Сабақтың
басы
|
1.Ұйымдастыру:
Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Сынып
оқушыларын тақырып мазмұны
бойынша аралас 3 топқа
бөледі. «Біздің қадам»
тренинг.
Үй тапсырмасын
сұрау
«Біліміңді
таныт» әдісі
арқылы
https://wordwall.net/ru/resource/68610693
«Александр Македонский
скифтерді неге бағындыра алмады» тақырыбы
бойынша сұрақтарға жауап
береді.
« Менің
жауабым» әдісі
арқылы оқушылардың назарына
философтар суреттері ұсынылады. Келесі сұрақтар төңірегінде
сұрақтарға жауап береді:
-Суретте тұлғалар туралы
қандай ақпарат бересіз?
-Бүгінгі сабақ қандай
тақырып маңайында өрбиді?
Оқушылардың жауаптары арқылы
сабақтың тақырыбына шығу.Оқушылар
жауаптары тыңдалып болған
соң, осы сабақта басты зерттелетін
мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Жаңа сабақтың
тақырыбы ашылады, сабақ
мақсаты таныстырылады.
|
Сынып
оқушылары тақырып мазмұны
бойынша аралас 3 топқа
бөлінеді.
Оқушылар өткен тақырыпқа
байланысты сұрақтарға жауап
береді
|
Мұғaлімнің мадақтау
сөздері
«Тамаша!» «Жарайсың!» «Өте
жақсы»
|
https://wordwall.net/ru/resource/68610693
суреті
|
Сабақтың
ортасы
|
«Кинометафора»
әдісі
Оқушылар бейнебаян көреді,
бейнебаян бойынша берілген сұрақтарға жауап
береді
-Грек филисофтарынан кімдерді
атай аласыздар?
Топтық
жұмыс
«Мәтін
пирамидасы»-мәтінмен
жұмыс
Оқушыларға мәтін таратады,
тапсырма мәнін түсіндіреді Мәтіннің мазмұнына сүйене
отырып, ежелгі грек философтарының
көзқарастары туралы қарапайым түсінік беру;олардың дүниежүзілік
мәдениет пен ғылымға қосқан үлесінің маңыздылығын анықтау;мінсіз
қоғамның не екенін сипаттайды.
1-топ.Философтар деген
кімдер?
2-топ. Мінсіз қоғам дегеніміз
не?
3-топ:
Ғылымның
атасы
Сергіту
сәті
«Балық»
жаттығуы
Жұптық
жұмыс
«Суретті жандандыр»
әдісі
Жұптарға суреттер топтамасын
құрастыру арқылы тарихи оқиға желісін
сипаттау
Ж етелеуші
сұрақтар:
-
Суретті мұқият
зерттеңдер?
-
Мінсіз қоғамның қандай
ерекшеліктерін байқап
отырсыздар?
-
Мінсіз қоғамды қалай
елестетесіңдер?
Жеке
жұмыс
Төмендегі берілген
мәліметтерді Грек философтарын еңбектерімен өзара
сәйкестендіріңіз
Сократ
|
А) адамдарды қабілетіне қарай үш
топқа бөл- ді. Данышпан (философтар) билеуші болуы керек.
Ал ең
батылдары мен күштілері (әскерилер) – күзетші;
ақылды әрі адал адамдар егінші (диқан) және
қол- өнерші болуы
тиіс.
|
2. Аристотель
|
В) «Менің білетінім –
ештеңе білмейтінім»,
|
3. Платон
|
С)
«бұрыс» түрлерін ажыратқан.
Философ басқарудың ең
жетілген түрі ретінде «политияны» анықтаған
|
Жауап
парағы
|
Оқушылар бейнебаян көреді,
бейнебаян бойынша берілген сұрақтарға жауап
береді
Мәтіннің мазмұнына сүйене
отырып, ежелгі грек философтарының
көзқарастары туралы қарапайым түсінік беру;олардың дүниежүзілік
мәдениет пен ғылымға қосқан үлесінің маңыздылығын анықтау;мінсіз
қоғамның не екенін сипаттайды.
Жұптар
суреттер топтамасын құрастыру
арқылы тарихи оқиға желісін
сипаттайды;
Берілгенмәліметтерді Грек
философтарын еңбектерімен өзара
сәйкестендіреді.
|
Бағалау
критерийi:
-Философиялық көзқарастарды
түсіндіреді
Дескриптор:
- ежелгі грек философтарының
көзқарастары туралы қарапайым түсінік
береді;
- дүниежүзілік мәдениет пен
ғылымға қосқан үлесін
анықтайжы;
-;мінсіз қоғамның не
екенін сипаттайды;
Дескриптор:
Мінсіз қоғамның ерекшеліктерін
атайды;
Мінсіз қоғамды
сипаттайды;
Дескриптор:
-Ежелгі Грек философтарын
сурет арқылы атайды;
-Ежелгі Грек философтарының көзқарастарын
сәйкестендіреді.
|
Тақырыптық бейнематериал
сілтемесі
https://www.youtube.com/watch?v=NF_vIggmXpk
Антикалық философтардың қоғам
туралы түсініктері Сократ С9
http://www.docme.ru/doc/896564/predstavleniya-antichnyh-filosofov-ob-obshhestve
Пирамида
Тақырып
тық
суреттер
ҚБ
парағы
Сәйкестен
діру
кестесі
|
Сабақтың
аяғы
|
Сабақты
қорытындылау
«Эйлер шеңбері»
әдісі
Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген
Мәселер бойынша и
деялар
сараланады.
Кімдер? Қайда? Қашан? Неге?
Нәтиже
«Бірге
ойлаймыз»
https://wordwall.net/ru/resource/69114641
-
Ежелгі Грекияда
философтарды атады?-«даналықты
жақтаушылар»
-
Ежелгі
Грекияның әлемге танылған
философтары-Сократ,
Платон мен Аристотель
-
«Менің білетінім – ештеңе
білмейтінім»-Сократ
-
Мінсіз қоғам азаматына қажетті төрт негізгі
қасиеттін
анықтаған?-Платон
-
Платонның атақты шәкірттерінің бірі
философ-Аристотель
Кері
байланыс.
«Мұғалімге хат»
әдісі
-Мен барлығын
түсіндім
-Мен әлі де білгім
келеді
-Мен
түсінбедім
Үй
тапсырмасы
Ежелгі Грекия мәдениеті
|
Дескриптор:
-Тақырып бойынша негізгі
идеяларды жинақтайды;
-Идеялар жинақталып,
саралайды;
Оқушылар тақырыптық сұрақтарға
жауап береді
Оқушы тақырып бойынша не
білдім?, не қызықты болды? не білгім келеді?-деп
жазады.
|
Дескриптор арқылы мұғалім
бағалайды.
|
А4
парағы
Кесте
https://wordwall.net/ru/resource/69114641
|