10
минут
|
Ұйымдастыру шаралары (сәлемдесу, оқушыларды
түгендеу) «Сағат тілі» әдісі арқылы
оқушылардың өткен тақырыпта меңгерген білімдерін
тексеру.
Түндік
-
Үзік
-
Бау-шулары
-
Маңдайша
-
Туырлық
-
босаға-
шаңырақ
–
Уық
–
Кереге
–
Сықырлауық
–
Киіз
–
Сүйектері-
Жаңа тақырып үшін
интербелсенді тақта арқылы шағын видеобейне көрсетіледі . Осы сәтте
«Ой қозғау»әдісі арқылы сұрақтар қойылады
.
Балалар бүгінгі
сабақтын тақырыбы қандай болуы
мүмкін?
-Оқушыларды сабақтың
тақырыбымен, оқу мақсаттарымен және бағалау критерийлерімен
таныстыру.
|
Оқушылар төменде
берілген сөздер мен атауларға анықтама беріп, сағат тілі бойынша
жалғастырады
Видеобейнеге тамашалап
сұрақтарға жауап береді
|
|
Презентация №
1бет
видео
https://m.youtube.com/watch?v=OSoCp56xA28&pp=ygU40LrTqdGI0L_QtdC70ZbQu9C10YDQtNGW0qMg0rHQu9GC0YLRi9KbINC60LjRltC80LTQtdGA0ZY%3D
|
16
минут
3
балл
3
минут
5
минут
3
минут
|
Мәтінмен
жұмыс. «Ойлан, пікірлес, бөліс»
әдісі
Көшпелілердің әлем өркениетіне
қосқан үлесі
Ұлттық
киімдер.
Қазақ халқының үй
жиһаздары
Ат
әбзелдері
1-тапсырма.
Сәйкестендіру тесті.
1
|
Көшпелілердің негізігі
баспанасы
|
2
|
кереге
|
2
|
Киіз үйдің шеңбер
қабырғасы
|
4
|
шекпен
|
3
|
Қыздың ұзатылғанда киетін бас
киімі
|
5
|
уық
|
4
|
Түйе жүнінен тоқылатын сыртқы
киім
|
1
|
киіз үй
|
5
|
Шаңырақ пен керегені
байланыстыратын
|
3
|
сәукеле
|
2-тапсырма. Суретпен
жұмыс.
Суреттердегі қандай қару – жарақ екенін табу
керек.
3-тапсырма.
Жалғастыру
Киіз үйдің ..........................................
түрлері бар .
Ұлттық киімдерге
.............................жатады.
Қазақ ұсталары
...........................дайындаған.
Үйдің негізгі жиһаздары
.................болған.
Мал терісінен .......................... қажетті
бұйымдар жасаған.
Кыз келіншектердің әшекейлері
...................
4-тапсырма. Берілген киім –кешекті түріне қарай
орналастыр.
1. Бас киім.
|
2. Сырт киім.
|
3. Аяқ киім.
|
|
|
|
Биалай, тақия, шапан, кебіс, сәукеле, жарғақ, шекпен, мәсі,
шидем, күпі, тон, қырпу.
|
Дескриптор: Көшпелілердің ұлттық
киімдерін, үй жиһаздарын , ат әбзелдерін
анықтайды
Дескриптор: Сөйлемдер мен сөздерді
анықтайды
Дескриптор: Суреттердегі қару-жарақ
түрін анықтайды
Дескриптор: Сөйлемдерді әрі қарай
жалғастырады
Дескриптор:
Берілген киім –кешекті түріне қарай
орналастырады
|
Бағалау.
Оқушылар бірін-бірі
бағалайды
Бағалау:
5
балл
Бағалау Мадақтау..
4
балл Бағалау:
6
балл
3
балл
балл
|
баға
|
15-17
|
5
|
12-14
|
4
|
7-11
|
3
|
|
Жалпы білім беретін
мектептің 5 сыныбына арналған
оқулық
Тапсырма
парақшасы
|