І.Бақылау
Оқу бағдарламасын анықтау: балалар нені
оқып-үйренеді және сабақта жоспарланған жұмыс формаларын
ұйымдастыру
ІІ. Негізгі бөлім
ІІІ.Сабақтың қорытынды
бөлімі
|
Оқушылармен амандасу тренингін
өткізу.
Топқа бөлу
Ескі италяндық әуен қосылады, слайдтар
көрсетіледі.
Жаңа тақырыпқа ауыспас бұрын
тақтаға «Келді.» деген сөз
жазылады.
Қызығушылықты ояту мақсатында мынандай сауал
қойылады
Бүгінгі сабақта не туралы айтуымыз
мүмкін?
Сабақтың мақсаты не?
Диалогтік оқытуды жүзеге асыру арқылы топтарға
жоғарғы деңгейдегі сауалдар мен тапсырмалар
ұсынамын:
Тақтаға
«Көрді.» деген сөз
ілінеді.
Ойталғаныс сәтінде
«Бір айналым сөз» әдісімен
сабақ қорытындыланады, тақтаға «Жеңді.» сөзі
ілінеді.
|
Сабақта жағымды ахуалды
қалыптастыру.
Неліктен ән қосылды деп
ойлайсыздар?
Осы суреттерді көру барысында естеріңізге не
түсті?
Оқушылар бұл ел жөнінде не
білеміз?
Римнің негізін қалаған кім, аңыздың шынайылығына
сенесіздер ме?
І топ
Рим мектептерімен Ежелгі Грекия мектептеріндегі
білім беру жүйесін салыстырыңыздар және өз пәндеріңізден
айырмашылығы бар ма, болса қандай?
ІІ топ
Рим поэзиясының «Алтын ғасыры» қашан басталды?
Неге «алтын ғасыр» дейді?
ІІІ топ
«Фишбон» стратегиясын пайдалана отырып Ежелгі
Римде неліктен құқық жүйесі болғандығын
дәлелдеңіз?
ІҮ топ
«RAFT» стратегиясын пайдалану
арқылы
Шешендік өнерлерін
көрсету
|
Оқушылар ортаға шығады
амандасады,
топқа бөлінеді,
ұжымдасады
Оқушылар ән тыңдау арқылы Рим бойынша алған
білімдерін естерәне түсіреді.
Картаға қарап отырып барлық алған ақпараттарын
айтып өтеді?
Гипотеза жасап бүгінгі сабақта нені білетінімізді
айтып өтеді.
Топта оқушылар өз пікірлерімен бөлісе отырып
тапсырманы постерде орындайды
және таныстырылым арқылы сынып алдында
қорғайды
Оқушылар өз ойларын топпен
ақылдаса отырып шығармашылық тапсырманы
орындайды.
|
Формативті бағалау
Әр
топ таныстырылымнан кейін топ мүшелері бағалайды.
|
Ежелгі Римнің картасы
Слайдтар, оқулық,
|