Ұзақ мерзімді
жоспардың тарауы: Мектеп: 11 орта
мектеп
Күні: 27,04,2018ж
Мұғалімнің аты-жөні: Туляева Жанар
Солдатова
Сынып: 5 Қатысқандар: 29
Қатыспағандар: 0
|
Сабақтың
тақырыбы
|
«Ежелгі Грекияның гимназия,
лицей, академиялары нені
үйретті»
|
Осы сабақта
қол
жеткізілетін
оқу
мақсаттары
(оқу
бағдарламасына
сілтеме)
|
5.2.4.1 Ежелгі
грекия қоғамның дамуындағы жазудың рөлін
сипаттау
5.2.4.2 Ғылымдардың
(арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына
шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын
сипаттау
|
Сабақтың
мақсаты
|
-Ежелгі грекия
қоғамның дамуындағы жазудың рөлін
сипаттайды
-
Ғылымдардың (арифметика,
геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық
іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын
аныктайды
|
Бағалау
критерийі
|
- Білім
алушы
|
Тілдік
мақсаттар
|
Түсіндірмелі терминдік сөзбен
жұмыс
|
Құндылықтарға
баулу
|
«Мәңгілік
Ел» ТАРИХТЫҢ, МӘДЕНИЕТ ПЕН
ТІЛДІҢ БІРТҰТАСТЫҒЫ
Құрмет, ынтымақтастық,
ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық
жауапкершілік,
|
Пәнаралық
байланыс
|
География мен
филасофия
|
Тақырып
бойынша
алдыңғы
білім
|
Бөлім «Ежелгі Грекия
мәдениеті»
«Ежелгі Грекия өнері қандай
болды
|
Сабақ
барысы
|
Сабақтың
Жоспар-н
кезеңдері
|
Сабақтағы
жоспарланған
жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
5
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу.тугелдеу
Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары
арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын
алып, 1,2,3 топтарға бөлініп
отрады.
1-тапсырма:Төменде берілген суреттен грек
театрының бөліктерін көрсетіңіз.
Театр Грекияда
б.з.б.Ү – ІҮғ салына бастады. Театр - грек тілінде ойын-сауық орны,
көрініс деген ұғым береді. Оның пайда
болуы Дионис құдайдың құрметіне арналған ойын – сауықпен байланысты
шыққан
ТЕАТР
|
көрерменге арналған
орын
|
орхестра – ойын көрсететін
алаң
|
скене – актерлер киім
ауыстыратын жер
|
|
|
Сабақтың
ортасы
20 мин
|
Видео ролик
тамашалау жаңа тақырыпты
ашу
1.Тапсырма Сандар
сойлейдi
Суретті қолдана
отырып, сұрақтарға жауап
беріңіз
-
Ежелгі грек
мектебінде оқушылар қандай жазу құралдарын
пайдаланды?
______________________________________________
-
Стилус (стиль)
құралының екі ұшын қандай мақсатта
пайдаланған?
______________________________________________
-
Жазудың грек халқы
үшін қандай маңыздылығы
болды?
______________________________________________
Дескриптор:
Білім
алушы
|
Ежелгі Грекиядағы
жазу құралдарын атайды;
|
Ежелгі Грексиядағы стилусты
қолдану ерекшелігін
көрсетеді
|
Ежелгі Грекиядағы жазу роліне
баға береді.
|
2
.Тапсырма
Төмендегі кестеге
Ежелгі Грек жеріндегі мектепті сипаттап,
толтырыңыз
|
Бірінші
басқыш
|
Екінші
басқыш
|
Үшінші
басқыш
|
Балалардың жас
шамасы
|
|
|
|
Неге
үйретті?
|
|
|
|
Төмендегі Ежелгі
Грек ғұламаларын қай ғылым өкілдеріне жататының
анықтаңыз:
1. Пифагор -
..............................
2. Гиппократ -
............................
3. Геродот -
................................
4. Гомер -
...................................
5. Эмпедокл -
...........................
6. Аристотель -
........................
7. Демокрит -
............................
Дескриптор:
|
Білім
алушы
|
|
-Грек
мектептерінің әр басқыштарында
оқитын балалардың жасын атайды;
-Грек мектептеріндегі балаларға
оқытылатын білімдерді
жазады;
-Ежелгі Грек ғұламаларының
қандай ғылым өкілдері екендігін
анықтайды.
|
|
Видео
ролик
|
Сабақтың
соңы
10
мин
Бағалау
2мин
Кері
байланыс
3мин
|
Сыр сұқбат
бағдарламасы: сұқбаттасу
әдісі
Грек мектептері 3 басқыштан тұрған.
Бірінші басқыш мектеп жасына дейінгі тәрбие (3 - 7 жасар). Бұл
кезеңде балаларды адамгершілікке, әдептілікке тәрбиелеген.
Екінші басқыш 7 - 12 жасар балаларға жазу жазуды, оқуды, сызу
сызуды, сурет салуды үйреткен.
Үшінші басқыш гимнасия деп аталған. Әр түрлі ғылым салалары бойынша
білім алып, шешендік өнерге
баулыған.
Мектепте көбінесе
ауқатты адамдардың балалары ғана оқыған. Мектептерде тек қана ер
балалар білім алған. Қыз балаларға арналған мектептер болмаған.
Оларды үйде анасы
тәрбиелеген.
Балаларды мектепке
апарып, қасында көмектесіп, тәрбие берген құлды педагог деп атаған.
Ежелгі Грекияда ер адамдардың басым бөлігі сауатты, білімді
болған.
сұрақ
1,Неліктен грек
мектептерінде тек ауқатты адамдардың балалары
оқыған?
2,Грек қоғамына
неліктен сауатты адамдар қажет
болды?
3,Перикл атты
Афиналық стратег бір құлдың аяғын сындырып алғаны туралы естіп:
«Тағы бір педагог пайда болды!» дейді. Осы сөзімен Перикл не
айтпақшы болды?
4Қазіргі кезде
педагог деп кімді атаймыз?
Дескриптор:
|
Білім
алушы
|
|
-Грек мектептерінде тек ауқаттылардың оқу
себебін көрсетеді;
-қоғам үшін сауатты адамдар
маңыздылығына атайды;
-Ежелгі Грекиядағы
педагогтардың рөліне баға
береді;
-Қазіргі кездегі педагогты
сипаттайды.
|
: Білім
қоржыны
|
|
|
Саралау – Сіз
қандай тәсілмен
Көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға
қарағанда
қабілетті
оқушыларға қандай
тапсырмалар
бересіз?
|
Бағалау –
Сіз
оқушылардың
материалды
игеру
деңгейін қалай
тексеруді
жоспарлап
отырсыз?
|
Денсаулық
және
қауіпсіздік
техникасын
сақтау
|
Окушыларга озара
байланыс орнатуга мумкiндik беру максатында топтык жуптык
тапсырмалар беру аркылы окушыларга колдау
корсетемiз.
Окушылардын ойлау
кабiлетiн дамыту максатында логикалык тапсырмалар
берiледi.
|
Дескрипторды
пайдалана отырып багалаймын.
Де Боннын калпактары
адiciмен багалаймын.
|
Сергiту
сат
Сынып тазалыгын
сактау.
АКТ-ны пайдаланган кезде техника
кауiпсiздiгiн
сактау.
|
Сабақ
бойынша
рефлексия
|
Өткізген сабақ
туралы ойлану үшін төмендегі
орынды
пайдаланыңыз. Сол
жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Сабақ
мақсаттары
немесе
оқу
мақсаттары
шынайы,
қолжетімді болды
ма?
Барлық оқушылар
оқу
мақсатына
қол
жеткізді ме?
Егер
оқушылар
оқу
мақсатына
жетпеген
болса, неліктен
деп
ойлайсыз?
Сабақта
саралау
дұрыс
жүргізілді
ме?
Сабақ
кезеңдерінде
уақытты
тиімді
пайдаландыңыз
ба?
Сабақ
жоспарынан
ауытқулар болды
ма
және
неліктен?
|
|
Жалпы
бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе
(оқыту мен оқуға қатысты)?
1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң
ықпал етер еді (оқыту мен оқуға
қатысты)?
1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып
туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені
анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге
назар аудару
қажет?
|