Материалдар / Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2021
1735
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Ежелгі Қытай

Мектеп: Алматы қаласы Әуезов ауданы Ғ.Мүсірепов атындағы №86 мектеп-гимназия

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Өтеулиева А.Ж.

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті?

Оқу мақсаттары

5.2.3.1 – ежелгі философтардың көзқарастарына қарапайым түсіндірме беру

Сабақтың мақсаты

Ежелгі Қытайдың ойшылдары Конфуций, Лао-Цзының қоғамды және әлемді ұғынудағы әртүрлі діни көзқарастарын талдау

Бағалау критерийі

  • Философтардың көзқарастары туралы пікірін негіздей алады;

  • Діни философтардың дәйексөзедерінің мағынасын ашады және сипаттай алады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика мен терминология

Конфуцийшілдік; Даосизм

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

  • Ежелгі Қытай философтары … туралы айтқан

  • Менің ойымша…

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият

Пәнаралық байланыс

Қазақ әдебиеті, География, Қазақстан тарихы

Алдыңғы білім


Данышпан, дана адам туралы халық ауыз әдебиеті (ертегі, аңыздар) және әдебиет пәнінен біледі, өз ойларын жеткізе алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы





Раппорт (2-3 мин.) Сенім орнату.

  1. Амандасу, оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында

  2. Топқа біріктіру. «Данышпандар», «Философтар», «Ойшылдар», 1-2мин.)



  • Топтың ережелерін еске түсіру.

Топтағы рөлдерді бөлісу.

Тапсырманы бірлесе орындау.

Топ мүшелерін оқыту және көмек көрсету.

«Кейс-технология» әдісі

Оқушылар тақырыпты ашу үшін ақпаратты талдауға, алға қойылған міндетті шешу үшін сұрыптауға, түйінді проблемаларды анықтауға, балама шешу жолдарын ұсынуға және оларды бағалауға, оңтайлы шешім таңдауға үйрету үшін мақал-мәтелдердегі ойды талқылайды.

Тақырыпты жариялау

«Сенің пікірің...»

  • Тақтаға мақал-мәтелдер жазылған қағаздар ілінеді

  • Жақсыдан әкім қойсаң, елді түзетер. Жаманнан әкім қойсаң, елді жүдетер.

  • Алтау ала болса ауыздағы кетеді,

Төртеу түгел болса төбедегі келеді.

  • Әкім адал болмаса жұрт бұзылар,

Сауда адал болмаса нарық бұзалар.

Осыған орай, келесі сұрақтар қойылады:

- Бұл мақал-мәтелдегі ойлар тек ақиқатты ғана білдіреме, әлде тек қана жақсы кеңес бола алады ма?

- Бұл мақал-мәтелді бүгіңгі жаңа сабағымызбен қалай байланыстыруға болады?

  • Мақал-мәтелдегі ойдан тақырыпты ашу..

«Ежелгі Қытайдың ойшылдары нені үйретті?» деген тақырыпты қарастырамыз.

- Бүгінгі сабақта не үйренгілеріңіз келеді?

- Кім қандай табысқа жетеді?

- «Ежелгі Қытайдың ойшылдары туралы не білемін» деп ойлайсыз?

  • Оқушыларды сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерімен таныстыру.

Бағалау критерийі

Дескрипторы

- Философтардың көзқарастары туралы пікірін негіздей алады;

ақпаратты талдайды;

алға қойылған міндетті шешу үшін сұрыптайды;

түйінді проблемаларды анықтайды



Қалыптастырушы бағалау.

«Жарайсың! Сенің мүмкіндігің одан да зор!» деп қолдау көрсету, пікірлерін бағалау



















Зерделеу және зерттеу

Дереккөзі: https://www.zharar.com/kz/makal/9197-boss.html
© www.ZHARAR.com

Сабақтың ортасы


1-тапсырма.

Мәтінмен жұмыс.

1-топ. «Кун-фуцзы (Конфуций) – ежелгі Қытай данышпаны»

2-топ. «Лао Цзы туралы»

3-топ. «Лао Цзы ілімдері»


Нұсқаулық.

  1. Мәтінді оқу. (Жеке жұмыс)

  2. Сұрақтарға жауап беріңдер. (Топпен жұмыс)

1-топ.

  1. Кун-фуцзы деген кім? Шәкірттеріне берген бағасы туралы не ойласыңдар?

  2. Сен өзіңді данышпанның қай шәкіртіне теңейсің?

2-топ.

  1. Лао Цзының тууы аңызға қаншалықты сенесіңдер?

  2. «Дао дэ цзин» кітабының құндылығы неде?

3-топ.

  1. Кестені толтыр.

Shape2

Бағалау критерийі

Дескрипторы

Философтардың көзқарастары туралы пікірін негіздей алады;

Діни философтардың дәйексөзедерінің мағынасын ашады және сипаттай алады.

Өз бойындағы қасиеттеріне саралау жасайды;

«Дао дэ цзин» кітабының құндылығын ашады;

Лао-Цзының «Даосизм» іліміне анықтама береді;

«Даосизм» ілімінің мәнін ашады;

«Даосизм» іліміндегі ұстанымдарды саралайды.



Қалыптастырушы бағалау.

«Жарайсың! Топпен бірігіп жұмыс істеуге тырысыңдар!» деп қолдау көрсету, пікірлерін бағалау.

2-тапсырма

Нақыл сөздерді талқыла.

1-топ.

  • «Жақсы адамды көргенде оған теңелу жайында ойлан да, ал жаман адамды қөргенде өзіңді-өзің зертте»

2-топ.

  • «Мақсатыңыз қолжетімсіз екеніне көзіңіз жеткен кезде мақсатыңызды емес, әдісіңізді ауыстырыңыз»

3-топ.

  • «Данышпан адам өзін басқалардың соңына қояды, соның арқасында адамдардың алдынан орын алады»

Дәйексөздердің мағынасын ашу және идеяларын анықтау.

- Қандай идеяны насихаттайды?

- Нақыл сөздерде қоғамдағы үйлесімділік немен анықталады?

- Қоғам мен адам арасында қандай өзара қарым-қатынастар болуы керек?

- Мемлекетті қалай басқаруды ұсынар едің?

Қалыптастырушы бағалау:

«Серпілген сауал» (2-3мин.)

Тақырыпты түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін оқушылардың арасында бірінен-біріне сұрақтарды лақтыру.



Бағалау критерийі

Дескрипторы

Философтардың көзқарастары туралы пікірін негіздей алады;

Діни философтардың дәйексөзедерінің мағынасын ашады және сипаттай алады.

- Қоғамдағы үйлесімділіктің маңыздылығын ашады;

- Қоғам мен адам арасындағы өзара қарым-қатынасты нақтылайды;

- Өз пікірлерін қорғайды.




Нұсқау беру және айту

















































































Сұрақ қою жəне талқылау



Read more at http://oilar.kz/#dlptQOWAbYBSpztZ.99











Дүниежүзі тарихы, 5-сынып, «Атамұра» 2017



Сабақтың соңы


«Бас. Жүрек. Қол» әдісі. (1-2 мин.)

Оқушылар баспен қандай мәлімет жинағанын айту, жүрекпен не сезінгенін түсіндіру, қолымен не жазғанын көрсету арқылы кері байланыс жүргізу.

Қалыптастырушы бағалау:

Мадақтар арқылы бағалау.

Үйге (1-2мин.)

«Қазіргі қоғамның басшысы» тақырыбына нақыл сөздерді (қазақтың, ойшылдардың) кірістіре отырып, қорытынды хабарлама жазу




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!