Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: 11 орта мектепКүні: 27,04,2018ж Мұғалімнің аты-жөні: Туляева Жанар СолдатоваСынып: 5 Қатысқандар: 29 Қатыспағандар: 0 |
Сабақтың тақырыбы
| «Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті» |
Осы сабақта қолжеткізілетін оқумақсаттары (оқубағдарламасына сілтеме) | 5.2.4.1 Ежелгі грекия қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау5.2.4.2 Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын сипаттау
|
Сабақтың мақсаты | -Ежелгі грекия қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттайды- Ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын аныктайды
|
Бағалау критерийі | - Білім алушыЕжелгі Грекиядағы жазу ерекшеліктерін анықтайды
- Ежелгі Грек жеріндегі білім мен ғылымның дамуын анықтайды
|
Тілдік мақсаттар | Түсіндірмелі терминдік сөзбен жұмыс |
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік Ел» ТАРИХТЫҢ, МӘДЕНИЕТ ПЕН ТІЛДІҢ БІРТҰТАСТЫҒЫ Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, |
Пәнаралық байланыс | География мен филасофия |
Тақырып бойыншаалдыңғы білім
| Бөлім «Ежелгі Грекия мәдениеті» «Ежелгі Грекия өнері қандай болды |
Сабақ барысы
|
СабақтыңЖоспар-нкезеңдері
| Сабақтағы жоспарланған жаттығутүрлері
| Ресурстар
|
Сабақтың басы 5 мин | Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу.тугелдеу Топқа бөлемін : «Құттықтау хаттары арқылы» топқа бөлінеді. Оқушыларды құттықтау хаттарын алып, 1,2,3 топтарға бөлініп отрады. 1-тапсырма:Төменде берілген суреттен грек театрының бөліктерін көрсетіңіз. Театр Грекияда б.з.б.Ү – ІҮғ салына бастады. Театр - грек тілінде ойын-сауық орны, көрініс деген ұғым береді. Оның пайда болуы Дионис құдайдың құрметіне арналған ойын – сауықпен байланысты шыққан
| |
Сабақтың ортасы20 мин |
Видео ролик тамашалау жаңа тақырыпты ашу
1.Тапсырма Сандар сойлейдiСуретті қолдана отырып, сұрақтарға жауап беріңізЕжелгі грек мектебінде оқушылар қандай жазу құралдарын пайдаланды?______________________________________________Стилус (стиль) құралының екі ұшын қандай мақсатта пайдаланған?______________________________________________Жазудың грек халқы үшін қандай маңыздылығы болды?______________________________________________
2.Тапсырма Төмендегі кестеге Ежелгі Грек жеріндегі мектепті сипаттап, толтырыңыз
Төмендегі Ежелгі Грек ғұламаларын қай ғылым өкілдеріне жататының анықтаңыз:1. Пифагор - ..............................2. Гиппократ - ............................3. Геродот - ................................4. Гомер - ...................................5. Эмпедокл - ...........................6. Аристотель - ........................7. Демокрит - ............................
|
Видео ролик
|
Сабақтың соңы10 мин
Бағалау2мин
Кері байланыс3мин
| Сыр сұқбат бағдарламасы: сұқбаттасу әдісіГрек мектептері 3 басқыштан тұрған. Бірінші басқыш мектеп жасына дейінгі тәрбие (3 - 7 жасар). Бұл кезеңде балаларды адамгершілікке, әдептілікке тәрбиелеген.Екінші басқыш 7 - 12 жасар балаларға жазу жазуды, оқуды, сызу сызуды, сурет салуды үйреткен.Үшінші басқыш гимнасия деп аталған. Әр түрлі ғылым салалары бойынша білім алып, шешендік өнерге баулыған. Мектепте көбінесе ауқатты адамдардың балалары ғана оқыған. Мектептерде тек қана ер балалар білім алған. Қыз балаларға арналған мектептер болмаған. Оларды үйде анасы тәрбиелеген.Балаларды мектепке апарып, қасында көмектесіп, тәрбие берген құлды педагог деп атаған. Ежелгі Грекияда ер адамдардың басым бөлігі сауатты, білімді болған.
сұрақ1,Неліктен грек мектептерінде тек ауқатты адамдардың балалары оқыған? 2,Грек қоғамына неліктен сауатты адамдар қажет болды?3,Перикл атты Афиналық стратег бір құлдың аяғын сындырып алғаны туралы естіп: «Тағы бір педагог пайда болды!» дейді. Осы сөзімен Перикл не айтпақшы болды?4Қазіргі кезде педагог деп кімді атаймыз?
: Білім қоржыны
|
|
|
Саралау – Сіз қандай тәсілменКөбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағандақабілетті оқушыларға қандайтапсырмалар бересіз?
| Бағалау – Сізоқушылардыңматериалды игерудеңгейін қалай тексерудіжоспарлап отырсыз?
| Денсаулық жәнеқауіпсіздік техникасынсақтау |
Окушыларга озара байланыс орнатуга мумкiндik беру максатында топтык жуптык тапсырмалар беру аркылы окушыларга колдау корсетемiз.Окушылардын ойлау кабiлетiн дамыту максатында логикалык тапсырмалар берiледi. |
Дескрипторды пайдалана отырып багалаймын. Де Боннын калпактары адiciмен багалаймын.
| Сергiту сат
Сынып тазалыгын сактау.АКТ-ны пайдаланган кезде техника кауiпсiздiгiн сактау. |
Сабақ бойыншарефлексия
| Өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орындыпайдаланыңыз. Сол жақтағы сіздің сабағыңызға қатысты сұрақтарға жауап беріңіз. |
Сабақ мақсаттарынемесе оқумақсаттары шынайы,қолжетімді болды ма?Барлық оқушылар оқумақсатына қолжеткізді ме? Егероқушылар оқумақсатына жетпегенболса, неліктен депойлайсыз? Сабақтасаралау дұрысжүргізілді ме?Сабақ кезеңдеріндеуақытты тиімдіпайдаландыңыз ба?Сабақ жоспарынанауытқулар болды мажәне неліктен? |
|
Жалпы бағалауСабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1:2:Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?
|