Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті?

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті?

Материал туралы қысқаша түсінік
ежелгі грек философтарының көзқарастары туралы қарапайым түсінік беру; олардың дүниежүзілік мәдениет пен ғылымға қосқан үлесінің маңыздылығын анықтау; мінсіз қоғамның не екенін түсіндіру;
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Білім беру ұйымының атауы

Абай Құнанбаев атындағы орта мектебі

Бөлім

Ежелгі Грекия мәдениеті

Педагогтің Т.А.Ә

Байтубетова Карылгаш Каримжановна

Күні

29.02.2024

Пәні

Қатысушылар саны: 23

Қатыспағандар саны:-

Сынып:

5 а

Сабақтың тақырыбы

Ежелгі Грек философтары мінсіз қоғамды қалай елестетті?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.2.3.1 ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру

Сабақтың мақсаты:

ежелгі грек философтарының көзқарастары туралы қарапайым түсінік беру; олардың дүниежүзілік мәдениет пен ғылымға қосқан үлесінің маңыздылығын анықтау; мінсіз қоғамның не екенін түсіндіру;

Құндылықтарды дарыту:

Ұлттық мүдде: Қазақстан мүддесіне қызмет етуге ұмтылу: Ар-ұят: Шешім қабылдай білу және жауапкершілікті сезіну; Талап: Жеке және командамен жұмыс істей білу;

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


1.Ұйымдастыру:

Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.

Сынып оқушыларын тақырып мазмұны бойынша аралас 3 топқа бөледі. «Біздің қадам» тренинг.

Үй тапсырмасын сұрау

«Біліміңді таныт» әдісі арқылы

https://wordwall.net/ru/resource/68610693

«Александр Македонский скифтерді неге бағындыра алмады» тақырыбы бойынша сұрақтарға жауап береді.

« Менің жауабым» әдісі арқылы оқушылардың назарына философтар суреттері ұсынылады. Келесі сұрақтар төңірегінде сұрақтарға жауап береді:






-Суретте тұлғалар туралы қандай ақпарат бересіз?

-Бүгінгі сабақ қандай тақырып маңайында өрбиді?

Оқушылардың жауаптары арқылы сабақтың тақырыбына шығу.Оқушылар жауаптары тыңдалып болған соң, осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады, сабақ мақсаты таныстырылады.

Сынып оқушылары тақырып мазмұны бойынша аралас 3 топқа бөлінеді.


Оқушылар өткен тақырыпқа байланысты сұрақтарға жауап береді










Мұғaлімнің мадақтау сөздері

«Тамаша!» «Жарайсың!» «Өте жақсы»


https://wordwall.net/ru/resource/68610693








суреті




Сабақтың ортасы


«Кинометафора» әдісі

Оқушылар бейнебаян көреді, бейнебаян бойынша берілген сұрақтарға жауап береді

-Грек филисофтарынан кімдерді атай аласыздар?

Топтық жұмыс

«Мәтін пирамидасы»-мәтінмен жұмыс

Оқушыларға мәтін таратады, тапсырма мәнін түсіндіреді Мәтіннің мазмұнына сүйене отырып, ежелгі грек философтарының көзқарастары туралы қарапайым түсінік беру;олардың дүниежүзілік мәдениет пен ғылымға қосқан үлесінің маңыздылығын анықтау;мінсіз қоғамның не екенін сипаттайды.

1-топ.Философтар деген кімдер?

2-топ. Мінсіз қоғам дегеніміз не?

3-топ: Ғылымның атасы

Сергіту сәті

«Балық» жаттығуы

Жұптық жұмыс

«Суретті жандандыр» әдісі

Жұптарға суреттер топтамасын құрастыру арқылы тарихи оқиға желісін сипаттау









Ж етелеуші сұрақтар:

  1. Суретті мұқият зерттеңдер?

  2. Мінсіз қоғамның қандай ерекшеліктерін байқап отырсыздар?

  3. Мінсіз қоғамды қалай елестетесіңдер?

Жеке жұмыс

Төмендегі берілген мәліметтерді Грек философтарын еңбектерімен өзара сәйкестендіріңіз

Picture 4





Сократ

А) адамдарды қабілетіне қарай үш топқа бөл- ді. Данышпан (философтар) билеуші болуы керек. Ал ең батылдары мен күштілері (әскерилер) – күзетші; ақылды әрі адал адамдар егінші (диқан) және қол- өнерші болуы тиіс.


2. Аристотель

В) «Менің білетінім ештеңе білмейтінім»,


3. Платон

С) 

«бұрыс» түрлерін ажыратқан. Философ басқарудың ең жетілген түрі ретінде «политияны» анықтаған


Жауап парағы

1

2

3





Оқушылар бейнебаян көреді, бейнебаян бойынша берілген сұрақтарға жауап береді


Мәтіннің мазмұнына сүйене отырып, ежелгі грек философтарының көзқарастары туралы қарапайым түсінік беру;олардың дүниежүзілік мәдениет пен ғылымға қосқан үлесінің маңыздылығын анықтау;мінсіз қоғамның не екенін сипаттайды.

Жұптар

суреттер топтамасын құрастыру арқылы тарихи оқиға желісін сипаттайды;






Берілгенмәліметтерді Грек философтарын еңбектерімен өзара сәйкестендіреді.



Бағалау критерийi:

-Философиялық көзқарастарды түсіндіреді


Дескриптор:

- ежелгі грек философтарының көзқарастары туралы қарапайым түсінік береді;

- дүниежүзілік мәдениет пен ғылымға қосқан үлесін анықтайжы;

-;мінсіз қоғамның не екенін сипаттайды;

Дескриптор:

Мінсіз қоғамның ерекшеліктерін атайды;

Мінсіз қоғамды сипаттайды;


Дескриптор:

-Ежелгі Грек философтарын сурет арқылы атайды;

-Ежелгі Грек философтарының көзқарастарын сәйкестендіреді.




Тақырыптық бейнематериал сілтемесі

https://www.youtube.com/watch?v=NF_vIggmXpk

Антикалық философтардың қоғам туралы түсініктері Сократ С9

http://www.docme.ru/doc/896564/predstavleniya-antichnyh-filosofov-ob-obshhestve






Пирамида









Тақырып

тық суреттер











ҚБ парағы

Сәйкестен

діру кестесі

Сабақтың аяғы


Сабақты қорытындылау

«Эйлер шеңбері» әдісі

Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген Мәселер бойынша и

деялар сараланады.

Кімдер? Қайда? Қашан? Неге? Нәтиже

«Бірге ойлаймыз»

https://wordwall.net/ru/resource/69114641


  1. Ежелгі Грекияда философтарды атады?-«даналықты жақтаушылар»

  2. Ежелгі Грекияның әлемге танылған философтары-Сократ, Платон мен Аристотель

  3. «Менің білетінім – ештеңе білмейтінім»-Сократ

  4. Мінсіз қоғам азаматына қажетті төрт негізгі қасиеттін анықтаған?-Платон

  5. Платонның атақты шәкірттерінің бірі философ-Аристотель

Кері байланыс.

«Мұғалімге хат» әдісі

-Мен барлығын түсіндім

-Мен әлі де білгім келеді

-Мен түсінбедім

Үй тапсырмасы

Ежелгі Грекия мәдениеті


Дескриптор:

-Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтайды;

-Идеялар жинақталып, саралайды;

Оқушылар тақырыптық сұрақтарға жауап береді







Оқушы тақырып бойынша не білдім?, не қызықты болды? не білгім келеді?-деп жазады.


Дескриптор арқылы мұғалім бағалайды.





А4 парағы






Кесте




https://wordwall.net/ru/resource/69114641



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.11.2024
209
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі