын: «жауынгер» деген екен... Бұл арқылы балалардың сезімдері ақынның ойына жақын екенін сездіру, байқату. Қойылған сұрақтарға жауап беру кезінде оқушы үзінділер оқып, пікірлерін дәлелдеу керек. |
Қорытынды | III. Қорытынды.Жұмысты қорытындылай отырып, туған жер, қазақ халқы туралы жазбаған ақындар жоқ дей келіп, Қадыр Мырза Әлидің « Қазақтарды шетелдік қонақтарға таныстыру» өлеңінен үзінді алып, интерактивті тақтаға немесе плакатқа жазылған түрінде ілу.Қазақтарды шетелдік қонақтарға таныстыру...Сәйгүлікті құйрық-жалы таралғанСүйетұғын қазақ осы,Қараңдар!Қазақ осыКүй шығарып, Ән салып, Көкпар тартып,Қыз қууға жаралған....Қазақ осы:Дала дейтін, Күн дейтін.Қазақ осы:«Өнер алды-тіл» дейтін.Қазақ осы:Қарасың ба Ақсың ба, Қоңырсың ба,Жатырқауды білмейтін.Қазақ осы:Ашық, жарқын қабағы,Қонақ келсе,Шабылып бір қалады.Байқа да тұрСаған да ол кетердеАт мінгізіп,Жібек шапан жабады...Қадыр Мырза Әли- Егерде қазақ туралы тағы басқа ақындардың жазғандарын оқи берсеңдер, халқымыздың басқа да көптеген қасиеттері жазылатыны сөзсіз.- Бүгін біз сабақта топтау арқылы не жасадық?- Қазақ халқын сөзбен мүсіндегендей?- Біз өзімі үшін не жаналық ашқандай болдық?V. Үйге тапсырма: VI. «Бақыттымын» атты эссе жазу Қадыр Мырза ӘлиӨлеңді мәнерлеп оқыту.а) «Венн» диаграммасы арқылы немесе сызба арқылы өлеңдерді салыстыру.ә) сабақ басындағы топтарға қайта оралып, Қадыр ақынның қазақтың бейнесін қалай толықтырғанын өлеңнен тауып, сызбаны жасыл маркермен толықтыру. Мысалы , тілге бай, дос, бауырмал, атбегі, әнші, күйші...Енді топтаудың төбесіне « Қазағым менің» деген сөз жазылады.- Егерде қазақ туралы тағы басқа ақындардың жазғандарын оқи берсеңдер, халқымыздың басқа да көптеген қасиеттері жазылатыны сөзсіз.- Бүгін біз сабақта топтау арқылы не жасадық?- Қазақ халқын сөзбен мүсіндегендей?- Біз өзімі үшін не жаналық ашқандай болдық? | Оқушылар ойланады Сұрақтарға жауап береді, салыстырады Өлеңді мәнерлеп оқыту.а) «Венн» диаграммасы арқылы немесе сызба арқылы өлеңдерді салыстыру.ә) сабақ басындағы топтарға қайта оралып, Қадыр ақынның қазақтың бейнесін қалай толықтырғанын өлеңнен тауып, сызбаны жасыл маркермен толықтыру. Мысалы , тілге бай, дос, бауырмал, атбегі, әнші, күйші...Енді топтаудың төбесіне « Қазағым менің» деген сөз жазылады. |
Бағалау | «Бағдаршам» әдісі арқылы бағалау | Балалар бағдаршам арқылы бағалайды. |
Үйге тапсырма | Өлеңді мәнерлеп оқу.. Бақыттымын» атты эссе жазу | Күнделіктеріне жазып алады |
Рефлексия | Екі жұлдыз, бір тілек | Ойларын білдіреді |
Сабақтың тақырыбы: Аңыз арнасы. Бекболат ӘдетовСабақтың мақсаты:1. Домалақ ана өмірінен түсінік беріп, өз апаларыңа деген сыйластық, құрмет, аялау қасиеттерін дарыта отырып аңыздың мазмұнын ашуға үйрету.2. Оқушылардың сөздік қорын молайтып, ойлау қабілеттерін, көркем әдеби тілде сөйлеу қабілеттерін дамыта түсу.Сабақтың көрнекілігі: Пайғамбардың ана туралы сөзі, үнтаспа, түрлі түсті қарындаштар.Сабақтың барысы:Ұйымдастыру кезеңі.Қызығушылықты ояту.- Сендерге ең жақын адам кім?- Ана сөзіне қандай тіркестер айта алар едің? «Топтастыру арқылы».Мысалы, асыл ана, жан ана, Домалақ ана, т. с. с.Тақырыппен таныстыру.Сұрақ: Домалақ ана туралы қандай мағлұматтарың бар?Стратегия бойынша кестені толтыру арқылы орындау.«V» - мен білемін«-» - көршімнен толықтырдым«+» - мен үшін жаңа«?» - білгім келедіОқушылар әрқайсысы жеке дәптерлеріне орындайды.Топ құрамында пікір алысып, әркім өзіне толықтыру енгізеді.(Кестенің 1 - 2 тарауларын жазады.)
II. Мағынаны тану.«Болжау» арқылы оқу. Мәтінді оқиға желісіне байланысты үш бөліккебөлу.Сөздік жұмысын өткізу.Мазмұнымен жұмыс.Әр бөлімді жалпылама қорытындылау.Жоспар құру. Дәптерге жазып алу.Сергіту сәтінің орнына: Гүл салу. Әркім өзінің салған гүлін анасына теңесін, анаңды қандай түске бояр едің? Неліктен бұл түсті таңдадың?(Түстерге байланысты психологиялық сараптама жүргізсе болады. )«Кубизм» стратегиясы бойынша топтарда жұмыс.1 - топ. Қырғыз батырына сипаттама беру.2 - топ. Домалақ анаға сипаттама беру.3 - топ. Сары айғырды алып қалу себебі неде?4 - топ. Әңгімеде қай заман оқиғасы суреттелген?Тапсырмалар әдеби көркем сөздермен әсерлендіріліп орындалуы тиіс.Барлық топтардың орындаған тапсырмаларын тыңдау.III. Ойтолғау.«Екі жақты күнделік» стратегиясын пайдалану.Маңызды фраза -------------- Не үшін маңыздыСабақты қорыту ретінде ана туралы мақал - мәтел айтып, мазмұнын ашу.Аңыздың тәрбиелік мәні неде?Үйге тапсырма.
Сабақтың тақырыбы: Құпия әуен. Меңдібай Әбілұлы.Сабақтың мақсаты:Күй құдіреті туралы әңгімені оқыта отырып, қазақ елінің тарихы, тұрмыс- салты туралы мағлұмат беру; сыни ойлау арқылы білімдерін тереңдету.Күтілетін нәтижелер:пәндік нәтиже: тақырып мазмұнын меңгерту, талдау арқылы оқушының шығармашылық деңгейі артады;жүйелік–әрекеттік нәтиже: өнерге деген қызығушылығы артып, сыни тұрғыдан ойлау арқылы сөйлеу тілдері дамиды;тұлғалық нәтиже: күй өнерін, әдебиетті сүйе біледі;Сабақтың түрі: Аралас сабақСабақтың әдісі: «болжау әдісі», диалог, топтық жұмыс, сыни тұрғыдан ойлау стратегиялары.Пәнаралық байланыс: Тарих, музыкаСабақтың көрнекілігі: автордың ,күйшілердің, қазақ халық аспаптарының суреті, (презентация)Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі:2. Психологиялық дайындық:Қайырлы күн! Әрқашан күн сөнбесін.Күн нұрындай жылуын төге берсін.Күндей жарық, көңілді күй кешейік.Бәріміз тату дос боп өсейік.3. Үй тапсырмасын талдау.«Аңыз арнасы» аңызы бойынша жұмыс жүргізу.
- Аңыз дегеніміз не?
- Осы аңыздың мағынасына сай қандай мақалдар айтар едіңдер?
Топтарға бөлуІ топ «Жазушылар»ІІ топ «Ақындар»ІІІ топ «Суретшілер» 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ