Материалдар / Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті 5 сынып дүниежүзі тарихы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті 5 сынып дүниежүзі тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
КМЖ 5 сынып дүниежүзі тарихы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2020
1020
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:_______________ Күні:____________

Сыныбы:

Пәні: Ежелгі дүние тарихы

Пән мұғалімі:


Тақырыбы

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті

Оқу мақсаты

5.2.4.2- ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып дамуы, шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістерге ықпалын сипаттау;

5.2.4.1- ежелгі қоғамның дамуындағы жазудың рөлін сипаттау;

5.1.2.1- ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау;

Сабақ мақсаты

Барлығы: Ежелгі Грекиядағы мектептер мен ғылымның дамуын түсіндіреді;

Ғылымдардың дамуын және олардың шаруашылық іс-әрекетке әсерін сипаттайды;

Көпшілігі: Ежелгі Грекиядағы жазудың маңызын анықтайды;

Кейбірі: Ежелгі Грекиядағы әлеуметтік құрылымды өз бетінше бүгінгі күнмен салыстыра, тұжырымдайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар идеяларды, оқиғаларды және өткен тарих туралы және оның осы заманға ықпалы туралы болжамдарды сынау және бағалау үшін ғылыми тілді және арнайы терминологияны пайдаланып, зерттеу диалогына қатыса алады.

Негізгі ұғымдар:

флот, Сиракуза, Архимед, жазу, мыс қағаз

Талқылау сұрақтары:

Ежелгі Грекия мәдениетіне нелер жатады?

Мектептердің қоғамдағы рөлі неде?

Жазудың қызметі жайлы не айта аласыз?

Ежелгі Грекияның білімі мен тарихы несімен қызықтырады ?

Қазіргі білім беру мен сол лицей, академиялардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын атаңыз?

Диалогқа арналған сөз тіркестері:

- Ежелгі гректер пайымдауларында риториканы қолдануды құнды деп

санады, себебі…

- Біз ежелгі грек білім беру жүйесі мен заманауи білім беру

жүйелерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын таба аламыз…

Ойлау деңгейі

Білу, Түсіну, қолдану

Бағалау критериі

өзге халықтардың тарихына, мәдениетіне құрметпен қарау

Алдыңғы білім

Ежелгі Грекия, мәдениет, мектеп, жазу

Пәнаралық

байланыс

Қазахстан тарихы, География

Күтілетін нәтиже

Алған білімдерін қолдануды үйренеді, сауаттылықтары қалыптасады, көшбасшылықты көрсетеді. Тақырыптың мазмұнын түсіну арқылы шығармашылық дағды қалыптасады. Тарихи оқиғаларға сыни көзқараспен қарауға үйренеді.

7 модульдің қолданылуы

АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер

Миға шабуыл,Спирал әдісі,Көкпар ойыны, Суреттер сөйлейді

Қолданылатын ресурстар

Карта, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер,

Ұйымдастыру кезеңі

Тренинг

Санау арқылы сыныпты бірнеше топқа бөлу

Оқушылардың мұндағы мақсаты сандардың реттілігі арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу

Сабақ кезеңдері

Тапсырма

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың іс-әрекеті

Білім


Қызығушылық

тарын ояту

Миға шабуыл

Үйге берілген тапсырма сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен тапсырманы орындау

Мұғалім берген тапсырманы орындау. «Пікірлер ағашы» ойыны бойынша ағаш бұтақтарына стикерге жазып ілу

Түсіну

Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырыпты ашады

Мұғалім тақырыпқа қатысты сұрақ қояды.

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа тақырып туралы білгендерін ортаға салады.

Қолдану

Суреттер сөйлейді

Әр топқа суреттер беру

Әр топқа тапсырма беру және топқа сурет таратып беру

Суреттер бойынша ойларын қағазға жазады, түсіктерін ортаға шығып ай тады

Талдау

Спираль әдісі бойынша тақырыпты талдау үшін арнайы тасырмалар беру

Оқушыларға мәтінді топ ішінде әр қайсысына оқытқызып топпен талқылату. Топ ішінен бір сарапшыны тағайындап басқа топтарға түсіндіреді, қайтадан өз топтарына барып түсінгендерін түсіндіреді.

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырманы өздері талқылап, өз ой-пікірлерімен санаса білуі, топпен жұмыс жасауы.

Жинақтау

Көкпар ойыны арқылы сабақты жинақтайды

Әр топтан 2 оқушы ортаға шығып сұрақтарға жауап береді

Топтар өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды

Бағалау

Өзін-өзі бағалау (2 мин)

Бағдарша, бағалау парақшалары

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату

Өзін өзі топпн бағалайды

Рефлексия

Стикерлерді толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну

Ұсынылған стикерді толтыру

Қалыптастырушы бағалау парағы

Төмендегі Ежелгі Грек ғұламаларынқай ғылым өкілдеріне жататынын анықтаңыз:

1. Пифагор -

2. Гиппократ -

3.Геродот -

4. Гомер -

5. Эмпедокл -

6. Аристотель -

7. Демокрит -


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!