Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
«Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті?
Материал туралы қысқаша түсінік
5.4.1.3. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау
5.2.2.3. Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
3084
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Сабақ: | Мектеп: | ||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Ергали УЕ | ||
Сынып:5 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |
Сабақтың тақырыбы: | «Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы қалай жойылып кетті? | ||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 5.4.1.3. Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттау5.2.2.3. Ежелгі дүниенің өнеріне сипаттама беру | ||
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар істей алады: | ||
Үндістанның ежелгі өркениеттерінің ерекшеліктерін біледіЕжелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін сипаттайдыЕжелгі Үндістанның өнеріне сипаттама береді | |||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: | |||
Ежелгі Үнді жеріндегі Мохенджо-Даро қаласыныңжойылып кету себебін анықтайды | |||
Кейбір оқушылар істей алады: | |||
Ежелгі Үнді жеріндегі Хараппа өркениетініңжойылуына себеп болған оқиғаларды, қандай тайпалардың әсері болғанын анықтай алады. | |||
Бағалау критерийлері | -Ежелгі өркениеттің шаруашылық жүйесін сипаттайды-Ежелгі Үндістан өнерін ашып көрсетеді- Ежелгі Мохенджо-Даро қаласының жойылуынтүсіндіреді. | ||
Пәнаралық байланыс | География ,бейнелеу өнері,әдебиет | ||
Құндылықтармен байланыс | Топтық жұмыс жүргізу арқылы ынтымақтастық, силастық қатынастарын арттыру.Өзге елдердің мәдениетіне, салт дәстүріне құрметпен қарау | ||
Тілдік мақсат | Оқушылар:Хараппа өркениетінің , Мохенджо-Даро қаласының жойылып кету белгілерін анықтап жазады, түсіндіреді | ||
Негізгі сөздер мен тіркестер (пәнге арналған сөздік және терминология): | |||
Арий, санскрит, веда сөздеріне анықтама береді | |||
Сыныптағы диалог/ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер | |||
Талқылауға арналған сұрақтар:1.Неліктен Үнді өркениеті жойылып кетті?2.Б.з.б ІІ мыңжылдықтың екінші жартысында Үнді жеріне арий тайпаларының басып кірудегі себебін түсіндіріңдер? | |||
Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? (айтылым бойынша) | |||
Неліктен Үнді өркениеті күйреді? | |||
Оқылым, жазылым, тыңдалым, айтылым дағдылары бойынша ұсыныстар: | |||
Мәтінді оқиды, жаңа сөздердің анықтамасын жазады, ежелгі өркениеттер туралы мәлімет береді. | |||
Алдыңғы білім | Ежелгі Орта Азия империялары қаншалықты қуатты болғаны,өркениеттерінің дамуы туралы түсініктері бар | ||
Жоспар | |||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз | Ресурстар | |
Сабақтың басы 10 минут | 1минут 5 минут 4 минут | Ұйымдастыру кезеңі1 тапсырма Ой қозғау әдісі арқылыОқушыларға мәтіндер арқылы сұрақтар таратылып беріледі, сол бойынша топтарын тауып отырадыҚазіргі кезде Солтүстік Ауғаныстанның аумағында болған мемлекет (Грек Бактрия)Ежелгі заманда казіргі Түркменстан мен Иран аумағында болған патшалық(Парфия)Грек Бактрия патшалығының аумағында болды(Кушан)1 топ Грек Бактрия2 топ Парфия3 топ Кушан Ойланып көріңдер1.Ежелгі Үндістан туралы не білесіңдер?2.Үндістан туралы сендер қандай аңыз әңгімелер оқыдыңдар?3.Үндістан сендерді несімен қызықтырады? | Мәтіндер жазылған карточкалар Интербелсенді тақтаЕжелгі Үндістан туралы видео ролик |
Сабақтың ортасы30 минут | 5 минут 15минут 10минут 3минут | 2.Тапсырма «Ойлан жұптас бөліс»Мохенжо-Даро қаласындағы архоеологиялық қазбалары бейнеленген фотосурет көрсетіледі. Оқушыларға көрсетілген фтосурет хараппа өркениетінң жойылуына қандай болжамдар айта алатынын және неліктен екенін сұраймыз. Дескриптор: Оқушылардың жауаптары дәйекті болуы тиіс 2 .Тапсырма Мәтінмен жұмыс. Мәтінді оқып шығады, берілген тапсырмалар бойынша топтар постер құрады1 топ Үндістанның ежелгі өркениеттерінің ерекшеліктерін зерттейді2 топ Ежелгі өркениеттердің шаруашылық жүйесін түсіндіреді 3 топ Мохенджо-Даро қаласының жойылып кету себебін көрсетеді Дескрипторлар: 1 топ Үнді мен Ганг өзендерінің жаңасында ғажайып Үнді өркениеті қалыптасқаны туралы мәлімет берілдіҮнді өркениетінде діни наным сенімдері болғаны туралы қорытынды жасады2 топ Үнділердің басты кәсібі егіншілік пен мал шаруашылығы болдытуралы баяндалдыБұл жерде қола игергендігі жайлы және қолөнердің түрі дамығандығы 3 топ Қаланың ішкі құрылысына сипаттама берді Хараппа өркениеті туралы айтты Мохенджо-Дароның күйреу себептерін көрсете білді 3.Тапсырма.1. Кескін картамен жұмыс.а) Б.з.б. VІ ғасырда пайда болған Магадха мемлекетінің алып жатқан шекарасынқызыл түспен кескін картаға белгілеңіз;б) Б.з.б. ІІІ ғасырдағы Ашок патша біріктірген Ежелгі Үндістан шекарасын жасылтүспен белгілеңіз;в) Ежелгі Үндістан астанасы мен ірі қалаларын тауып, аттарын жазыңыз.Дескриптор Білім алушы- Магадха мемлекетінің шекарасын белгілейді;- Ашока патша біріктірген Ежелгі Үндістан шекарасынбелгілейді;- Ежелгі Үндістан астанасын жазып, картаданбелгілейді;- Үнді түбегіндегі ірі қалаларын кескін картағабелгілейді. «Кезбе тілші» әдісіТоптарда Мохенджо- Даро қаласының күйреуі туралы жаңалықтар бағдарламасын жасау қажет. 1-оқушы: Телефон соғылып жатқанға ұқсатып, тәулік бойы орын алған оқиғалар туралы хабарлайды. 2-оқушы: Телестудиядағы диктор; жиынтықақпаратбереді.3-оқушы: Тілші; оқиға орнынан ақпарат ұсынады. Тілшісұхбаталатынкуәгер. | Интербелсенді тақта Интербелсенді тақта, А3 қағазмаркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук Микрафон,беджик |
Сабақтың соңы2 минут | 2 минут | РефлексияТүсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: ·Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = жарылай түсінікті,сары= қиналамын, жасыл = барлығы түсінікті). ·Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. ·Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды. Үйге тапсырма: Эссе жазу. Тақырыбы:«Казіргі өркениеттің жойылуына қандай себептер әсер етуі мүмкін»Эссе жазу критерийі: 1.Эпиграф2.7 сөйлемнен аспауы тиіс3. Негізгі ойды білдіруі керек4. Жеке пікір айтылуы 5. Негізгі түйінді қорытындысы болу тиіс | Қызыл,жасыл, сары түсті карточкалар |
Қосымша ақпарат. | |||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері, денсаулық, АКТ-мен байланыс. | |
1.Топтық, жұптық жұмыстар арқылы оқушыларға мәтіндер беріліп, өткен сабақтарды естеріне түсіреді.Тапсырмаларды белсенді орныдайды.2.Барлық оқушылар кескін қартамен жұмыс жүргізу арқылы қалалардың орналасу ерекшеліктерін,өркениеттің орналасқан жерін белгілей алуы. 3.Кезбе тілші әдісі арқылы оқушыларға қорытынды жасау, өз ойларын еркін айту арқылы олардың білімдерін кеңейту. | 1. Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ойландыратын сұрақтар беріледі.2.Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылауЖетондар тарату бойынша жетістіктерін айқындау.3. Кескін картамен жұмыс4. Әр оқушының ОМ жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолдану5. Бағдаршам сары, жасыл, қызыл түстегі белгілерді көрсету арқылы түсіну деңгейлерін анықтау | . | |
Рефлексия | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
- Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?- Бүгін оқушылар не білді?- Сыныптағы ахуал қандай болды?- Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?- Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? - Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | |||
Қорытынды бағамдау | |||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да оқуды да ескеріңіз)?1.2.Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)