Раппорт
(2-3
мин.) Сенім
орнату.
-
Амандасу,
оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында
-
Топқа
біріктіру. «Данышпандар»,
«Философтар», «Ойшылдар», 1-2мин.)
Топтағы рөлдерді
бөлісу.
Тапсырманы бірлесе
орындау.
Топ мүшелерін оқыту
және көмек көрсету.
«Кейс-технология»
әдісі
Оқушылар тақырыпты
ашу үшін ақпаратты талдауға, алға қойылған міндетті шешу үшін
сұрыптауға, түйінді проблемаларды анықтауға, балама шешу жолдарын
ұсынуға және оларды бағалауға, оңтайлы шешім таңдауға үйрету үшін
мақал-мәтелдердегі ойды талқылайды.
Тақырыпты
жариялау
«Сенің
пікірің...»
-
Жақсыдан әкім қойсаң, елді түзетер. Жаманнан
әкім қойсаң, елді жүдетер.
-
Алтау ала болса ауыздағы кетеді,
Төртеу түгел болса төбедегі
келеді.
Сауда адал
болмаса нарық бұзалар.
Осыған орай, келесі
сұрақтар қойылады:
- Бұл мақал-мәтелдегі
ойлар тек ақиқатты ғана білдіреме, әлде тек қана жақсы кеңес бола
алады ма?
- Бұл мақал-мәтелді
бүгіңгі жаңа сабағымызбен қалай байланыстыруға
болады?
«Ежелгі Қытайдың
ойшылдары нені үйретті?» деген тақырыпты
қарастырамыз.
- Бүгінгі
сабақта не үйренгілеріңіз келеді?
- Кім қандай
табысқа жетеді?
- «Ежелгі
Қытайдың ойшылдары туралы не білемін» деп
ойлайсыз?
Бағалау
критерийі
|
Дескрипторы
|
- Философтардың көзқарастары туралы пікірін негіздей
алады;
|
ақпаратты талдайды;
алға қойылған міндетті шешу үшін
сұрыптайды;
түйінді проблемаларды анықтайды
|
Қалыптастырушы бағалау.
«Жарайсың!
Сенің мүмкіндігің одан да зор!» деп қолдау көрсету, пікірлерін
бағалау
|