Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ежелгі Қытай
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қайырлы күн әріптестерім!
ІІІ оқу тоқсаны
Ежелгі заман тарихы 5-сынып
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||||||||||||||||
Пәні: |
Ежелгі заман тарихы |
|||||||||||||||||||
Бөлім: |
Ежелгі Қытай |
|||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Кісі ақысын жемейтін ұстаздарға Алла разы болсын |
|||||||||||||||||||
Күні: |
С2ду Арайлым Жетпісқызы |
|||||||||||||||||||
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті? |
|||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
5.2.3.1 ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру |
|||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Ежелгі Қытай философтарының қоғамды және әлемді ұғынудағы әртүрлі діни көзқарастарын түсіну |
|||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Ұйымдастыру Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру |
Сабаққа ынталандыру Қазақтың танымал мақалын көрсету «Отанды сүю – отбасынан басталады» -Берілген мақал-мәтел шынайылылықты көрсете ме? -Отанға деген сүйіспеншілік шынымен де отбасынан басталады ма? -Неліктен солай айтады? - Осыны нақты мәліметтермен келтіруге бола ма? - Бұл мақалдың даналығы қай жерде? - Ол шынайылық па әлде тек жақсы ақыл-кеңес пе? - Егер олар осыған сәйкес өмір сүрсе олардың өмірі үшін қалай әсер етер еді? Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарын құру Оқушыларға осы сабақта екі қытай философтарының идеялары қарастырылатынын және сабақтың аяғында олар осы екі философтың әрқайсысының айтқысы келген ойларын талдай алатындықтарын айту. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Конфуции бейнесін көре отырып, оны жеке тұлға ретінде сипаттайды және оның дәйексөзін түсіндіреді. Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу ЕБҚ оқушыны өзін сыныптан шеттетілгендей сезінбеуі үшін мұғалімнің үстеліне жақын, мінез-құлқы жайлы балалардың тобына орналастыру. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады Мадақ тау |
Мақал-мәтелдер http://bilim-all.kz/quote/8401
Конфуций
суреті Лао Цзы суреті https://www.google.ru/search?q=лао+цзы+фото&newwindow=1&tbm=isch&imgil=QUQ5 |
||||||||||||||||
Жаңа білім |
Талқыла Конфуциидың айтқан дәйексөздерін бірнеше бөліктерге бөліп оқушыларға таратыңыз. - Осы пікірлерде конфуцийшілдіктің қандай идеясы жатыр? - Осы оқытуға сәйкес қоғамдағы үйлесімділік немен анықталады? - Осы оқытуға сәйкес қоғам мен адам арасында қандай өзара қарым-қатынастар болуы керек? - Осы оқытуға сәйкес мемлекет қалай басқарылуы керек? Оқушыларға алдыңғы бөлімдерде өткен Аккададағы Саргон, Вавилон билеушілері, Персиядағы Дарии және император Ашок сияқты ел басшылары туралы еске салу. Оқушыларға Конфуцийдың суреті бейнеленген парақша және билеушілердің аттары жазылған карточкалар таратау . Оқушыларға осы карточкаларды Конфуцидың оқуына қаншалықты жақын болағандығына қарай орналастыру.Өз шешімдерін ұсыну Дифференциация: Жоғары деңгейдегі оқушылар өз позицияларын таңдауда бірнеше аргументтер ұсынады Терминдермен жұмыс үшін ойжұмбақ беру Қандай сөздер жасырылған? Оның сабақтың тақырыбымен қалай байланысқанын болжаңыз? Оқушыларға мәселе тудыратын сұрақтар қою: Неліктен Конфуцидың ойын Лао –Цзы қабылдамады? Лао-Цзы –дың суретін көрсету. Конфуцийдың уақытында өмір сүрген атақты, аты аңызға айналған ойшыл болғандығын және Конфуций сияқты ол да даосизм атты жаңа дін енгізгендігін түсіндіру. Әрбір шешімнің мағынасын талқылау- Лао-Цзы дың пайымдауынша байлық, билік және құдіретті не болып саналатын сұрау Лао-Цзы-дың Қытай жауласушы мемлекет болып тұрғанда өмір сүргендігін түсіндіру Ол қытай әміршілерін адамдар кедейшіліктен қиындық көріп жатқан уақытта соғысты баюдың көзі ретінде пайдаланғандары үшін сынға алған. Лао-Цзы-дың идеялары Конфуцидың идеяларына қаншалықты жақын екендіктерін талқылау. Салыстыру үшін сұрақтар -Мемлекет билігіне адам қалай араласу керек ? Билік қалай адам өміріне әсер етуі керек? Лао-Цзы-дың оқытуының басқа идеяларын көрсетіңіз Оқушыларға талқылауға тапсырма беріңіз: -қалай ойлайсыздар осы идеялар нені білдіреді? -Лао-Цзы-дың оқытуы бойынша әмірші қандай болуы керек? -Мемлекеттің жағдай қандай болады егер әмірші осындай әдіспен елді басқарса? - Конфуцийдің жақтаушылары ретінде сіз елді басқаруда Лао-Цзыдың ақыл кеңестеріне сүйенер ме едіңі? Ақпаратты қорытындылау үшін сыныпты екі қатарға бөлу: конфуцийшілдік жақтаушылар және даосизмді жақтаушылар . Рөлдік ойынның көмегімен шектеулі уақыт ішінде көрініс қою арқылы тәртіп бұзған оқушыны қай нақты философия арқылы шешуге болатындығын айту. ЕБҚ оқушыға дереккөздің форматын үлкейтіп, қолдау жасау Жеке жұмыс
ЕБҚ оқушыға көмекші карточкалар арқылы тапсырма беру |
Оқушылар Осы дәйексөздердің мағынасын түсіну үшін талқылау жүргізу және сол дәйексөздерде келтірілген конфуцийшілдіктің идеяларын анықтау Дескриптор: Кем дегенде 3 сұраққа жауап береді Адамның қоғамдағы және отбасының мемлекеттегі рөлі туралы қысқаша анықтама береді. Қоғамдағы үйлесімділік немен анықталатындығына түсініктеме береді Конфуцийшіліктің негізгі идеяларын айтып шығады Мемлекетті басқарудың әдістерін айтып шығады Оқушылар Конфуцийдың философиялық көзқарастары жаңа философиялық оқыту яғни, Конфуцишілдікті болжайтындығын анықтайды. Критерийлері: Оқытуға сәйкес құдіреттіліке түсініктеме береді Оқытуға сәйкес байлық ұғымына түсініктеме береді. Оқытуға сәйкес билік ұғымына түсініктеме береді Дескриптор: Ежелгі Қытай философиясының түсінігін көрсетеді Жағдайды шешуде конфуцийшілдіктің және даосизмнің негізгі белгілерін қолданады Оқушыларға баға береді және олардың жауаптарын түсіндіреді Жоғары деңгейдегі оқушылар осы қарастырылған идеялардың ішінде Жаңа Қазақстан үшін қайсысы тиімді екендігін болжайды. Дескриптор: Ойшылдардың нақыл сөздерін түсінеді Нақыл сөздерді талдап бере алады. Бұл нақыл сөзді айтқан философты атап бере алады. дескриптор Ойшылдардың нақыл сөздерін түсінеді Нақыл сөздерді талдап бере алады. Бұл нақыл сөзді айтқан философты атап бере алады. |
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Ең үздік жауап»
Оқушылар критерийлер бойынша бірін-бірі бағалайды
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады
«Алақан-жұдырық»
«Өзін-өзі бағалау»
|
Конфуцийдіңнақылдары
ЕжелгіҚытаймектептері http://www.chinatrips.ru/guide/overview/education-in-ancient-china.html
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |