Материалдар / Ежелгі Ассирия. Урарту мемлекеті.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі Ассирия. Урарту мемлекеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі Ассирия. Урарту мемлекеті туралы білім беру. Міндеттері: -Танымдық сипаттағы тапсырмалар арқылы ой – өрісін арттыру, - Ежелгі Ассирия. Урарту мемлекеті туралы ойларын кеңейтіп, тұжырымдауға жетелеу; - Ғылыми жаңалықтарға қызығушылықтарын ояту; - Ежелгі Ассирия. Урарту мемлекеті тақырыбы бойынша жұптық, топтық жұмыстар арқылы оқушыларды диалогқа түсуге, ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Желтоқсан 2017
1909
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Сабақтың тақырып: Ежелгі Ассирия. Урарту мемлекеті.

Сабақ мақсаты: Ежелгі Ассирия. Урарту мемлекеті туралы білім беру.

Міндеттері: -Танымдық сипаттағы тапсырмалар арқылы ой – өрісін арттыру,

- Ежелгі Ассирия. Урарту мемлекеті туралы ойларын кеңейтіп, тұжырымдауға жетелеу;

- Ғылыми жаңалықтарға қызығушылықтарын ояту;

- Ежелгі Ассирия. Урарту мемлекеті тақырыбы бойынша жұптық, топтық жұмыстар арқылы оқушыларды диалогқа түсуге,

ойларын еркін жеткізуге дағдыландыру.

Сынып : 6

Мерзімі:

Сабақ түрі: Жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілі: «Серпілген сауал», «Адасқан әріптердің орнын табу» «Көршіңе әңгімелеп бер», «Конверт сұрақ», «Жіңішке сұрақ»,

«Сәйкестендіру»

Оқыту формасы: жеке, жұппен, топпен.

Көрнекілігі : праектор, компьютер, фотоппарат, А-3 , тақырыпқа сай суреттер,маркелер, өшіргіш, қарындаш,

Сілтеме : 6 сынып

Күтілетін нәтиже : Ежелгі Ассирия. Урарту мемлекеті туралы біледі.



Ойлау деңгейі

Уақыты

Мұғалімнің

іс –әрекеті

Оқушының

іс – әрекеті








Білу

6 м














Ынтымақтастық атмосферасын орнату

Қане,қане тұрайық

Үлкен шеңбер құрайық

Оң жақтағы көршіге,

Сол жақтағы көршіге,

Күлімсіреп қарайық.

Қолды жоғары созайық

Бір – бірімізден озайық.

Құшақтасып әрқашан

Тату – тәтті болайық!

(қызыл, көк ,ақ, қоңыр түстер арқылы топтарға бөлу)

«Серпілген сауал» әдісі арқылы үй жұмысын тексердім.

Сыныпты тәтті сыйлықтар арқылы төрт топқа бөлдім.

Жаңа тақырыпқа шығу.

«Адасқан әріптердің орнын табу» қағазға жапсыру.

Ежелгі Ассирия. Урарту мемлекеті


Оқушылар берілген суреттерді алып топқа бөлініп отырады.



Сыныптасының атын атап допты лақтырады және сұрақ қояды. Допты қағып алған оқушы қойылған сұраққа жауап береді .Егер жауап бере аламаса сұрақты келесі оқушыға қайталап қояды.


«Қолпаштау»

Түсіну

8 м

«Көршіңе әңгімелеп бер » әдісі оқушылар өз ойларын дауыстап айтып беру үшін пайдаланылады.

оқығаныңыз бойынша сұрақ қойыңыз, ойлануға бір-бірлеріңізге 1 минуттан уақыт беріңіздер;

одан кейін жұбыңыздан өз ойларымен бөлісуді сұраңыз; жаңа тақырыпты айтыңыз және осы тақырып бойынша өздері білетін барлық жағдайды көршіңізге айтыңыздар.



«Көршіңе әңгімелеп бер » әдістемесі

1-топ Ассирия мемлекетінің құрылуы

2-топ.Ассирияның отаршылдық саясаты

3-топ.Мәдениеті

4- топ . Урарту мемлекеті


Оқушылар мәтінмен танысады.Оқиды, жұппен талдап , постерге түсіреді.



«Қолпаштау»

«Бағдаршам » арқылы бағалау

Талдау

8 м

  1. жұп : Ассирия мемлекетінің құрылуы

  2. жұп : Ассирияның отаршылдық саясаты

  3. жұп : Мәдениеті

  4. жұп : Урарту мемлекеті

Оқушылар қажетті суреттерді пайдаланып, постер жасайды.


Төрт жұп постерлерін қорғайды.


«Қолпаштау» арқылы бағалау


Қолдану

5 м


«Конверт сұрақ»

1.Ашур қаласының ерекшеленуіне не ықпал етті?

2.Ассириялықтардың құрылыс, сурет,мүсін өнері туралы не білесің?

3.Урарту мемлекетінің мәдениеті туралы не білесіңдер?

4.Ежелгі Ассирияның табиғаты мен шаруашылығы туралы не білесіңдер?


Сергіту жаттығуы

  1. Ең алдымен көрші мемлекеттердің әлсіреуі.

  2. Құрылыс өнерлерін патша сарайларынан байқаймыз.

  3. Асстрияның білімді патшасы Ашшурбанипал Ашшурбанипал кітапханасын салдырған. Вавилонның,Шығыс елдерінің кіраптарын жинақтаған.


  1. Мал бағу маңызды рөл атқарған.Қой, ешкі өсірген.Бір өркешті түйелер өсірген .


«Қолпаштау» арқылы бағалау

Жинақтау

8 м


«Кубизм» «Жіңішке сұрақтар»

1.Урарту мемлекетінің астанасы.

2.Жауынгерлердің қандай артықшылықтары болды?

3. Урарту қай жерде орналасқан ?

4.Вавилонның солтүстігінде пайда болған мемлекет ?


1.Тушпа қаласы

2.Көбінесе шекаралық аудандарға қоныстандырылды.Олардың жерін шенеуніктерге тартып алуға жол берілмеді.Соғыстағы негізгі күш.

3.Армения жерінде орналасқан

4. Ассирия

Бағалау

6 м

«Сәйкестендіру»

Б.з.б. ІІ мыңжылдықтың басы – мемлекеттік мәселелерді ақсақалдар кеңесі шешті.

Б.з.б. ҮІІІ ғасыр - Ассирияның қуаты артты.

Б.з.б. ҮІІ ғасырдың ортасында – Ассирия орасан зор аймақты бағындырған әскери мемлекетке айналды.

Б.з.б. 605 жылы –Мидия мен Вавилон одақтасып Ассирияны жеңді.

Б.з.б. ІХ ғасыр - Урарту мемлекеті қалыптасты.


Рефлесия

«Екі жұлдыз,бір тілек»

Бағалау парағы



Б.з.б. ІІ мыңжылдықтың басы – мемлекеттік мәселелерді ақсақалдар кеңесі шешті.

Б.з.б. ҮІІІ ғасыр - Ассирияның қуаты артты.

Б.з.б. ҮІІ ғасырдың ортасында – Ассирия орасан зор аймақты бағындырған әскери мемлекетке айналды.

Б.з.б. 605 жылы –Мидия мен Вавилон одақтасып Ассирияны жеңді.




«Дәптер ауыстыру »

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!