Материалдар / Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті. 2-сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті. 2-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті тақырыбындағы сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2024
71
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:

Мектебі:

Әл-Фараби атындағы №201 мектеп - лицей

Мұғалімнің аты-жөні:

Айғалиев Ербол

Пән/Сынып:

Қазақстан тарихы, 5 «В»

Күні

22.11.2024 ж.

Тарау немесе бөлім атауы:

5. 2А Ежелгі көшпелілер өмірі

Сабақтың тақырыбы:

Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті.

Зерттеу сұрағы

Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?

Оқу мақсаты:

5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;
5.2.2.6 көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну

Сабақтың мақсаты

- Көшпелілердің қолданбалы өнерінің түрлерін сипаттайды;
-Көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсінеді

Құндылықтарды

дарыту

Жасампаздық және жаңашылдық (4-тапсырма)Ұлттық мұраға ұқыпты қарау, ұлттық мәдениетті дәріптеу.

Уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

10 минут


Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды түгендеу)
«Сағат тілі» әдісі арқылы оқушылардың өткен тақырыпта меңгерген білімдерін тексеру.

Түндік -

Үзік -

Бау-шулары -

Маңдайша -

Туырлық -

босаға-

шаңырақ –

Уық –

Кереге –

Сықырлауық –

Киіз –

Сүйектері-

Жаңа тақырып үшін интербелсенді тақта арқылы шағын видеобейне көрсетіледі . Осы сәтте «Ой қозғау»әдісі арқылы сұрақтар қойылады .

Балалар бүгінгі сабақтын тақырыбы қандай болуы мүмкін?

-Оқушыларды сабақтың тақырыбымен, оқу мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен таныстыру.


Оқушылар төменде берілген сөздер мен атауларға анықтама беріп, сағат тілі бойынша жалғастырады




Видеобейнеге тамашалап сұрақтарға жауап береді

Презентация № 1бет


видео
https://m.youtube.com/watch?v=OSoCp56xA28&pp=ygU40LrTqdGI0L_QtdC70ZbQu9C10YDQtNGW0qMg0rHQu9GC0YLRi9KbINC60LjRltC80LTQtdGA0ZY%3D


16 минут






3 балл







3 минут








5 минут








3 минут


Мәтінмен жұмыс. «Ойлан, пікірлес, бөліс» әдісі

Көшпелілердің әлем өркениетіне қосқан үлесі

Ұлттық киімдер.

Қазақ халқының үй жиһаздары

Ат әбзелдері


1-тапсырма. Сәйкестендіру тесті.

1

Көшпелілердің негізігі баспанасы

2

кереге

2

Киіз үйдің шеңбер қабырғасы

4

шекпен

3

Қыздың ұзатылғанда киетін бас киімі

5

уық

4

Түйе жүнінен тоқылатын сыртқы киім

1

киіз үй

5

Шаңырақ пен керегені байланыстыратын

3

сәукеле


2-тапсырма. Суретпен жұмыс.

Суреттердегі қандай қару – жарақ екенін табу керек.


Рисунок 4






3-тапсырма. Жалғастыру

Киіз үйдің .......................................... түрлері бар .

Ұлттық киімдерге .............................жатады.

Қазақ ұсталары ...........................дайындаған.

Үйдің негізгі жиһаздары .................болған.

Мал терісінен .......................... қажетті бұйымдар жасаған.

Кыз келіншектердің әшекейлері ...................


4-тапсырма. Берілген киім –кешекті түріне қарай орналастыр.

1. Бас киім.

2. Сырт киім.

3. Аяқ киім.






Биалай, тақия, шапан, кебіс, сәукеле, жарғақ, шекпен, мәсі, шидем, күпі, тон, қырпу.

Дескриптор: Көшпелілердің ұлттық киімдерін, үй жиһаздарын , ат әбзелдерін анықтайды




Дескриптор: Сөйлемдер мен сөздерді анықтайды





Дескриптор: Суреттердегі қару-жарақ түрін анықтайды







Дескриптор: Сөйлемдерді әрі қарай жалғастырады




Дескриптор:
Берілген киім –кешекті түріне қарай орналастырады

Бағалау.
Оқушылар бірін-бірі бағалайды



Бағалау:

5 балл


Бағалау Мадақтау..





4 балл
Бағалау:










6 балл



3 балл


балл

баға

15-17

5

12-14

4

7-11

3


Жалпы білім беретін мектептің 5 сыныбына арналған оқулық




Тапсырма парақшасы




4 минут


Сурақ-жауап

Толық ай – сабақты толық түсіндім;

Жарты ай - мен жартылай түсіндім;

Shape1


Жаңа ай – менің түсінбегенім басымдау болды.


Тақырыпты меңгергенін анықтау


Ай суреттері

стикерлер

1 минут

Үй тапсырмасы: зерттеу



Презентация № 3 бет



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!